mármint a zárszett és a kapcsoló?nem sok érte ez egy picit?én apriliához 1500ft-ért árulom a kapcsolókat és 5000ért árultak zárszettet!max én is 5-6ot szánok a zárszettre!
levettük a deknit a gyujtásrol erre kiderült hogy megszakadt benne a menet és majdnem kiesett az öninditom de meglett csinálva köszönöm szépen a segitséget:))))
sziasztok!ma megvettem az első Mitomat!annyira kiakartam cserélni a telót fordítottra,de élőben nem is néz ki olyan szarul mint képen,szóval ezt a fordított telós dolgot elvetettem!viszont kellene nekem 3alkatrész reális áron:a legfontosabb a ZÁRSZETT(gyújtáskapcsoló,tanksapka,ülészár+kulcs),jobb oldali kapcsoló ami a kormányon van,szívócső(még nem tudom milyen karbi van rajta annyit láttam hogy dellorto majd holnap megírom hogy mekkora karbihoz kell a szívócső!
Csiszold meg az érintkezőket és ha akkor se, akkor az önindító fedél alatt van az önindító szénkeféje és kommutátor, azokat is csiszold meg ;) (tömören eöviden az érintkezéseket :P )
Sziasztok tegnap összeraktam amotoromat mert feltöltötem az aksit kitisztitottam a karbit légszüröszivacscsere volt és mindent visszaraktam aksit visszakötöttem és megnyomtam az öninfditot és csak zug a motor mindent megnéztem de semminincs kihuzva és csak zug zug és zug megprobáltam egy másik aksirol ami tökéletes és azzal is csak zug mibaja lehet a motornak? mert eddig még nem csinálta
Csupán azért mert jobb megjelenést biztosít a fordított teló teljesen felesleges lecserélni súlyos 10ezrekér. Sőtt, én azt mondom neked, hogy ne cseréld le. Ugyanis ha egy fordított teló szimeringje elenged folyamatosan áztatja a féknyerget olajjal, ezeken az öreg telókon meg általában a szimeringezés sem segít, mert meg vannak kopva, és ezáltal kotyog a krómszár a hüvelyben, ezér elnyomják a zsír új szimeringet is, amitöl ismét ereszti az olajat, ez főleg a fordított telóknál érződik, mivel a gravitáció folytán az olaj mindig a szimeringet terheli. A fordított telónak az lenne a lényege hogy kisebb a rugózatlan tömege mint egy normál telónak. De ezt utcai motorozás közben te úgysem fogod észlelni. Az ilyen jellegű motorokra szerintem csak divatból teszik rá...
nincs semmi baja,teljesen hibátlanok!annyi a történet hogy sokkal szebb megjelenést bíztosít a fordított teló,bízok abban hogy valakinél viszonylag olcsón kifogok egy komplett elejét és még talán a régi telószárakat el is tudom adni!mik a mito betegségei(gyengéi)?még sosem volt cagivám csak apriliám!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/cagiva/cagiva_mito_racing_evo_ii_m
in._alku_belefer_-4974196