Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem van gyári dobom és ha gondolod cserélhetóünk :D
Akkor elnézést nem potméter, hanem feszültségmérő.
Te igen ügyes vagy, ha egy potméterrel képes vagy feszültség mérésére.
hát elmozdul a potméter mutatója inditáskor először lecsökken a feszkó aztán ha huzok egy gázt elmozdul de nem nagyon, mozdul kb 1-2 mm-ert.
Most van töltés, vagy csak úgy tűnik? Mert nem mindegy.
A mechanika a henger elején van, abból 2 bowden megy a powermotorba.
Sziasztok lenne egy kérdésem lehet hülye kérdés de télleg nem értek hozzá az aprilia AF emen a powernél volt az a szelep ami nyitot zárt nah ez van a miton mert most jöt meg postán a power motor de hát itt semmi olyan nincs ami nyitna vagy zárna :DDDDD
Galériát már láttam, meg is dícsértelek alatta
Rezó felöli rozettát alap h levettem, de utána megállt a tudomány. kb 2 milit csúszott kifele.
De jut eszembe van is róla galéria Itt van
Annyi az egész hogy a rezó felőli végéböl ki kell venni a lemezt aztán hajtani mind a 4 csavarra egy anyát,meghúzni és aztán fogod a palástot a csavarokat pedig szépen fakalapáccsal ütöd és ki fog menni belőle...kb 1 centi a pereme.Aztán szécsúszik az egész.
Ezzel én is így jártam, szerintem a perforál csőre rá van erősítve a kipuff eleje (a lemez).
Én próbáltam széthúzni, de az Istenér sem bírtam lehúzni a karboncsövet a furulyás részről...
Karbon dobot könnyen fel lehet újítani szivárgás ellen Szét kell szedni és a karbon cső alapos megtisztítása után (javaslom a féktisztító sprayt és egy darab rongyot) belülről hőálló festékkel több sorral lefesteni, majd a külső részét két komponensű padló lakkal szintén több sorral egyenletesen átkenve újjá varázsolható és megszüntethető az olajszivárgás (ugyanis a padlólakk kb 110 fokig hőálló és a hangtompító ezt a hőmérsékletet még intenzív hajtás után alatt se éri el ) Az üveggyapotot meg jól meg kell tömöríteni és kész !

ui.: kb 700km-t mentem így a géppel és a szivárgás, valamint a barnulás legkisebb jelével se találkoztam
küldesz róla képet a bmikice@freemail.hu-ra? nem is kell ráfizetned, ha nem vállalhatalan :) a postában kell vh. kiegyeznünk..
Van egy gyári evo carbondobom, hosszas használat mellett itt-ott átszivárog rajta az olaj, egyébként nincs baja. Viszont ha azt oda kell adnom, akkor nem szívesen fizetnék még rá pénzt..
felveszel légyszives? Héjas Norbert
Skype sose volt msn sincs már...Facebook
Magyar esetleg skype od van vagy valami más ahol eltudnálak érni ?:)
Multkor tettem róluk képet...32199 es hsz
valaki megtudná mondani hogy a cagiva mito 1 esen 93 as évjárat hol találhato a power elektronika? a powermotort most vettem meg elvileg holnap már jön
Igen először egy tisztítás...csap elzár a karbit szívócsonakal együtt vedd le ugy könnyebb.Alját le,féktisztítóval fajául átfújkálni mindenütt ha van lerakódás az úszóházba akk azt is kidzsuvázni és utána próba ha nem javul akkor valami hozzáértővel be kell karbiztatni...
van...ha adsz vmi cseredarabot :)
Minden rendben van ott fent?:DDD
de érted legaláb üzenet valamit küldenének:S
Nemrég költöztek át egy új telephelyre, lehet ezér telik több időbe.
Csörögj rájuk esetleg h mivan. Nehogy úgy járj, h miután megrendelted a másikat, másnap megkapd az egüét :D