Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Dobj róla képet, csak úgy tudjuk megmondani , hogy mit látsz!
köszönöm szépen hát nekem van powermotorom meg elol a henger elött vagy hütö mögött nem tom hogy határoljam be asszem a power nyelv amiböl jön két kábel az a mechanika nem ? plsuz még meg kel vegyem az elektronikát
Igen, ez jogos. Más a féknyereg, ill. A sárvédő is. Tehát még ezekkel is számolj.
Szerintem nem éri meg átalakítani egy 22 éves motort. Mi a baja a jelenlegi telószáraknak?
Sárvédő, fék is más azt hiszem.
Ha kettes Mito-hoz való villahidakat veszel akkor minden probléma nélkül bele tudod tenni a szintén kettes Mito-ban található fordított telószárakat, sőtt még a Mito Evo telószár is belemegy. Azt, hogy pontosan mennyibe kerül ez, nehéz megmondani. Érdeklődj itt a fórumon, hogy kinek vannak víllahídjai telószárai. Ezek nem olcsó dolgok, ha nem agyonhasznált, rozsdásodó telószárakat veszel, akkor számolj a teljes átalakításra nyugodtan 30-40 ezret. A használtan vásárolt telókat érdemes még a beépítés előtt friss teleszkópolajjal, és új szimeringekkel ellátni!
ha valakinek van működő power mechanikája, szóljon :)
hello!és akkor ha a villahídakat is kicserélem akkor tökéletesen passzol minden?megírod email-ben hogy mennyibe kerül az egész?
maraczlaszlo@freemail.hu
Vatta állapotú nikasilos henger eladó.
Válaszolok már ha senki sem akar... Na figyelj: minden Mitoban ugyanolyan power van. Elektronikus. 3 részből áll: motor, mechanika és elektronika illetve az azt összekötő kábelek. Az összes Mitoban ugyanolyan van szóval: JÓ!
Nem jó bele, csak ha a villahidakat is cseréled.
Ha a motorod még hagyományos telós, akkor '89 és '91 közötti.
szeva!2kérdésem lenne:az első telóid jók egy 1994(annak mondta a tulaj)mitoba amiben még nem fordított az első teló?ha jó bele mennyit kérsz az első telókért?
Van egy frissen festett rajta van a képen is a szokásos betegsége van ennek is a lánckerék felöli füle le van pattanva...de lehet hogy van másik is majd szétnézek
Lend kerék felöli ép deknid van?
Sziasztok a minap vettem egy frecciat.Kérdésem a következő lenne,valaki használja közületek 50-es ként?És nem csesztetik a rendőrök?
sziasztok azt szerettem volna kérdezni hogy megvettem a powermotort a mitomba és hallotam ilyet hogy elektronikus meg amnuális vagy mien power és hogy azt akarom kérdezni hogy az én motoromba akkor most mien kell ?
amugy magyar az a power elektronika ami nálad van az jo az én motoromba a powermotoromhoz? vagyis tudom használni?
Hosszas gondolkodás után arra jutottam hogy megválok a megmaradt alkatrészeimtöl.Eddig ugyvoltam hogy szerzek egy papírnélküli gépet pályára és ahhoz jó lesz de nincs időm 2 motorra+kocsira.Van pár apró alkatrész+van egy svájcbol behozott blokk ami alsótűgörgő miatt lett szétszedve azon kívül minden része hibátlan és hiánytalan.Szoljon akit érdekel.A kissebb cuccok egyben olcsóbbak (nem akarok egyenként 500-1000ft os dolgokat postázgatni)
Menni fog mind a kettő, okt. 27-28 leszek sopronban ! Hívni foglak ez ügyben.
szivató-powermotor csere :D
konkrétan mire gondolsz ? karbi ház ? mert az ahogy látom... csak kellene 1.
Nekem van,viszont a 3 felfogatásból vagy négy nem emlékszem menyi van a deknin,abból biztos hogy az egyik fül letört...
Van valakinek egy eladó, működő powermotorja? Illetve Mr.Mito hogy áll amit beszéltünk?:D
Sziasztok gyújtás oldali dekni valakinek frecciahoz?
Oks. Msn-en megdumáljuk a részleteket
Nem kell egy nem gyári carbon áron felül?:D
Kipufogó tompítót keresek Mito - ra
Képpel és árral várom a jelentkezőket
nrgpower01@citromail.hu