Szia! Ha szabadon körbe forog, akkor ki is kell jönnie. Bakold fel a motort a váz alatt, hogy tehermentes legyen a hátsó kerék aztán kalapácsra fel. De ezért ne verd el a menetet a végén. Mondhatni érzéssel... Egy kis WD40 csodákra kèpes.
Helló igen rendszámos magyar okmányokkal.A váz Megrepedt elöl .A blokk most lett felújítva vertex dugattyú hajtókar Főtengely kicentrírozva most 125cm új vashüvely van benne.Egybe az egész motor 150000-ft.
Vettem egy super city 125-öt. Neki álltam ki bontani belőle a blokkot de elakadtam. A nagy csavart ami összefogja a hátsó lengőt meg a blokkot meg vázat,nem tudom ki venni,könnyen forog meg minden de meg sem mozdul. Tud valaki valami megoldást vagy marad a flex?
köszi és kb mennyibe kerülne a felújítása? és még azt szeretném kérdezni hogy ezt az 1991-es évjáratu mitoba bele lehet-e rakni mert abban még a másik fajta van a hagyományos teleszkop
Mito2-be Evo telószár csak villahidak cseréjével oldható meg, mert az evo-é szélesebb, és alul van egy távtartó a keréknél, amit természetesen nem lehet leszedni...
Ha ilyen rozsdás telók is megfelelnek mint ez itt, akkor nekem is van egy pár, egy 2003-as Evo-ról. Fel lehet polírozni, vagy úgy krómozott szárakat kell csináltatni bele.
Személy szerint nekem Pirellik vannak rajta, a legtöbb ismerősnek is, és azt kell mondjam valószínűleg az is a legjobb ha sportosan mész, esetleg pályázol. Viszont én most egy Dunlop Qualifiler-t néztem ki 2013-ra, mert jó árban van. 25e-E 34-H újonnan. Tesztek alapján jónak tűnik, próba szerencse :)
Persze hogy lehet mindkettőt, de ajánlani : Michelin, Mitas gumikat tudom neked, én ezeket használtam és használom a mocimon.
Előre is kösz!