Pedig ugyan az a fémkosaras, mint a müanyagkosaras! Annyi a különbség, hogy a müanyag nem bírja úgy a terhelést és a hőt :)
Nem tudom te miért választod a müanyagkosarast, oké aláírom ha szétdurran akkor kevesebb kárt okoz.. De nem kell szarul összerakni, és nincs ilyen probléma. Fémkosarasnak a vészfutása is nagyobb, mint egy müanyagkosarasnak... De te tudod :)
Kicsit tul bonyolitjátok ezt.. ha nincs c4 vagy c3 at vett vki nem tragédia, gyári motorba elég az is.. anno c3 is volt az enyémbe, a 12-3e fordulatot birta.
én azért gondolom jó választásnak a c3-at, mert 1. ezt javasolták, 2. nincs akkora terhelésnek kitéve a csapágy , és nincs akkora hő , hogy szükség legyen c4-re. Ez olyasmi, mint ahogy a robogó tuningosok nagy része C4-et vesz 70es motorba (mert nagy a terhelés.. magasabb hőm-en dolgozik..) , ott van értelme, mondjuk olyan 15.000 RPM fölött dolgozó hengernél. De odáig szerintem nem indokolja semmi, csak jobban kopik a csapágy a nagyobb illesztés miatt.
Ki mit gondol jónak, úgy is azt fog berakni :) Értem én hogy ez nem robogó, és a csapágy körül van olajfürdő is a hajtás felől, ami meleg.. De szerintem akkor is elég lehet a C3. Nekem is ezért van bent c3 müanyagkosaras. Koyo.
Most megnyugtattál, mivel ezidáig ketten a C3-ast javasolták, a szerelő ismerősöm javasolt egyedül C4-et, sőtt esküdni mert rá, hogy az kell bele, ezekszerint igaza van!
Köszi a segítséget.
okés,amúgy nem nekem kell,hanem 1 havernak,és neki se mitoba,hanem más funkcióra,szervómotornak de ez a lényegen nem változtat
amúgy nekem is volt régen 2 kereklámpás mitom,jók voltak
cső
engem érdekelne a power mechanika,ha a másik srácnak nem kell, mennyit kérsz érte?
írj 1 telefonszámot,és felhívlak,vagyis 1 havernak kell ,ő hív majd :)
üdv:Tomi
Nem tudom te miért választod a müanyagkosarast, oké aláírom ha szétdurran akkor kevesebb kárt okoz.. De nem kell szarul összerakni, és nincs ilyen probléma. Fémkosarasnak a vészfutása is nagyobb, mint egy müanyagkosarasnak... De te tudod :)