A lényeg, hogy a forgalmijában max 11 kW szerepelhet. Erre rá kell kérdezni az eladónál. De a legtöbb 11 kW-osra van levizsgáztatva.
Nekem van egy eladó 1997-es patika állapotú Aprilia RS-em 11 kW-os papírral. Egy pillantást megér. Hasznaltauto.hu-n megtalálod, narancssárga színű, és 330-ér hirdetem.
Tervezem, hogy eladom az mx5-t és kétkerekűre pattanok (egy cbr1100xx győzött meg). Hosszas keresgélés után a CBR125 és a Mito maradt a körben. Nekem a Mito tetszik a legjobban, mivel kezdőként szerintem a 125 kategóriában maradnék egyenlőre. Sajnos utána olvastam és a B125-ös átnyergelés egyik feltétele a max 11kw. Szerintetek mennyire lenne gebasz ha megállít a rendőr? Foglalkoznak ezzel?
elektronika megvan? mennyi lenne csakert én holnap veszek meg egy powermotort és akkor amint gyülik apénzem veszem az elektronikát is hozzá ha van olcson
Szeva! Láttam és bocs hogy nem irtam vissza de sajna nincs meg a motor valószinűleg odaadtam valakinek vagy nem tudom hol eszi a penész majd még utána nézek és ha megvan szólok...
Gépműhelynek hívják a rettenetes helyet, ahol tudsz ilyet csináltatni. Olyan 25-30e körül csinálják ablakolással együtt a perselyt. Továbbá kell venned hozzá dugattyút is, anélkül általában nem is állnak neki a perselynek (mert kell nekik a pontos belső átmérő!)
Két lehetőséged van: vagy perselyezteted a hengert, vagy új hengert veszel. Új henger 50-60 ezer körül mozog, de nem vmi gyakori. Ebay-en találsz. Dugót, hajtokart, csapágyakat a motoroswebaruhaz.hu oldalon találsz. De ha te nem értesz hozzá, akkor én szerelőre bíznám, méghozzá olyanra aki ismeri a Mito-t.
Sziaszok olyan problémával fordulnék hozzátok h besült az evo 2 esem
dugója és szétb***a a hengert is abban kérnék segítséget h merre találok hozzá alkatrészeket előre is köszi
Ez nem vélemény hanem tény.A kettő nem ugyanaz...
A másik pedig hogy ami surlódik az kopik is de nem minden anyag ugyanolyan mértékben.Nem tudom ezen mit nem vágsz
Valőszínűleg gyárilag sem véletlenül tesznek bele műanyagkosaras csapágyakat. És lám, elmegy vele 15.000 Km-t gyári adat szerint.
Még a legtöbb dugón is teflon van, az is egyfajta műanyag... Manapság már olyan műanyagok léteznek, hogy bizonyos célokra alkalmasabbak mint az acél.
Nekem ez nem probléma :) Akkor sem fogok belerakni müanyagot :)
De ez a te véleményed, az pedig az enyém. Szerintem ezt az ügyet itt le is zárhatjuk, nem akarok senkivel sem ilyenen vitatkozni ! Kinek ez, kinek az. Egyébként, ha kopna a müanyag-fém vagy a fém-fém páros, akkor az már rég elkopott volna :) Akkor milyen kopásról is beszélünk?
Egy 2t karterébe nem igazán úszik az olajba a csapágy és ilyen körülményekhez sokkal jobb a műanyag-fém párosítás mert ez kevesebb kenést igényel mint a fém-fém páros és nem is csörög.Az meg hogy "elvböl nem műanyag" ez egy nagyon idejét mult gondolkodás...sok helyen előnyösebb egy műanyag alkatrész mint egy fém
Milyen autót szeretnél?