Nézd, az RS váza láthatóan puhább anyagból van, és egy váznak igenis, hogy valamilyen szinten rugalmasnak kell lennie, hiszen minél keményebb, annál törékenyebb. Kanyarokban, fékezésnél, pedig igenis, hogy deformálódnia KELL egy váznak, bizonyos mértékig. Ar RS váza mindezek mellett, tele van nyomva belülről tárhálóval, míg a Mito-é lényegében egy cső, két hosszanti irányban végigfutó belső merevítéssel, és az anyagvastagság sem igazán nevezhető vastagnak. Csillapító tengely be lett lőve, de egy egyhengeres 2T gép mindenhogyan nagy rezonanciát produkál...
Most abban bízom, hogy máshol nem fog megrepedezni...
Persze nyilván hülyék a mérnökök akik kitalálták... nem értenek hozzá.Motorvázat csakis merev anyagbol lehet csinálni ha rugalmas lenne akkor tekeredne meg hajlana összevissza.Akkor van gond amikor az önjelölt szerelők szétszedik miközben azt a szót hogy balansz tengely még sosem hallották.Aztán összerakják ahogy éppen sikerül és ugy ráz az egész hogy attol nem is csoda hogy elreped a blokktartó...
Nekem szerelő ismerősöm azt mondta, hogy a Mito-k váza egy eleve sz@r konstrukció, mivel túl kemény az anyaguk és az állandó rezonanciától elfárad az anyag. A régebbi példányoké állítólag egytől egyig repedezik... Nem nagyon akartam elhinni, de ezekszerint akkor igaz... Még a nyár elején sikerült felvennem egy profi hegesztővel, aki egyből el is vállalta, azzal a feltétellel, hogy bontassam le az egész vázat, mert úgy rendesen hozzá tud férni stb. Most a héten le is bontattam a vázat, és megcsinálta, profi munkát végzett, gyakorlatilag nem is látni, hogy hegesztve volt, csak annyit, hogy ott picit fényesebb a váz. Hát most ott tart a dolog, hogy össze kell rakni, aztán reménykedni, hogy nem reped meg máshol is...
Van egy RS 125-öm is, annak igazság szerint sokkal szimpibb a váz kialakítása, nem is repedezik sehol. Viszont a Mito-t sokkal jobban ki tudom motorozni (meg érzelmi szálak is kötnek már ehez a motorhoz), ezér adtam neki egy esélyt... Remélem nem feleslegesen.
Nekem amig el nem bontottam a mocit, semmi gondom nem lett , de lehet hogy csak idő kérdése lett volna, hogy mennyi idő mulva adja meg magát a 2 konzol, mert az összes fel volt repedve kb félig.. (mind a 4) Amit anno vettem észre, amikor valaki keresett mito vázat(nem papírosat) , és akkor mondtam hogy nekem van, de ahogy nézegettem,inkább nem adom el , mert annyira tele volt a váz repedésekkel.
Blokktartó konzol hegesztésének tövében jelentkező vázrepedéssel volt már valakinek dolga? 1-2 hónapja valaki tett fel ilyen jellegű képeket.
Hegesztés mennyire jelent hosszútávú megoldást?
Szevasz!
Egyik ismerősömnek szüksége lenne pár dologra
-koplett kábelköteg
-Karbi komplett szívócsonkkal együtt
-power vezérlő elektronika + power motor + power mechanika + bovdenek
-kuplung bovden
-gáz bovden (a csigával és a két kimenetellel együtt)
-Az első lámpa körüli gumira
-benzincsapra
Mennyi lenne mondjuk egy hátsóülés+kuplungbowden+ a 2 powermotor páros? És mennyibe lenne elektronikával együtt?:D Esetleg láncfeszítőd, amiben ahátsó tengely vége van az a téglalap alakú nincs?:D
Most abban bízom, hogy máshol nem fog megrepedezni...
Van egy RS 125-öm is, annak igazság szerint sokkal szimpibb a váz kialakítása, nem is repedezik sehol. Viszont a Mito-t sokkal jobban ki tudom motorozni (meg érzelmi szálak is kötnek már ehez a motorhoz), ezér adtam neki egy esélyt... Remélem nem feleslegesen.
Hegesztés mennyire jelent hosszútávú megoldást?
A link amit megígértem
Ebből csak a kábelköteg a powermotor és a kuplungbowden van meg. Ezeket 7000-ért tudom odaadni.
Üdv
Egyik ismerősömnek szüksége lenne pár dologra
-koplett kábelköteg
-Karbi komplett szívócsonkkal együtt
-power vezérlő elektronika + power motor + power mechanika + bovdenek
-kuplung bovden
-gáz bovden (a csigával és a két kimenetellel együtt)
-Az első lámpa körüli gumira
-benzincsapra
tudnál mondani egy árajánlatot? üdv.: Tibi