Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok szükségemlenne egy gyári vagy jo álapotu karburátorra mert az enyémböl ömlik a benzin a tulfolyon nemt udom miért ha esetleg beszámitás is érdekel valakit mégjobb lenne és még érdekelne power motor és pover elektronika olcson 93 as körlámpás mito
én inkább vissza szeretném cserélni... Amúgy szerinted jó mitora? ( ne már csak én mondjam...)
Azért a szivatóért adok neked egy gyári szivató véget, ami hibátlan.(+1ezrest postaköltségeddel együtt) Nagyon régóta keresek ilyen szivatót, csak nem találtam eddig használtan.
Egy kérdés.. Ezt a karbid kaptam cserébe a 34-esemért... Ő aztmondja ezzel tökéletesen ment a mitoja, én azt h ez nem mitoba való... 1-2 adat: 166 főfúvóka, x52 tű, vákumdoboz helye a karbin, a szivatót meg látjátok... Döntsetek ti... Amúgy MD a karbi.
Nem a Fekete Bálinttól vetted Tatabányáról? :)
Igen én, és ahogy mondod patika állapotú, de 1994-es.
Te vetted meg Magyar001 Mito-ját?
Annak pedig eléggé patika állapotúnak kell lennie...
Úgy néztük, hogy levettük a kipufogót és közben tesóm nézte és mozgott oda-vissza.
Jó-jó ! De az a powernyelv fel is húzódik, vagy csak a kis motorka ciripel, mert annyira be van ragadva szegény powernyelv, hogy nem tud mozdulni?!
az még odébb lesz :D
Nem fogják átírni... Ismerősömnek se stimmel a kw , balesete is volt, igazoltatták is, de még nem volt probléma. De én akkor sem vállalnám be, van jópár 11kw os is, az enyém is 10 papiron.
Hali, a kérdésem az hogy van egy papíros, rendszámos cagiva mito !
Forgalmiba 25kW van, megoldható az hogy ezt átírják 11kW-ra? vagy esélytelen !?
Így van!
Megtaláltam a te(DTJE) hirdetésedet 5 ezer jól látom?
Értem én nem is ugy gondoltam. ÉS mennyibe kerül mostanság egy CDI?
A CDI adja neki a fordulatszám jelet ---- fordulat szám fügvényében nyit vagy zár nem megtorpanás miatt (tudtommal nincs benne MEGTORPANÁS ÉRZÉKELŐ, de ha tévedek légyszíves fotózd le és sírva adom vissza az összes papíromat! ) :D
Igen azért is irtam a legelsőben, hogy "Kb." . De most, hogy megtorpan lehet, hogy a megtorpanás miatt nyit ott ahol. (kb.8200) Mert előtte ott nyitott 7250-en.
7250 fordulaton kell nyitnia (pontosan)
A power valószínűleg működik mert mikor ráadom a gyújtást ciripel oda-vissza meg miután elhagyja a 8200-at (vége a szenvedésnak) nyit a power és megindul.
Biztosan új karbi kell oda? Nem egyszerűbb kipucolni/kicserélni a szelepet, ami az úszó segítségével a benzinszintért felelős. Nézd meg, nem akad-e fel az úszód valamitől. Ne szórd a pénzt, takarékosan is lehet idővel sokat költeni egy motorra!
Nyisd fel a tankot és nézd meg, hogy műkszik-e a power rendesen, HA NEM akkor vagy power-e vagy cdi hiba. Azt meg tudok küldeni olcsóért
Sziasztok!
Az a problémám, hogy a mitom mikor eléri a kb. 7200-as fordulatot nyitna a power és ahelyett, hogy nyitna megtorpan. Nagynehezen elmegy kb. 8200-ig és akkor nyit ki a power innen ujra megy ahogy kell. Csak abban a 7200-8200 as tartományban nem megy.
Aki tud valami megoldást mondani ne tartsa magába.
Előre is köszi
Üdv.: Flórián
benya köszi !
Sziasztok Cagiva Mito 1 es motoromhoz keresnék karburátort minél oclsobban esetleg a régi karburátorom aminek sajnos nem tudom mibaja néha rájön a roszalkodás és a tulfoylon kineged mindent :DDDD
az elado vagy mittom én beszámithato plusz van elado krosz sisakom és egy aprilia af1 replica lámpám plusz 2db hátso lábtartom
Várjuk a képeket...