lenne eg ykérdésem a téli nagy lezárás elött vagy valamikor nem tudom hol laksz nagyábol pesthez képest de ha kifizetem abenzint stb átnéznéd a motoromat hog ymit szerezzek be hozzá mert igazábol én az apriliákhoz értek ugymond értek az tulerös de azt tudom szerelni a mito már kicsit bonyolultabb szerkezet nekem :D
Hy-Valóban jó a mitó de 2 lehetőség van- első :szerelő beállitottságunak kell lenni és magadnak kell mindent cserélni ,karban tartani.Ha nincs keze szakértelme vkinek neee vegyen Cagivát.
második : ha a páciens sajna nem ért a géphez viszi szerelőtől szerelőig az szivni fog csúnyán..
Röviden ha nem vágod a tipust nem ajánlatos a mItó mert egy 6x komolyabb gép árába lessz rövidesen.
Az a legnagyobb baj, hogy az "olcsó húsnak, híg a leve" közmondás itt is érvényes. Sajnos az olcsóbb példányok hosszútávon a legdrágábak. Én az enyémet 300-ér vettem, de már nagyon sokmindent kicseréltem rajta. Mondjuk én eléggé maximalista vagyok, de annó én sem láttam be, hogy lehet jobb lett volna ha 450-ér vettem volna egy újabb példányt, amin még nem kókányoltak annyit mint az én 96-os példányomon... Lassan két éve van meg a motorom, de a vételárat beleszámítva 700ezerbe már benne van. Viszont most már kimondhatom, hogy megbízható, megcsináltam magamnak, vettem időközben egy RS-t is, úgy tervetem, hogy a Mito-t eladom, de most ott tartok, hogy az RS-t hirdetem, a Mito-t meg inkább megtartom, mert a Mitot sokkal jobban érzem mint az RS-t. Annak ellenére, hogy az RS átgondoltabb, modernebb konstrukció mint a Mito.
Hát ez így ment 5 éven keresztül.Ősszel felbakoltam, letakartam és már tudtam mit kell majd csinálnom rajta és venni bele.Télen össze szedtem rá a lóvét megvettem ami kellett.Tavasszal elővettem szétszedtem ami olyan volt kicseréltem beállítottam,friss olajat bele összeraktam szépen stb. Megtakarítottam és kész.Ez hogy mikor mennyi kellett rá az változó volt.Volt hogy csak egy olajcsere de volt hogy összescsapágyat cseréltem,dugattyút,gyertyát.Idény közben olyanok voltak hogy légszűrőtisztítás,lánc takarítás,1-2 izzócsere.Ez egy tuti megbízható gép sosem hagyott ott sehol mindig indult egy pöccintésre.Csak jót tudok róla mondani.
Magam sem mondhattam volna szebben. Nem túlságosan szervízigényes, csak egyszer tényleg rendbe kell tenni, utána meg végezni kell rendszeresen az előírt karbantartást. Én kimondottan megbízhatónak vélem a motoromat, és ha valami véletlenül be is szarik rajta, akkor rá tudok mutatni, hogy milyen hibám okozta a gondot. A konstrukció szerintem alapvetően rendben van.
CagivaMito94!Na megjött a dob remélem jó nem fúj ki! Jó felemelték a postadijat!:) A dob ránézésre fasza,de majdt kiderűl 5 ezerért csodát nem várok.Sziasztok
Ha szakszerűen van javítva nincs azzal gond.Tény hogy egy blokkfelújításkor rá kell szánni a pénzt de ha normálisan van összerakva és aztán nem idióta módon használva nincs vele semmi baj.Én az enyémet ősszel elővettem rendbe tettem amit kellet cseréltem/javítottam és aztán egész szezonba semmi baja nem volt.5évig volt Mitom...A legtöbb hiba a szakértelem nélküli kókányolásokbol következik...
jo de nekem egyenlöre ösz visz ha lenne rá 3 ezrem mivel szerintem tegnpa leirtam mit csináltaka motorommal hát ma csak 60 ezret költöttem rá hogy megcsináltassam:)
Bocs hogy belevakkantok, de a felsorolt idomokér 5 rongy igencsak baráti...
Ha hosszútávon fenn szeretnéd tartani ezt a motort, akkor nem 5 ezerre lesz szükséged, hanem százezrekre
nincs baja piros szinu kepet ma mar nem csinalok de holnap kuldok ha erdekel egyebkent oda adom azt az egesz fel oldalt raadasnak ha kell nekem mar ugysincs mitom csak egy mito blokkos primam ugyhogy nincs mit kezdjek vele... van egy farokidom is es hasidom is az osszeset ha erdekel 6000ft-ert viheted
Semmi garancia nincs, de van pár észrevételem.
1. A ciripelő hang lehet valamelyik csapágy fáradása is. Szokott a felső tűgörgő ciripelni, de ez szinte bármi lehet. Nekem volt a kiegyensúlyozó tengelyre hajtó rugós fogaskerékpárban a rugók törése is. Ez szinte bármi lehet, egy kisebb megbontás és átnézés után lehet biztosat mondani.
2-3. Ha nem pörög ki, nem megy rendesen, de legalább sokat fogyaszt, akkor dús lehet a keveréked. Ezt egy kicsit jártasabb ember fülre megmondja a motorod hangjából, de egy gyertyakép (legyen őzbarna), illetve egy karbi átnézés is sokat segíthet.
Remélem tudtam legalább ötletet adni...
második : ha a páciens sajna nem ért a géphez viszi szerelőtől szerelőig az szivni fog csúnyán..
Röviden ha nem vágod a tipust nem ajánlatos a mItó mert egy 6x komolyabb gép árába lessz rövidesen.
TANKLESZORÍTÓ GUMI-ja van valakinek eladó?
Ha hosszútávon fenn szeretnéd tartani ezt a motort, akkor nem 5 ezerre lesz szükséged, hanem százezrekre
1. A ciripelő hang lehet valamelyik csapágy fáradása is. Szokott a felső tűgörgő ciripelni, de ez szinte bármi lehet. Nekem volt a kiegyensúlyozó tengelyre hajtó rugós fogaskerékpárban a rugók törése is. Ez szinte bármi lehet, egy kisebb megbontás és átnézés után lehet biztosat mondani.
2-3. Ha nem pörög ki, nem megy rendesen, de legalább sokat fogyaszt, akkor dús lehet a keveréked. Ezt egy kicsit jártasabb ember fülre megmondja a motorod hangjából, de egy gyertyakép (legyen őzbarna), illetve egy karbi átnézés is sokat segíthet.
Remélem tudtam legalább ötletet adni...