Szia!
Bár a leírtak alapján az akksid sem fickós, de azért valami lámpának pislákolnia kellene még 7-8V-tal is, nemhogy 12-vel. Nekem is volt hasonló bajom, tapasztalatból írok. Nekem egy gyújtáskapcsoló felújítás oldotta meg a problémát, ugyanis az minden fontosabb áramkört lezár. Nekem leszakadtak róla a vezetékek, azokat kellett visszaforrasztani. Talán nem rossz ötlet alulról kipattintani a csatlakozó felületeket, szépen kipucolni őket. Remélem tudtam segíteni!
rakd fel az akksit töltőre.. ha ennyire nem vagy képes, akkor ... hát inkább add el azt a motort :D vagy told be 2-3-ba, be lehet :)
Egyik haverom járt így, 600as gyorsaságija van.. megnézte, 12.01 volt az akksiban.. neki egy telet állt, lemerült az akksi.. nem hitt nekem, hogy az akksi a rossz. eltolta motorszerelőhöz, ahol felrakták töltőre 10 percre, aztán pöcc röff indult a motorja :) Te most kb ugyanilyen cipőben jársz.. De tudod mit? Vidd el te is motorszerelőhöz :D Ha nem hiszel....
Akkor mi lehet a problémám :O se világitás semmi sem müködik :S Probáljam meg másik akksival? Pedig az áram fel megy a biztosítékig mind a kettőhőz, tudtok segiteni mit nézzek meg? Betolni nem olyan könnyű sajnos :S
2 napot állt :/ Hol találom a biztositékat, mert lehet az egyik vezeték zárlatos. Van egy 30-as meg egy 15-ös kis késes biztositék a tank mellett, és a többi?
Van egy Cagiva Freccia 125-öm. 2 napja még szépen inditózott, de nem kapcsoltam le az áramtalanitót. Ma probáltam volna vele menni, és nem reagál semmire, berúgó meg nincs rajta :S Akkumlátort megmértem meg van a feszültség, 11,86V, a tank alatt mind a két biztositékhoz ki megy az áram, és mindkettő jó. Van valahol főbiztositék is? Merre találom? Vagy mi baja lehet? Se világitás, se index, se duda :SSS és se öninditó, mint ha nem lenne benne akksi :S
Ha sos kell a pénz akkor engedd lentebb az árat és úgy elviszik.Alkatrészként meg se próbáld szerintem..kiárulnál belöle egy százast a többi a nyakadon maradna örökre.Én a friss műszakis minden extrával felaggatott Mito 2est adtam el 230ért...
Szia préstávot,hogy mérted meg?A préstáv gondolom dugattyú,és hengerfej közötti távolság?Köszi választ.A robogómnál Malossi hengernél volt az mikor rátettem bele ütközöt hengerbe.A megoldás tömitésekkel,de jó lett azzal járok melóba.
Szevasztok van egy eladó rendszámos mitóm, az a helyzet vele hogy kicsit csörög de viszont erő ugyanúgy van benne meg rendesen megy is! SOS-be kellene a pénz egybe vagy alkatrészenként tudnám jobban eladni? Erről a gépesről lenne szó! http://www.kepesmotor.hu/cagiv...
Bár a leírtak alapján az akksid sem fickós, de azért valami lámpának pislákolnia kellene még 7-8V-tal is, nemhogy 12-vel. Nekem is volt hasonló bajom, tapasztalatból írok. Nekem egy gyújtáskapcsoló felújítás oldotta meg a problémát, ugyanis az minden fontosabb áramkört lezár. Nekem leszakadtak róla a vezetékek, azokat kellett visszaforrasztani. Talán nem rossz ötlet alulról kipattintani a csatlakozó felületeket, szépen kipucolni őket. Remélem tudtam segíteni!
Egyik haverom járt így, 600as gyorsaságija van.. megnézte, 12.01 volt az akksiban.. neki egy telet állt, lemerült az akksi.. nem hitt nekem, hogy az akksi a rossz. eltolta motorszerelőhöz, ahol felrakták töltőre 10 percre, aztán pöcc röff indult a motorja :) Te most kb ugyanilyen cipőben jársz.. De tudod mit? Vidd el te is motorszerelőhöz :D Ha nem hiszel....
ez ima kontakt lesz, az yilen hazsnálattól alkalmasint öngyógyul:)
http://www.kepesmotor.hu/cagiv...