jaja lattam en azt mar csak elfeletkeztem rola egyebkent nemigazan erint a dolog csak lattam a prima forumon h nagyon keresi a srac es csak egy valaki jelentkezett es 11e-ert adta oda neki ami tobb mint a duplaja amitte kersz erte nah mind1...
nem adna ki a nicasil reteg meg egy honolast tul vekony perselyezni meg nem akarom mert csak a perselyes hengererekkel mindig sz*ptam vagy elbasztak az ablakokat vagy szar anyagbol csinaltak es folyton megragadt nagy illesztessel meg 130-140nel nem tudott tobbet es ugy dontottem h inkabb ezt a dugozast meg lejarom igy mert azert eleg draga egy ujj henger
udv mindenkinek a segitsegeteket kerem az en hengerem kereken 56-os meret wossner lapos ketgyurus dugot akarok bele venni csak azt nem tudom h mekkorat vegyek mert nem tudom mekkorat tagul a ho hatasara es nem szeretnem megragasztani es azt sem szeretnem h kotyogjon benne szoval 55.97re gondoltam de azert kikernem a velemenyeteket is
mükodo mitobol lett kiveve van vidi az adatlapomon rola ott hallhatod ahogy nyit és zàr . az a motor lett lebontva. glst megoldom emilben adj pontos cimet
taller@citromail.hu
HA pont nem figyelték, hogy több mint 11kW akkor örülni kell, nem életbiztositás. Olyan, mintha simán jogsi nélkül vezetné az illető.
Átirni 11kW-ra csak 2 módszerrel lehet. 1: Ismerős az okmány irodában, állitólag
A másik pedig valami hivatalos, marha drága út, szerelő által, aki talán kiad valami papirt, hogy gyengébb a gép. Ezt onnan tudom, hogy ER5-el vezetek, ami 37kW és jövőre semmihez se lesz jó, csak ha 35kW lenne. Azt mondták az iskolának, hogy 200e Ft-ért megcsinálják nekik...
Hát nem tudom az egik haveromat megállították és igazoltatták az én motorommal és semmit nem foglalkoztak a kw-al. Majd elválik a dolog. Nem tudom hogy a kpm-nél nem e lehet valahogy megoldani, hogy beletegyenek fojtást és megcsinálják a papírokat újra 11 kw-ra. Én erről a dologról is hallottam de nem tudom hogy mi igaz és mi nem.
Sűrgősen kéne! Segítséget köszi!