az a henger nem mito henger hanem freccia nekem is volt ilyen hengerem axem meg a 6lapos membranom meg meg is v mrt a vegen csak a nagyobbikat raktam bele mr mito baratom jol mondja a membran haz husa kiadja h beleepizsd a nagyobbikat ha v mivel kicsiszoljad ezt biztosan tudom h megoldhato es jol mukodik mert ezt megcsinaltam a regi mitomnal
Hát munkálj picit a membránházon és a henger membrán befogadó részén, hogy belemenjen. Láttam már olyan membránt, aminek ugyanez lett volna a baja, ha nem lett volna megcsiszolva komolyabban a 2 oldala..
Sziasztok!Gilardirni 1 hengerbe,hogy létezik nemtudom beleteni a 8 lapos menbránt?A másikba belemegy létezik kisebb menbrán hozzá pl 6 lapos?A lényeg vettem komlet blokkot felujitva állitolag van:)A menbrán miatt nem álltam neki kidobni másik blokkot Mitobol.
heló!
Az elsőteló legalsó csavarja alá ami a tengely alatt van kell alátét? nem fér be miatta a tengely mert ha meghúzom a csavar tetején a tengely formája nem úgy van ahogy kéne és nem megy be a tengely miatta ez a jobb oldali telószár és sima teleszkóp.
Nekem evo kipuffal 11500ig dolgozott a 160as henger. Most arrow rezó 9500nál adja a maxot, 10500ig túlforgatható .. 11ig szoktam forgatni, addig van benne erő , onnan viszont nagyon nagy teljesítmény vesztés megy lefelé..
Egyébként nekem 160as hengerrel a max seb. óra szerint 180 volt, amit még "bejáratósan" (perselyes henger) mentem vele. 5.5 liter körüli fogyasztással :)
Ez a méret. A hengerfej külső fele és a dugattyú teteje közti távolság (a szélén) .
Gyári méret 1.35 mm környéke. De én 1mm körülre szoktam belőni 125cc hez. De volt, hogy 0.8-al is ment a gép :) 160as hengernél nekem max 1.1mm volt :)
Amúgy még 1-2 dolog a mitorol, ami miatt szokott menni a vita :D Az enyém gyári és itt-ott leforog 170-ig óra szerint, ami kb 5-8 at csal NEKEM. Egyébként 7.-ben a kmóra és a fsz. mérő mutatója teljesen ugyanabban az irányban áll. Most néha 2 személyezek és kb 8,5-9 ezer körül van az utazóm (váltásoknál 10 fölé forgatva), így tartja magát a 7 literhez.
Kakszi!Szevasz te ahogy látom segédmotor volt te annak 40km megengedet tiéds megy 100km/h az elég szép kismotornak!:) Te bocs vicceltem én is vettem blokkot az enyémre kiváncsi leszek ráteszem milyen?A srác azt mondta bejáratos:)
13-ig úgy nemis fog elforogni, hogy erő is lesz benne. Erő úgy 10500-as fordulatig van, aztán csak forogni tud még, de nincs értelme. Szóval ha 8-ig pörgetted az már 80%. De attól mert bejáratós lenne egy gép, még ugyanolyan erősnek kellene lennie.
Ha még bejáratós, akkor miért húznád neki annyira, hogy mit megy?
Persze ennek nincs köze annak ehhez, hogy nem megy jól, nem ismerem a volt gazdáját, de sokszor van az, hogy ha rosszul meg azt mondják, hogy ne prögesd meg bejáratós még.
enyém 14-42 (gyári 41 lenne..)
De csak akkor ha teljesen tuti hogy nem falsol.
Az elsőteló legalsó csavarja alá ami a tengely alatt van kell alátét? nem fér be miatta a tengely mert ha meghúzom a csavar tetején a tengely formája nem úgy van ahogy kéne és nem megy be a tengely miatta ez a jobb oldali telószár és sima teleszkóp.
Egyébként nekem 160as hengerrel a max seb. óra szerint 180 volt, amit még "bejáratósan" (perselyes henger) mentem vele. 5.5 liter körüli fogyasztással :)
Ez a méret. A hengerfej külső fele és a dugattyú teteje közti távolság (a szélén) .
Gyári méret 1.35 mm környéke. De én 1mm körülre szoktam belőni 125cc hez. De volt, hogy 0.8-al is ment a gép :) 160as hengernél nekem max 1.1mm volt :)
06306051630
Nem pörgetem 13 ezerig.
7,max 8-ig
Persze ennek nincs köze annak ehhez, hogy nem megy jól, nem ismerem a volt gazdáját, de sokszor van az, hogy ha rosszul meg azt mondják, hogy ne prögesd meg bejáratós még.