Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az a henger nem mito henger hanem freccia nekem is volt ilyen hengerem axem meg a 6lapos membranom meg meg is v mrt a vegen csak a nagyobbikat raktam bele mr mito baratom jol mondja a membran haz husa kiadja h beleepizsd a nagyobbikat ha v mivel kicsiszoljad ezt biztosan tudom h megoldhato es jol mukodik mert ezt megcsinaltam a regi mitomnal
uhh.. akkor 170nél mennyit forog az a szegény motor ? 14ezret ?:DDD
enyém 14-42 (gyári 41 lenne..)
Hát munkálj picit a membránházon és a henger membrán befogadó részén, hogy belemenjen. Láttam már olyan membránt, aminek ugyanez lett volna a baja, ha nem lett volna megcsiszolva komolyabban a 2 oldala..
Sziasztok!Gilardirni 1 hengerbe,hogy létezik nemtudom beleteni a 8 lapos menbránt?A másikba belemegy létezik kisebb menbrán hozzá pl 6 lapos?A lényeg vettem komlet blokkot felujitva állitolag van:)A menbrán miatt nem álltam neki kidobni másik blokkot Mitobol.
Csak a szívocsonk érdekelne.
De csak akkor ha teljesen tuti hogy nem falsol.
12-43 (meg 41)
heló!
Az elsőteló legalsó csavarja alá ami a tengely alatt van kell alátét? nem fér be miatta a tengely mert ha meghúzom a csavar tetején a tengely formája nem úgy van ahogy kéne és nem megy be a tengely miatta ez a jobb oldali telószár és sima teleszkóp.
Hali! Nekem van szivocsonkom. Jo allapotu akár membrant is tok adni ha kell esetleg...
Fizikailag mit jelent az, hogy rövid áttétel van rajta ? Mert az én áttétem is rövidebb, mint a gyári...
Keresek gyári szívócsonkot!
Nem tudom mi a vége... meg most a legrövidebb áttétel van rajta , bár van másik is , fogyasztás pályán olyan 10l körül.
Van egy eladó gyújtás elektronikám,ha esetleg valakit érdekelne!
Ja, most 125 gyári henger van rajta.
Nekem evo kipuffal 11500ig dolgozott a 160as henger. Most arrow rezó 9500nál adja a maxot, 10500ig túlforgatható .. 11ig szoktam forgatni, addig van benne erő , onnan viszont nagyon nagy teljesítmény vesztés megy lefelé..

Egyébként nekem 160as hengerrel a max seb. óra szerint 180 volt, amit még "bejáratósan" (perselyes henger) mentem vele. 5.5 liter körüli fogyasztással :)
http://www.mforce.hu/kepek_lap...

Ez a méret. A hengerfej külső fele és a dugattyú teteje közti távolság (a szélén) .
Gyári méret 1.35 mm környéke. De én 1mm körülre szoktam belőni 125cc hez. De volt, hogy 0.8-al is ment a gép :) 160as hengernél nekem max 1.1mm volt :)
Amúgy még 1-2 dolog a mitorol, ami miatt szokott menni a vita :D Az enyém gyári és itt-ott leforog 170-ig óra szerint, ami kb 5-8 at csal NEKEM. Egyébként 7.-ben a kmóra és a fsz. mérő mutatója teljesen ugyanabban az irányban áll. Most néha 2 személyezek és kb 8,5-9 ezer körül van az utazóm (váltásoknál 10 fölé forgatva), így tartja magát a 7 literhez.
Csak ottholról tudok majd... ha visszakeresel 1-2 kép van róla itt fórumban.
Benya!Igy tuningolva mennyit mehet?170km/h,és kb 7 liter gondolom?
Kakszi!Szevasz te ahogy látom segédmotor volt te annak 40km megengedet tiéds megy 100km/h az elég szép kismotornak!:) Te bocs vicceltem én is vettem blokkot az enyémre kiváncsi leszek ráteszem milyen?A srác azt mondta bejáratos:)
Eladó Cagiva Mito ÚJ Polini henger, ára: 65.000Ft
06306051630
Mondjad csak
13-ig úgy nemis fog elforogni, hogy erő is lesz benne. Erő úgy 10500-as fordulatig van, aztán csak forogni tud még, de nincs értelme. Szóval ha 8-ig pörgetted az már 80%. De attól mert bejáratós lenne egy gép, még ugyanolyan erősnek kellene lennie.
attól hogy ejáratós,még mehet,nem?
Nem pörgetem 13 ezerig.
7,max 8-ig
Ha még bejáratós, akkor miért húznád neki annyira, hogy mit megy?
Persze ennek nincs köze annak ehhez, hogy nem megy jól, nem ismerem a volt gazdáját, de sokszor van az, hogy ha rosszul meg azt mondják, hogy ne prögesd meg bejáratós még.