Tömítés szettben benne van a csonk alá passzoló rombusz alakú tömítés. Rezóba pedig 2 gumigyűrű megy úgy kell a rugókkal ráhuzatni a csonkra. Ezeket szintén a tömítés szettben találsz.
Sziasztok!A Mitonak gyárilag megy tömités kipufogócsonk közé?Sajnos onnan folyik a trutyi ,ha pasztát veszek oda megoldás lehet?A kipufogó könyökön levő rugok pedig erösek,de alapjáraton nem,de gázadásnál löki .Köszi,ha valakinek van jó válasza.
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.Mito blokkos elefantba dugót kell vennem,de a problémám a következő:A legkisebb dugó ami kapható az 55,96 viszont a hengeren mért az 55,97. Igaz az alja és a teteje lett mérve tolómérővel.Belül nem tudtam megmérni.Viszont ha ott is ennyi akkor az 1 század lenne és gondolom biztos megszorulna.
Van valakinek valami ötlete?Nagyon megköszönném.Nem tudom mit csináljak ,nem akarok még egy dugót kidobni./20E FT/
Előre is köszönöm:Viktor
Már lelégtelenítettem de semmit sem csinál. A dugattyúkat kézzel vissza tudtam nyomni nincsenek berohadva meg nem is ereszti az olajat. Fékmunkahengerhez lehet kapni felújító szettet? Menyibe kerül?
Légtelenítsd le az elsőfékrendszert. De jobban járnál lehet, ha előbb megtakarítanád a dogattyúkat(fékmunkahenger felújítás) .
Viszont első körben a légtelenítés lehet a megoldás neked.
Heló!
Szerintetek mitől van, hogy húzom az első féket és nem nyomja ki a dugattyúkat? Amíg működött addig is szint teljesen be kellett húzni a kart hogy fogjon és néha elment és nem is csinált semmit hiába húztam most meg egyáltalán nem csinál semmit. Szerintetek mi lehet a baj?
Akit érdekel van egy nagyon jó állapotban lévő szívócsonkom!
Gyári méret, a vastagabb hátsó résznél található rajta kisebb repedés eladom mivel már nincs rá szükségem.
Ár.: 4000Ft+posta ami maximum 1300-1500Ft
Műkö9dik persze, egy darabig:)
Monydjuk, amíg emg nem eszi a lemezt, mert eltörik a határoló hiánya miatt, ami h fém, mindent visz a motoron belül.
Ha karbon, csak megáll a bicigli endszerint.
Szóval egy darabig működik ezek nélkül is csak rosszul.
A membrán egy látszólag angyon egyszerű alkatrész, de cak látszólag, valójában az egyik legösszetettebb módon működő, a leg nehezebben moedllezhető alkatrésze a motornak.
Ha már a membránoknál tartunk bedobok még 1 képet. Most nekem ezzel megy a kecske..nem tudom mié lehet, de nagyon jó. Esetleg ha valaki tudja leírhatja mié lehet vagy mit lehet tudni róla. A cagiva clubban márt tettem fel róla, de ott senki sem fűzött hozzá semmit.Hátha itt lesz valaki..
de kéne lenni olyan szükitőnek. De mitóéból kijön a másikból gondolom nem. Aztán lehet elkvereték.Van olyan csonk is a nagyobb membránhoz amiben benne van a szűkítő. Azok a lemezek meg a memrán "ütközői"
Délután ráméregettem, kíváncsiságból. A bal oldali nagyobbnak bizonyult.Már így fejből meg nem mondom a méreteket, holnap ha lesz időm, akkor beméretezem neked a dolgot.De ha a baloldali mito-é akkor abban nem kéne lenni ilyen "szűkítőnek"? Illetve azoknak a "lemezeknek" a dugattyú felé? Bár az utóbbinak nem tudom mi a szerepe pontosan...
Köszönöm
Hengert mikróval kell mérni.
Segítséget szeretnék kérni.Mito blokkos elefantba dugót kell vennem,de a problémám a következő:A legkisebb dugó ami kapható az 55,96 viszont a hengeren mért az 55,97. Igaz az alja és a teteje lett mérve tolómérővel.Belül nem tudtam megmérni.Viszont ha ott is ennyi akkor az 1 század lenne és gondolom biztos megszorulna.
Van valakinek valami ötlete?Nagyon megköszönném.Nem tudom mit csináljak ,nem akarok még egy dugót kidobni./20E FT/
Előre is köszönöm:Viktor
Mondjuk, mert átszakadt a karmantyű.
Viszont első körben a légtelenítés lehet a megoldás neked.
Szerintetek mitől van, hogy húzom az első féket és nem nyomja ki a dugattyúkat? Amíg működött addig is szint teljesen be kellett húzni a kart hogy fogjon és néha elment és nem is csinált semmit hiába húztam most meg egyáltalán nem csinál semmit. Szerintetek mi lehet a baj?
Gyári méret, a vastagabb hátsó résznél található rajta kisebb repedés eladom mivel már nincs rá szükségem.
Ár.: 4000Ft+posta ami maximum 1300-1500Ft
Monydjuk, amíg emg nem eszi a lemezt, mert eltörik a határoló hiánya miatt, ami h fém, mindent visz a motoron belül.
Ha karbon, csak megáll a bicigli endszerint.
Szóval egy darabig működik ezek nélkül is csak rosszul.
A membrán egy látszólag angyon egyszerű alkatrész, de cak látszólag, valójában az egyik legösszetettebb módon működő, a leg nehezebben moedllezhető alkatrésze a motornak.
ezek a tárgyak mint a határoló meg az áramlásjavító nem véletlenül vannak ám benne...