még mz karbit se láttam :D csak kívülről. Nem árt megnézni kezdésnek fuvóka nélkül h. darál-e a motor. Volt már olyan h. nem hanem darált.Akkor lehet fuvókázni :))
Amúgy nektek mennyire hegyes a tű? Nekem volt egy hegyes meg egy közepes, de a hegyes elhajlott és most a közepessel 4-6,5 között dadog. Ivadam Rs-ében meg kb egy rúd van, nem tű és tökéletes neki... :D
Azért lenne szükségem gyári tűre, mert 1-3ezres fordulat tartomány között nagyobb gázadásra leáll, és ha nagyon piciket huzogatok, úgy tudom feléleszteni csak a motort... (ja, és hiába lövöm be az alapjáratot, egyszerűen elmászik..)
Tudsz dellortyó karbiba tűt is ? mert nekem valami X19 van a mocimba, és nem találtam olyan manualt, amiben X19 lenne a tű .
PHBH 28RD karbim van .
A tű, amire szükségem lenne : X33
(RD karbikba raktak :
-148főfúvó,48as alapj, x33 tű
-175főfúvó, 55 alapj, SX18 tű
-155főfúvó,50 alapj, X71 tű (ezt már evo-ra rakták)
-ND karb, 125fő, 38alapj, X58 tű )
Mit lehet tudni a motorról?
Nem ez volt véletlen amit már régebben is mutogattak, hogy baja volt mert nem pörgött rendesen, és senki nem tudta orvosolni?
Mailem:latino22@freemail.hu