Persze hogy lehet ! Bemész egy csavarboltba, és viszed magaddal azt a 2db csavart, ami benne van a féknyergedben. Megmutatod, hogy ilyen hosszú kell, ilyen méretben.. kb 50 ft a 2db ?
Az a teendő, hogy meglesed hol ázhat be a géped, átnézel minden csatit, főleg a cdi-gyújtótrafó-gyertya útvonalon. Viszont szerintem nyugodtan indulhatsz a gyujtás alaplaptól .
Esetleg gyertyát cserélsz.. Megnézed, hogy ahol falsh-ot szív, ott nem-e szívott vizet helyette...
Hello! Kedden elég szépen elkapta egy kiadós esőt a mitoval,aztán másnap akartam menni elindult de furán járt nem akart kipörögni leállt durrogot, le hörgött stb stb és még máig is csinálja, de azóta megint eláztam vele , gondolom ez a víz miatt van, mi a teendő ilyenkor?
Nem akarlak elszomorítani de ezt nem fogják meg venni mert nincs rendszáma és ma már fillérbe sem kerül lerakni 25-re a jogsit.. Van fent a neten szintén egy ilyen evo papírok nélkül 230-ért de még azt sem vitték el pedig már egy jó ideje árulja a tag... :/
eladóvá vált szeretett motorom kategóriaváltás miatt ,ha valakit érdekelne írjon hívjon nyugodtan , pikner94@freemail.hu 0630/443-1888
http://www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmotor/hasznaltmotoro
k/215304/CAGIVA_MITO_EVO_%7C_Krossz_csere_%C3%A9rdekel_.html
Mito első féktárcsához lehet kapni gyári csavarszettet? Elvolt nyalva a feje ezért át kellett alakítanom torzra hogy megtudjam lazítani őket.
Esetleg gyertyát cserélsz.. Megnézed, hogy ahol falsh-ot szív, ott nem-e szívott vizet helyette...
http://www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmotor/hasznaltmotoro
k/215304/CAGIVA_MITO_EVO_%7C_Krossz_csere_%C3%A9rdekel_.html
nekem van egy Mito evo sérült nicasilos hengerem......kb 1500 km-t ment szinte új. Érdekel?
Mito 1 hez hol lehetne első teló szimeringet venni?
Előre is köszönöm,
Maja