Sziasztok!Nagyon nézegetem a mito-kat.Mikre lenne érdemes odafigyelni vásárláskor? Vannak tipushibák? Megbízhatóságra az rs-el szemben milyen,persze ha normális használatban van!?Köszi előre is.
ami eleg gyakori dolog hogy az ilyen kokanyolt motorok cserelnek gazdat a legtobbet mert belefarad a folyamatos gondjaiba a mocinak legyen az barmien moci minthogy egyszer normalisan megcsinalja,felujjitsa! mert az teny h egy kopott rossz alkatresz egy ujj mellett tonkreteszi az ujjat is.. es akkor csak megint csak mergelodik a szerencses tulajdonos h hat megint beszart a moci es igy konyvelik el h nem tartos a mito azert az teny h semmi sem tart a vegtelensegig
Gratulalok en is a turahoz de ezt kell tudja egy szinte barmien moci ha igazan karban van tartva! mi ezen akkora csoda? ezelott 11 evel volt egy kis riga deltam ami esztetikailag eleg jo volt de a blokk le volt hajtva telyesen fel ujjitottam de telyesen nem mint sokak szerint a felujitas annyibol all h dugo gyuru szimering na meg talan csapagyak a fotengore es rafogja h pfuu ez fel van ujjitva ez a riga blokk tenyleg telyesen fel lett ujjitva a km oran 60km/h volt szamozva de kepes volt menni 65-ot is es karbitisztitason es gyertyacseren kivul nem volt gondom vele 3459km-ig a felujjitastol szamolva igaz h 45km/h ig huztam neki javareszt de akkor is egy igazan szarnakitelt mocitol nagy telyesitmeny jelenleg v egy cagiva primam amibe mito2-es blokk van mondjuk volt egy kis melom vele mire befejeztem es ezen a blokkon is ujjitottam amit birt a zsebem es a balesetemig kozel 4000km-ert tettem meg anelkul h belenyuljak a blokkba es meg mai napig is a blokk az mukodik mert tobnyire kusoleg serult. mara mar esztetikailag is alakul nem ertem vagyis sejtem h sokan miert mondjak h nem tartos moci a mito nekem miert tart? pedig sokat hasznalom power felett... szoval v porgetve epp eleget en csak azt tudom mondani h ha adnak mocira ami kell neki barmien moci legyen az meghalalja es akkor nem kell attol felni h nem megyek messze h ne keljen messzirol hazatoljam az teny h foglalkozni kell veluk
Gratula tesó :D Végülis azér egy ilyen motortól már elvárható hogy kibírjon egy ekkora távot (persze ehez a folyamatos karbantartás is szükséges, ami a magyar használtmotor piacon található anyon kókányolt szarokra általában nem jellemző).
A membránt csak egyféle képpen lehet betenni?
Mito tanksapka alá keresek tömítést. Van egyáltalán ott tömítés?
Van valakinek olyan service manualja, amiben PHBH 28 ND karburátor van? Nekem az 1-es miton van ez a karbi, nem tudom a fúvókák gyári méretét...
Aki csinált már EVOra bukógombát (burkolaton keresztül) az pls dobjon egy mailt a cimemre, érdekelne pár info! Köszi! zeu5 @ freemail