Ja, mégvalami.. Ha nicasilos henger van benne, akkor NEM KELL járatni ! pár km-et kell vele óvatosan menni, aztán ami a csövön kifér. Nicasil nem olyan, mint egy persely....
csinálj egy videót... így nehéz megmondani, mert mindenkinél más fogalmazás az, hogy 7000nél megáll. Dadog? vagy csak simán nem forog tovább ? esetleg nincs benne erő 7000 után ? vagy hogy érted ?
Szerintem mérj egy préstávot.. Az, hogy nem megy 100nál jobban, nagyon gáz ! no, de mindegy... Benzincsap szerintem nem befolyásol, ha tartalékon vagy teljesen nyitva használod... csak annyit számít, hogy nem veszed észre, ha kifogy a benya.. (nem befolyásolhatja szerintem a teljesítményt)
Sziasztok most vettem egy Mito-t
Ezt:http://www.kepesmotor.hu/cagiv...
Véleményeket kérnék.
Valamit azt,hogy miért áll meg 7 ezres fordulatnál,és miért nem megy 100-nál jobban?Még bejáratós,nem rángatom annyira.
Még 1 kérdés.A benzincsap merre van nyitva/zárva/tartalékon?
Ha véletlen tartalékon használtam: befolyásolhatja-e a teljesítményt/fogyasztást?
Szép napot,üdv.
RS125-ösre is fel lehet rakni egyik a Metzeler éppen csak kopásjelző felett van de aprópénz, tűzoltásra huligánkodni 110/70*17 160/60*17 a Maxxis gumihoz heidenau-t tudok adni 110/70-esbe
Ha nem a szélén,hanem a váz közepén alakítod ki a furatot, akkor nem lesz probléma, na aggódj (ha esetleg mond neked valamit a "semleges szár"... ) Ha a szélét fúrnád aggódnék, hidd el, de nem lesz gond!
kb 8000-8500ig húz a moci, ha le van engedve. Ha viszel egy 8as villáskulcsot , és elfordítod a powermotoron lévő anyát (úgy hogy a bovden is jön vele) - csak egy irányba tudod... - akkor vagy felhúzod vagy le..
Ha fel van húzva a power, akkor alul olyan 7200ig semmi erő nem lesz benne, de onnantól viszont nagyon durván megindul :)
Hétköznapi használatban szerintem nyugodtan jó lehet leengedett powernyelvvel munkábajárásra, városban járkáláshoz...
(mondjuk nekem úgy van megoldva, hogy a szivatóbovdennel tudom felhúzni a powert... és a szivatóm egy kis rövid, mint a 34es karbikon lévő szivató) http://2.imimg.com/data2/AK/LR...
Mint ezen a képen.
Akkor megnyugodtam. 155 főfúvó volt benne (160as hengerrel ment előtte a gép) most 125 henger mellé tettem 145öt először, fehér volt a gyertya, erre kapott egy 148as fúvót, ezzel jó. Akkor tökéletesen van beállítva a karbi. királysegg :D Csak az alapjárati fúvókát kéne leellenőriznem, mert alul kevesel(és beljebb tekerek még a levegőcsavaron..).. De lehet hogy ha 1-el feljebb emelek a tűn, az is megoldja a gondot.
Szevasztok cserélnék egy 1993-as Mitót és a tulaj szerint elromlott a power vezérlő elektronikája! Mik ennek az előjelei és mennyi lehet egy új elektronika? Előre is köszönöm a segítséget!
függetlenül az idom furkálástól, arra a 3szög blokktartó elemre ha felfogatnám? Sok képen látni hogy ott fogatják fel!? Szerintetek!? Mert azért egy kialakitott vázat megfúrni... nem hiába nem furkálták a mérnökök!
A lényeg, hogy a vázon átmegy a két menetes rész, de az esetleges csavaró nyomaték (ha elesnél és csúszik a gé) miatt a váz két oldaláról ne sajnáld a nagy alátéteket! Például 4db 100X50x5 kazánlemezt :D (a vázra eső terhelés csökken)
Szerintem mérj egy préstávot.. Az, hogy nem megy 100nál jobban, nagyon gáz ! no, de mindegy... Benzincsap szerintem nem befolyásol, ha tartalékon vagy teljesen nyitva használod... csak annyit számít, hogy nem veszed észre, ha kifogy a benya.. (nem befolyásolhatja szerintem a teljesítményt)
Ezt:http://www.kepesmotor.hu/cagiv...
Véleményeket kérnék.
Valamit azt,hogy miért áll meg 7 ezres fordulatnál,és miért nem megy 100-nál jobban?Még bejáratós,nem rángatom annyira.
Még 1 kérdés.A benzincsap merre van nyitva/zárva/tartalékon?
Ha véletlen tartalékon használtam: befolyásolhatja-e a teljesítményt/fogyasztást?
Szép napot,üdv.
Pár képet tudnál dobni róla?
http://www.kepesmotor.hu/sport...
Ha fel van húzva a power, akkor alul olyan 7200ig semmi erő nem lesz benne, de onnantól viszont nagyon durván megindul :)
Hétköznapi használatban szerintem nyugodtan jó lehet leengedett powernyelvvel munkábajárásra, városban járkáláshoz...
(mondjuk nekem úgy van megoldva, hogy a szivatóbovdennel tudom felhúzni a powert... és a szivatóm egy kis rövid, mint a 34es karbikon lévő szivató)
http://2.imimg.com/data2/AK/LR...
Mint ezen a képen.
tényleg !
Akkor megnyugodtam. 155 főfúvó volt benne (160as hengerrel ment előtte a gép) most 125 henger mellé tettem 145öt először, fehér volt a gyertya, erre kapott egy 148as fúvót, ezzel jó. Akkor tökéletesen van beállítva a karbi. királysegg :D Csak az alapjárati fúvókát kéne leellenőriznem, mert alul kevesel(és beljebb tekerek még a levegőcsavaron..).. De lehet hogy ha 1-el feljebb emelek a tűn, az is megoldja a gondot.