hali! abban tudna nekem valaki erre mondani valamit? (A blokkomat teljesen széthúztam, cseréltem csapágyakat...stb...., de mikor össze lett rakva a motor fullra, akkor vettem észre hogy nincsen töltésem. de el kötve nem lett semmi, szakadva kábel nincsen. azt tudja valaki hogy a mitonál az alaplapban lévő 4 vezetékből, mind a 4 be kell áramnak lenni? a motor megy. indul is. de töltésem nincsen.) előre is köszi!
34-es karbi eladó, a tolattyú fölötti rugót nem találom így 7 ezer ft. 1-2 ezerért csinálnak hozzá, de működik nélküle is, mivel az olajpumpa karja visszahúzza a bowdent. Amúgy hibátlan. Van hozzá szívócsonk is.
Én eddig 3 mito-val és 2 RS-el mentem, de azt mondom akinek amelyik bejön azt válassza. Nincsenek nagy különbségek a 2 gép között. A mito formáját meg kifejezetten szeretem, imádom a tükörben a farát nézni menet közben:)) Ha sikerül végre értelmesen beállítani a motoromat beállok Ádám mellé, kiváncsi leszek mit mutatnak majd a gépek.
Én próbáltam meg mentem is sok RS-el ! Én úgy érzem azon a motoron magam mint majom a köszörűn... Nekem a forma világa nem nagyon tetszik mert olyan gyerek motornak néz ki a gömb RS kicsi és tömzsi.. De azt nem vitatom hogy a vázgeometria meg a hátsó lengővilla meg a kidolgozottság az jobb! Sőt az alkatrész ellátás meg az árak is elég jók..DE! Nekem ez a forma jobban be jön meg ha fentiek is úgy tartják akkor még jobb is lehet mint az RS meg ennek olyan exotikus beütése van mint a naaaagy testvérnek a Ducati 916 vagy a 996-nak amit valljunk be ma már kultuszmotor lett belőle és így nekem a Cagiva is az a szemembe ! Sajnos nem eléggé elterjedt márka meg kevésbé elismert mint az Aprilia mert ezzel a márkával már nem nagyon foglalkoztak...Jóóó tudom mindenki az mellet áll amilye van. De én választhattam a kettő között és ahogy olvasgattam ide húzott a szivem mint neked is amikor vetted az örök mítoszt :DDDD Nah ez hosszú lett megyek és iszok egy sört mert belefáradtam ebbe a sok írásba :D
Hát egyelőre semmi komoly. 1-2 apróság. Jobban kezdődik mint a Mito-nál. Azt elhoztam, másnapra kuplungos lett...
Most lehet megköveznek itt páran, tegnap kicsit szétkaptuk, és én szerintem sokkal átgondoltabb az egész mint a Mito.
markisa_17@yahoo.com
ird meg kerlek hogy mennyit gondoltal a hengerert
Igazatok van. A Mito formája tényleg odavág, ebből a szempontból verhetetlen!
serult mito hengert keresek, nagyon olcson!
Most lehet megköveznek itt páran, tegnap kicsit szétkaptuk, és én szerintem sokkal átgondoltabb az egész mint a Mito.