Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hali! abban tudna nekem valaki erre mondani valamit? (A blokkomat teljesen széthúztam, cseréltem csapágyakat...stb...., de mikor össze lett rakva a motor fullra, akkor vettem észre hogy nincsen töltésem. de el kötve nem lett semmi, szakadva kábel nincsen. azt tudja valaki hogy a mitonál az alaplapban lévő 4 vezetékből, mind a 4 be kell áramnak lenni? a motor megy. indul is. de töltésem nincsen.) előre is köszi!
vmi elérhetőség ? nrgpower01@citromail.hu a mail címem
kell.
34-es karbi eladó, a tolattyú fölötti rugót nem találom így 7 ezer ft. 1-2 ezerért csinálnak hozzá, de működik nélküle is, mivel az olajpumpa karja visszahúzza a bowdent. Amúgy hibátlan. Van hozzá szívócsonk is.
irtam :)
szia!
markisa_17@yahoo.com
ird meg kerlek hogy mennyit gondoltal a hengerert
nekem van 2-is :D árban megegyezünk ha kell
Óccó Evo eladó!240-pézért vihető,Jó állapotban

Igazatok van. A Mito formája tényleg odavág, ebből a szempontból verhetetlen!
helo!
serult mito hengert keresek, nagyon olcson!
Szurkolok : ))))
Én eddig 3 mito-val és 2 RS-el mentem, de azt mondom akinek amelyik bejön azt válassza. Nincsenek nagy különbségek a 2 gép között. A mito formáját meg kifejezetten szeretem, imádom a tükörben a farát nézni menet közben:)) Ha sikerül végre értelmesen beállítani a motoromat beállok Ádám mellé, kiváncsi leszek mit mutatnak majd a gépek.
és te melyiket választanád ha adott lenne neked 2 motor ?:D
én is mentem RS-el olyan mint egy csopper a mitóhoz képest az üléspozíció Hangja fasza tud lenni meg jól is forog.
Én próbáltam meg mentem is sok RS-el ! Én úgy érzem azon a motoron magam mint majom a köszörűn... Nekem a forma világa nem nagyon tetszik mert olyan gyerek motornak néz ki a gömb RS kicsi és tömzsi.. De azt nem vitatom hogy a vázgeometria meg a hátsó lengővilla meg a kidolgozottság az jobb! Sőt az alkatrész ellátás meg az árak is elég jók..DE! Nekem ez a forma jobban be jön meg ha fentiek is úgy tartják akkor még jobb is lehet mint az RS meg ennek olyan exotikus beütése van mint a naaaagy testvérnek a Ducati 916 vagy a 996-nak amit valljunk be ma már kultuszmotor lett belőle és így nekem a Cagiva is az a szemembe ! Sajnos nem eléggé elterjedt márka meg kevésbé elismert mint az Aprilia mert ezzel a márkával már nem nagyon foglalkoztak...Jóóó tudom mindenki az mellet áll amilye van. De én választhattam a kettő között és ahogy olvasgattam ide húzott a szivem mint neked is amikor vetted az örök mítoszt :DDDD Nah ez hosszú lett megyek és iszok egy sört mert belefáradtam ebbe a sok írásba :D
Próbálj ki egy ép RS-t, te sem akarsz majd nagyon visszaülni a Mito-ra :)
Hát van ez így:) Mindkét márkánál van pro és kontra :DDD
Hát egyelőre semmi komoly. 1-2 apróság. Jobban kezdődik mint a Mito-nál. Azt elhoztam, másnapra kuplungos lett...
Most lehet megköveznek itt páran, tegnap kicsit szétkaptuk, és én szerintem sokkal átgondoltabb az egész mint a Mito.
:DDDDD Mi kínja a konkurensek ?:D
Lehetséges az hogy az én motoromban van még folytás? Ha igen,akkor hol?
Már RS-sel szopok, nem Mito-val...
:DDD
Már RS-el tolja nem való ide :D
Srácok ! EVO-ban lévő fordított telókba milyen szimeringek kellenek ? ( Méretekre vagyok kíváncsi ! )
de eltűntél fórumról:D