Szevasztok! Hogy megfelelően tölt e a generátor azt hol kell mérni? 14V-t kell majd hogy kapjak ugye? Illetve a 2 biztosíték miért felel és mekkorának kell lenniük? Ha bedöglött az akksi akkor is mennie kéne a lámpának+ a fordulatszámmérőnek együtt? Mert nekem kb 0 a töltésem.
RD karbikba raktak :
-148főfúvó,48as alapj, x33 tű
-175főfúvó, 55 alapj, SX18 tű
-155főfúvó,50 alapj, X71 tű (ezt már evo-ra rakták)
-ND karb, 125fő, 38alapj, X58 tű
1. kérdés : ND vagy RD karbid van ? 2. kérdés : Milyen főfúvóka van \ lesz a mocidban ? 3. kérdés : Milyen kehelycső van a mocidban ?
Például : 155főfúvó és U21 tű mellé ET262 , és van olyan is, ahol 160 főfúvó és X71 tű , 266EM kehelycső.. Ja, és ugye az alapjárati fúvókád sem mindegy...
Szóval , milyen környezetbe kell, milyen tű ?:)
A fékbowden jó alulra? akkor olcsón kijövök :D Amúgy köszi. nekem a felső vége esett le, faragtam egyet a helyére 6-os csavarból, de nem tudom meddig bírja.
bemégy biciklis boltba, és kérsz bovden külsőt(1méter max), egy bovden véget(csavaros), és egy bovden hossz állítót, meg egy fékbovdent :)
Vagy : http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
Szegény egykori 1es Mitom...A hirdetés az év vicce:Egyedi Mito "Versenyre épült" ,Nem tudom honnan szedik mindig elő ezt a kovácsolt dugattyú témát...Egyedi kipufogó azt jelenti hogy a gyári rezó kijövőcsövét átbarmolták ülés alattira, AP Racing matricát még Én ragsztottam a fékolajtartályra anno,Azt sem tudom mitöl könnyitett a gyári féktárcsa...ész megáll.sajnálom szegény gépet
sziasztok valaki meg tudna mondani h mi a merete a mito felso tugorgojenek mert talaltam ithon egy vadi ujj tugorgo kosarat csak nem tudom mar h mien mocitol maradt meg a csomagolasan 16x20x20 c4 ir de azt nem tudja mihez valo ha jo a mitoba amit meg akarok gyuruzni de meg nem szedtem szet akkor mar azt is bele lokom ha paszol bele
Szeretnék segítséget, véleményt kérni az alábbi esettel kapcsolatban: (cagiva mito 8p 1992) kb. egy hónapja enyém a motor, eddig soha nem produkált hasonlót, sőt, semmilyen hibája nem került nyilvánosságra előttem, rendszeres használat mellett sem. Kb 300 km-et tettem bele, mióta nálam van. Pár napja az ismerősömmel motoroztunk, megálltunk kicsit, és az újbóli indításnál iszonyú hanggal elkezdett ordítani a motor( mint utólag kiderült "beragadt az önindítóm"-azaz a gomb maga nem, viszont a hang arra engedett következtetni, hogy folyamatosan ráindít) fordulatszámmérőt többi óra, visszajelző semmit újat nme produkált, a vészleállító nem volt még bekötve-de a gyújtás levételével, sőt a kulcs kiszedésével sem állt le a hang. így leszedtük az akkuról az akkusarut- ekkor persze abbamaradt de ha csak hozzáérintettük már megint ordított, egyfolytában járt. Egy 15 v-os biztosíték szétolvadt azt kicseréltük, ezzel már nem élt saját életet az elektronika, viszont be kellett tolni- érthető, hogy lemerült az akku. Azóta csak kétszer volt lehetőségem indítgatni, de menni nem mentem vele, a két indításnál simán ment minden. Ilyenkor szerintetek mi lehet a gond?
-148főfúvó,48as alapj, x33 tű
-175főfúvó, 55 alapj, SX18 tű
-155főfúvó,50 alapj, X71 tű (ezt már evo-ra rakták)
-ND karb, 125fő, 38alapj, X58 tű
1. kérdés : ND vagy RD karbid van ? 2. kérdés : Milyen főfúvóka van \ lesz a mocidban ? 3. kérdés : Milyen kehelycső van a mocidban ?
Például : 155főfúvó és U21 tű mellé ET262 , és van olyan is, ahol 160 főfúvó és X71 tű , 266EM kehelycső.. Ja, és ugye az alapjárati fúvókád sem mindegy...
Szóval , milyen környezetbe kell, milyen tű ?:)
Vagy : http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
Bovden
http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
Ilyet vettem legutóbb 2900 ft-ért. Ha kell bárkinek, tudok :) persze győrön belül, vagy székesfehérváron, vagy. paks közelében..
Mito első telójába milyen olajat ajánlotok?
KÜlföldi Papírok megvannak,pöcc-röff a gép!
ÁR: 199 ezer ft!
06307730747
Szeretnék segítséget, véleményt kérni az alábbi esettel kapcsolatban: (cagiva mito 8p 1992) kb. egy hónapja enyém a motor, eddig soha nem produkált hasonlót, sőt, semmilyen hibája nem került nyilvánosságra előttem, rendszeres használat mellett sem. Kb 300 km-et tettem bele, mióta nálam van. Pár napja az ismerősömmel motoroztunk, megálltunk kicsit, és az újbóli indításnál iszonyú hanggal elkezdett ordítani a motor( mint utólag kiderült "beragadt az önindítóm"-azaz a gomb maga nem, viszont a hang arra engedett következtetni, hogy folyamatosan ráindít) fordulatszámmérőt többi óra, visszajelző semmit újat nme produkált, a vészleállító nem volt még bekötve-de a gyújtás levételével, sőt a kulcs kiszedésével sem állt le a hang. így leszedtük az akkuról az akkusarut- ekkor persze abbamaradt de ha csak hozzáérintettük már megint ordított, egyfolytában járt. Egy 15 v-os biztosíték szétolvadt azt kicseréltük, ezzel már nem élt saját életet az elektronika, viszont be kellett tolni- érthető, hogy lemerült az akku. Azóta csak kétszer volt lehetőségem indítgatni, de menni nem mentem vele, a két indításnál simán ment minden. Ilyenkor szerintetek mi lehet a gond?
Előre is köszönök minden észrevételt, véleményt.
Maja
itt van kép külön a membránról
a szívócsonkról hnap tudok képet küldeni mert ma még melózok...