Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pedig így van... Meg is álltam, csavarhúzó a kézbe, 2 rovátkát lejjebb aztán go tovább... Egyébként nincs valakinek egy eladó tűje?
Kivéve, ha nem összevaló a tűsfúvóka szett, és kisbb az áteresztése mint a főfuvinak:)
Nem láttál még dellrotyóban Mz tűt?
:)
Karbitól függ h. mi mennyire befolyásolja a dolgokat. Full gázon tényleg nincs a köze a tűnek hozzá.Kérdés az h. kinek mi a dadogás? http://www.gpracing.hu/images/...

Lehet az is dadogás ha kihagy a gyújtás vagy mikor annyira sokall h. nem bírt forogni csak darál mondjuk 9ezernél.
akkor egy csoda karbid van. Fordítva működik mint a többi.
Újabb áresés! 199.999-ért eladó Mito Evo!
Gondolom nem nyélgázon nem forgott többet :) (hanem részterhelésen) No, de ha segít a kollegának, én lennék a legboldogabb :)) Viszont szerintem más probléma lesz..
Köszönöm szépen a felvilágosítást!
Tegnap előtt leengedtem fullra a tűt és 8 ezernél nem pörgött többet a motor mert kurvára elkezdett dadogni... Megálltam, feljebb emeltem 2 rovátkával a tűt és tökéletes...
nem lehet megcsinálni h. működjön.
Súber tű csak 3/4 gázállásig szól bele a keverék képzésbe, onnantól csak a főfúvóka számít. Szerintem a súber felemelés nem fog neki segíteni.

Szerintem próbáld ki másik gyújtógyertyával, gyújtókábellel, és esetleg egy kölcsön CDI-vel is.(nem húz át véletlenül a kábel?) Egyébként érdemes lenne egy gyertyaképet is nézzél.. Karbi egyébként jól van beállítva? Amióta ilyen jelensége van, változtattál bármit is az előző állapothoz képest ?
ne vicc! ha rámennél a profilomra, ott a képgalériára... Töménytelen mennyiségű mito blokk és henger képeket találnál!
Húzd feljebb a schubertűt.
Egy mail címet adj már légyszives :)
Holnap tudok róla dobni képet...azaz hogy mitot még nem láttam belülről szóval ebből adódóan nem is tudom...
Úgy tudom, hogy kompatibilis a henger. Csak azt nem, hogy a mechanikus meghajtás hogy működik, meg miről! Szóval fogalmam sincs ! De ha adsz képeket a mech. power működéséről, akkor meg tudom mondani(vagy biztosan van itt okosabb emberke, mint én! nemsokára biztos megmondják :) )
A mechanikus poweros hengert rá lehet tenni? Mármint úgy értve, hogy meg lehet-e rajta valhogy oldani hogy működjön is a power?
Mennyit gondolnál érte?
Sziasztok lenne egy problémám az a jelenség hogy 8-9 ezerig tudom pörgetni a motort utána már dadog és nem gyorsul. Tud valaki ötletet mi lehet a baj.
érdekelne a kipufogó gyári
Cagiva?
Nekem lenne egy komplett blokkom.
(faragott henger , átalakított hf , 36-os karbi , telilapos karbon membrán , stb...)
Üdv! Nekem lenne egy, képesmotor hirdetésemet megtalálod! 7seb , mito blokkom lenne eladó. 25ezer forint lenne az ára (önindító-gyújtás-henger nélkül)
Úgytudom igen..
Sziasztok!
Lenne pár alkatrészem eladó ha esetleg valakit érdekelne...91-es sima telós MITOról van szó
2db bal oldali tükör(fekete,az egyik hajlítható)
rendszámtartó(amin az index is van)
2db hátsó index
első komplett fék: nyereg,fékcső,fékmunkahenger,fékkar,tartály
hátsó komplett fék: nyereg,fékcső,fékmunkahenger,fékkar,tartály
sztender/motor oldaltámasz
bal oldali kormánycsonk
első féktárcsa(kiváló állapotban!)
fesszabályzó
bal és jobb kormánykapcsoló
gyújtáskapcsoló a hozzávaló kulcsal
első komplett teleszkóp
felső polírozott villahíd
hűtő csövekkel együtt
Hátsó sárvédő ami a váz alatt fut végig
faridom
hasidom
2db oldalidom
rezó(valószínűleg a gyári)
Kérésre képeket tudok küldeni,az ár megbeszélés alapján...tégy ajánlatot és megegyezünk.
E-mailem: mitozozi@citromail.hu
Mito-é jó bele , nem?
Hello! Cagiva Freccia blokkot keresnék, lehetőleg működőképest, reális áron. De hibásat is meghallgatok. Várom az ajánlatokat.