Karbitól függ h. mi mennyire befolyásolja a dolgokat. Full gázon tényleg nincs a köze a tűnek hozzá.Kérdés az h. kinek mi a dadogás? http://www.gpracing.hu/images/...
Lehet az is dadogás ha kihagy a gyújtás vagy mikor annyira sokall h. nem bírt forogni csak darál mondjuk 9ezernél.
Gondolom nem nyélgázon nem forgott többet :) (hanem részterhelésen) No, de ha segít a kollegának, én lennék a legboldogabb :)) Viszont szerintem más probléma lesz..
Tegnap előtt leengedtem fullra a tűt és 8 ezernél nem pörgött többet a motor mert kurvára elkezdett dadogni... Megálltam, feljebb emeltem 2 rovátkával a tűt és tökéletes...
Súber tű csak 3/4 gázállásig szól bele a keverék képzésbe, onnantól csak a főfúvóka számít. Szerintem a súber felemelés nem fog neki segíteni.
Szerintem próbáld ki másik gyújtógyertyával, gyújtókábellel, és esetleg egy kölcsön CDI-vel is.(nem húz át véletlenül a kábel?) Egyébként érdemes lenne egy gyertyaképet is nézzél.. Karbi egyébként jól van beállítva? Amióta ilyen jelensége van, változtattál bármit is az előző állapothoz képest ?
Úgy tudom, hogy kompatibilis a henger. Csak azt nem, hogy a mechanikus meghajtás hogy működik, meg miről! Szóval fogalmam sincs ! De ha adsz képeket a mech. power működéséről, akkor meg tudom mondani(vagy biztosan van itt okosabb emberke, mint én! nemsokára biztos megmondják :) )
Sziasztok!
Lenne pár alkatrészem eladó ha esetleg valakit érdekelne...91-es sima telós MITOról van szó
2db bal oldali tükör(fekete,az egyik hajlítható)
rendszámtartó(amin az index is van)
2db hátsó index
első komplett fék: nyereg,fékcső,fékmunkahenger,fékkar,tartály
hátsó komplett fék: nyereg,fékcső,fékmunkahenger,fékkar,tartály
sztender/motor oldaltámasz
bal oldali kormánycsonk
első féktárcsa(kiváló állapotban!)
fesszabályzó
bal és jobb kormánykapcsoló
gyújtáskapcsoló a hozzávaló kulcsal
első komplett teleszkóp
felső polírozott villahíd
hűtő csövekkel együtt
Hátsó sárvédő ami a váz alatt fut végig
faridom
hasidom
2db oldalidom
rezó(valószínűleg a gyári)
Kérésre képeket tudok küldeni,az ár megbeszélés alapján...tégy ajánlatot és megegyezünk.
E-mailem: mitozozi@citromail.hu
Nem láttál még dellrotyóban Mz tűt?
:)
Lehet az is dadogás ha kihagy a gyújtás vagy mikor annyira sokall h. nem bírt forogni csak darál mondjuk 9ezernél.
Szerintem próbáld ki másik gyújtógyertyával, gyújtókábellel, és esetleg egy kölcsön CDI-vel is.(nem húz át véletlenül a kábel?) Egyébként érdemes lenne egy gyertyaképet is nézzél.. Karbi egyébként jól van beállítva? Amióta ilyen jelensége van, változtattál bármit is az előző állapothoz képest ?
Cagiva?
(faragott henger , átalakított hf , 36-os karbi , telilapos karbon membrán , stb...)
Lenne pár alkatrészem eladó ha esetleg valakit érdekelne...91-es sima telós MITOról van szó
2db bal oldali tükör(fekete,az egyik hajlítható)
rendszámtartó(amin az index is van)
2db hátsó index
első komplett fék: nyereg,fékcső,fékmunkahenger,fékkar,tartály
hátsó komplett fék: nyereg,fékcső,fékmunkahenger,fékkar,tartály
sztender/motor oldaltámasz
bal oldali kormánycsonk
első féktárcsa(kiváló állapotban!)
fesszabályzó
bal és jobb kormánykapcsoló
gyújtáskapcsoló a hozzávaló kulcsal
első komplett teleszkóp
felső polírozott villahíd
hűtő csövekkel együtt
Hátsó sárvédő ami a váz alatt fut végig
faridom
hasidom
2db oldalidom
rezó(valószínűleg a gyári)
Kérésre képeket tudok küldeni,az ár megbeszélés alapján...tégy ajánlatot és megegyezünk.
E-mailem: mitozozi@citromail.hu