Sajna csak 50-es papírjai vannak, irányárat hát így hirtelen nem tudok mondani, megnézetem szerelővel, h egyáltalán mi a gondja. Neked mit éren meg ? (am minden okés a géppel fasza gumik, minden működik rajta, a power is fasza)
Gilardoni 2-t csak freccicára , és nagyon régi mitokra raktak. A jobbak Gilardoni 1-esek, és 30-35 paci körüliek!(azt hiszem..) Az én hengerem is körülbelül 32-35 ló körül van, természetesen Gilardoni 1-es.
A telószárakkal az a baj, hogy mindkettőben cserés a szimering, és az egyik felül meg van nyomódva (igazából nem befolyásolja a sérülése a krómszár mozgását, csak a szimeringet nem lehet rendesen belerakni sajnos...) A másikból pedig hiányzik kb egy 5mm-es perem. Szóval ha másra nem , maximum alkatrésznek tudom odaadni. Oldalán csúszott a moci, és ezért sérült a teló.
csoszy76@freemail.hu
várom a képeket!a te hengered hány lovas? elsö telod nincs olcson ami nem görbe,akkor megvenném komplett kiflistöl esetleg,szoba jöhet még hátso lábtarto konzolok,kormány szárak,komplett markolatok,váltokar
nekem ilyen hengerem van de sajnos az aljábol leszednek a gokartosok
Van egy rossz mito hengerem, ha érdekel. Felül ragadt a nicasil rétegen a dugó, szerintem már nem használható így a henger , viszont lehet hogy csak egy hónolás kellene neki ! 8ezer forint lenne a henger-hengerfej (dugót is kapod hozzá , ha kell 93as motorról ) . Továbbá lenne alsó villakiflim, és elsőkerék tengelyem is! = villakifli alsó 3ezer ft, keréktengely anyával 4ezer ft . Így a végösszeg 3+4+8 = 15 lenne, de ha egyben elvinnéd, akkor 12ezer ft-ban odaadnám őket! Képeket mellékelek pénteken, de kérlek adj valami közelebbi elérhetőséget . (mail?)
Egyébként igen, van különbség a hengerek között, néhány lóerő és a teljesítmény leadása is más. (mondjuk egy 93as és egy 2006os mito között) Viszont itt a hengertalpnál nincs különbség a hengereket nézve, csak a vezérlése és az ablakok mérete (és formája) változott minimálisan(?) az évek alatt.
mail: pippo907@gmail.com
Így értem . Ezek szerint az önindítódnak nincs semmi baja, igaz ?
Tehát a fesz.szabályzóra és az 5 lábas négyzet alakú relére van szükséged ! ez 5500 ft lenne. Paks mellett átvehető személyesen a cuccos .
mail : pippo907@gmail.com
sziasztok!
keresek 2db rossz,de hüvelyezhetö mito hengert-hengerfejet,
1-es mito also villakiflit,meg elsö kerékbe tengelyt,
nem tudom: hengerekbe van le.-különbség mert gokart hegereknél(rotax)van 2-3féle,esetleg valaki dobhatna fel egy képet egy hengerröl meg a hengertalprol,.....
köszönöm
Nem erre a relére gondoltam, amit képen linkeltél. A táblán van egy 5 lábas ( 2db sárga, 1 sárga-kék, 1 kék és egy piros(vagy piros sárga) )
De a relé + fesz szab ára jól hangzik + az is, hogy tesztelt ;)
Megtudná valaki mondani,hogy mi idézhette elő,hogy a dugóba belevert a power nyelv./cagiva elefant,mito blokk van benne/
Előre is köszönöm
Viktor
nem érdekel titeket egy 93-as Cagiva Mito II ? Dugó hibás, a henger is valószínűleg....még nem lett szét szedve..
Szüksègem lenne egy G1-es hengerre hengerfejjel ès egy fötengely hajtókarral!
kollarostvan@citromail.hu
a lényeget ha jol látom: a hengertalp nem változik!?
http://noob.hu/2012/07/12/SG1L...
http://noob.hu/2012/07/12
/seri...
http://noob.hu/2012/07/12/SG1L...
http://noob.hu/2012/07/12/
9SP2...
http://noob.hu/2012/07/12/2012...
http://noob.hu/2012/07/12/2
012...
http://noob.hu/2012/07/12/9008...
http://noob.hu/2012/07/12/25
03...
http://noob.hu/2012/07/12/2012...
http://noob.hu/2012/07/12/201
2...
http://noob.hu/2012/07/12/2104...
http://noob.hu/2012/07/12/P5
30...
http://noob.hu/2012/07/12/2104...
http://noob.hu/2012/07/12/210
4...
http://noob.hu/2012/07/12/2104...
http://noob.hu/2012/07/12/2104
...
http://noob.hu/2012/07/12/phot...
http://noob.hu/2012/07/12/P530.
..
http://noob.hu/2012/07/12/2104...
A telószárakkal az a baj, hogy mindkettőben cserés a szimering, és az egyik felül meg van nyomódva (igazából nem befolyásolja a sérülése a krómszár mozgását, csak a szimeringet nem lehet rendesen belerakni sajnos...) A másikból pedig hiányzik kb egy 5mm-es perem. Szóval ha másra nem , maximum alkatrésznek tudom odaadni. Oldalán csúszott a moci, és ezért sérült a teló.
várom a képeket!a te hengered hány lovas? elsö telod nincs olcson ami nem görbe,akkor megvenném komplett kiflistöl esetleg,szoba jöhet még hátso lábtarto konzolok,kormány szárak,komplett markolatok,váltokar
nekem ilyen hengerem van de sajnos az aljábol leszednek a gokartosok
Egyébként igen, van különbség a hengerek között, néhány lóerő és a teljesítmény leadása is más. (mondjuk egy 93as és egy 2006os mito között) Viszont itt a hengertalpnál nincs különbség a hengereket nézve, csak a vezérlése és az ablakok mérete (és formája) változott minimálisan(?) az évek alatt.
mail: pippo907@gmail.com
Tehát a fesz.szabályzóra és az 5 lábas négyzet alakú relére van szükséged ! ez 5500 ft lenne. Paks mellett átvehető személyesen a cuccos .
mail : pippo907@gmail.com
keresek 2db rossz,de hüvelyezhetö mito hengert-hengerfejet,
1-es mito also villakiflit,meg elsö kerékbe tengelyt,
nem tudom: hengerekbe van le.-különbség mert gokart hegereknél(rotax)van 2-3féle,esetleg valaki dobhatna fel egy képet egy hengerröl meg a hengertalprol,.....
köszönöm
De a relé + fesz szab ára jól hangzik + az is, hogy tesztelt ;)