Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szombat este lesz! (kb este 11 körül érek haza ) küldöm a mail címedre majd !
Sziasztok!

Megtudná valaki mondani,hogy mi idézhette elő,hogy a dugóba belevert a power nyelv./cagiva elefant,mito blokk van benne/

Előre is köszönöm
Viktor
ez rotax gokart junior henger
Sajna csak 50-es papírjai vannak, irányárat hát így hirtelen nem tudok mondani, megnézetem szerelővel, h egyáltalán mi a gondja. Neked mit éren meg ? (am minden okés a géppel fasza gumik, minden működik rajta, a power is fasza)
Papírjai megvannak? Irányára mennyi lenne?
Hali!
nem érdekel titeket egy 93-as Cagiva Mito II ? Dugó hibás, a henger is valószínűleg....még nem lett szét szedve..
lesz kép? :D
Sziasztok!
Szüksègem lenne egy G1-es hengerre hengerfejjel ès egy fötengely hajtókarral!
tudom,irtam is....de a hengertalp ugyan az,bár ebböl már le van esztergálva.azért kellene mito mert az butább kicsit:)
helló, valakinek van olcsón egy komplett légszűrőház a hozzá tartozó betéttel és a csavarokkal? Gyorsban kellene. Köszi.
kollarostvan@citromail.hu
Én is írni akartam:D
Ez nem is Mito henger...ez RS/Rotax henger
köszi!
a lényeget ha jol látom: a hengertalp nem változik!?
Nem csoda hogy a 160as nem megy
NEM mondod hogy ez egy egyedi tervezésű-gyártású blokk?! Ez a téma engem nagyon érdekelne!
Gilardoni 2-t csak freccicára , és nagyon régi mitokra raktak. A jobbak Gilardoni 1-esek, és 30-35 paci körüliek!(azt hiszem..) Az én hengerem is körülbelül 32-35 ló körül van, természetesen Gilardoni 1-es.

A telószárakkal az a baj, hogy mindkettőben cserés a szimering, és az egyik felül meg van nyomódva (igazából nem befolyásolja a sérülése a krómszár mozgását, csak a szimeringet nem lehet rendesen belerakni sajnos...) A másikból pedig hiányzik kb egy 5mm-es perem. Szóval ha másra nem , maximum alkatrésznek tudom odaadni. Oldalán csúszott a moci, és ezért sérült a teló.
csoszy76@freemail.hu
várom a képeket!a te hengered hány lovas? elsö telod nincs olcson ami nem görbe,akkor megvenném komplett kiflistöl esetleg,szoba jöhet még hátso lábtarto konzolok,kormány szárak,komplett markolatok,váltokar
nekem ilyen hengerem van de sajnos az aljábol leszednek a gokartosok
Az G1-es és G2-es henger között lenne lóerő különbség? Úgy tudom mind 30körül van, az sp525 meg 38.
Van egy rossz mito hengerem, ha érdekel. Felül ragadt a nicasil rétegen a dugó, szerintem már nem használható így a henger , viszont lehet hogy csak egy hónolás kellene neki ! 8ezer forint lenne a henger-hengerfej (dugót is kapod hozzá , ha kell 93as motorról ) . Továbbá lenne alsó villakiflim, és elsőkerék tengelyem is! = villakifli alsó 3ezer ft, keréktengely anyával 4ezer ft . Így a végösszeg 3+4+8 = 15 lenne, de ha egyben elvinnéd, akkor 12ezer ft-ban odaadnám őket! Képeket mellékelek pénteken, de kérlek adj valami közelebbi elérhetőséget . (mail?)

Egyébként igen, van különbség a hengerek között, néhány lóerő és a teljesítmény leadása is más. (mondjuk egy 93as és egy 2006os mito között) Viszont itt a hengertalpnál nincs különbség a hengereket nézve, csak a vezérlése és az ablakok mérete (és formája) változott minimálisan(?) az évek alatt.
mail: pippo907@gmail.com
Így értem . Ezek szerint az önindítódnak nincs semmi baja, igaz ?
Tehát a fesz.szabályzóra és az 5 lábas négyzet alakú relére van szükséged ! ez 5500 ft lenne. Paks mellett átvehető személyesen a cuccos .
mail : pippo907@gmail.com
sziasztok!
keresek 2db rossz,de hüvelyezhetö mito hengert-hengerfejet,
1-es mito also villakiflit,meg elsö kerékbe tengelyt,
nem tudom: hengerekbe van le.-különbség mert gokart hegereknél(rotax)van 2-3féle,esetleg valaki dobhatna fel egy képet egy hengerröl meg a hengertalprol,.....
köszönöm
Nem erre a relére gondoltam, amit képen linkeltél. A táblán van egy 5 lábas ( 2db sárga, 1 sárga-kék, 1 kék és egy piros(vagy piros sárga) )
De a relé + fesz szab ára jól hangzik + az is, hogy tesztelt ;)
Csak döntsd el, hogy konkrétan melyik relé kell!