Mivel nagyobb a karbid, ezért több üzemanyagot tud kiszívni is. Tehát adja magát, hogy kisebb főfúvókával kell próbálkoznod. Gyári hengerhez 145 környékén próbálkozz. Nekem 148-al sokallt.
Ma motor mosás közben döbbentem rá arra hogy az első kerekem kicsit mocorog,a csapágy mehetett szarrá benne! Valaki tudja milyen csapágyak kellenek bele?
34-es karbi van, először azt hittem kisebb főfuvi kell, mint 28-nál de most mondták, hogy nagyobb. Nem tudom mekkorával kéne próbálkozni. Most voltam motorozni, elég idegesítő, mert 7.-ben 100-al nem tudok menni, mert dadog.
Ha mondjuk 5000 körül egy helyben tartom a gázt dadogós lesz a motor hangja. Ez mitől van? Az alapjárati fúvóka mit befolyásol? 34-es karbival kisebb vagy nagyobb főfúvóka kell, mint gyárival?
Pont ma bontottuk el egyik barátom motorját! Ez ügyben felhívlak, oké?
Gyújtás alatt mit értesz konkrétan? (csak a CDI, vagy a gyujtás alaplap, a lendkerék, a cdi, a gyujtótrafó - tehát komplett?)
Plusz kábelköteg.
Kábelköteg és a cdi összesen 7ezer forint lenne.
Hali! Nekem gyújtás kellene meg komplett kábelköteg de a relék meg minden kütyü nélkül csak a cdi kell: 70/532-22-62
A cdi 5 vezetéke hova csatlakozik és milyen színűek a vezetékek? Köszi!
nrgpower01@citromail.hu