Képeim közt találsz olyan képet, ahol láthatsz egy megégett csapszeget! Na, akkor az mitől lehet ? Rendesen belilult a csapszeg, és a dugattyú belső része is :) Szerintem nem belevaló volt a csapszeg (amivel vettem, és ezzel adták...) Igaz, itt vettem egy sráctól forumon .
Van egy evo-m és amikor nyitna a power akkor megtorpan a motor nem pörög tovább...kicsit megrángattam a gázt utána nagy nehezen megindult de 10 plafonon 11 ezernél többet nem is pörög gyujtással lehet gáz vagymi a pöcs?
Tudom, vagy legalább is bízom benne, hogy nem rám érzetted hogy hülye.Nem hülye vagyok csak típushibák után érdeklődtem. Van azért rutinom, csak nem mitonál. Nekem nyugodt szívvel adhatnád ide egy körre, nem ez lenne az első ilyen motorom és nem is ez lesz a legnagyobb, de azért mindig jó ha utána kérdez az ember szerintem.
Köszönöm a válaszod, ezek szerint nincs különösen típus hiba. Amiket leírtál azok alap dolgok + még pár dolog. Leginkább a típus jellemző hibái érdekeltek mint ahogy írtad is hogy a kipufogónál engedi az olajat. Köszi még egyszer.
Présmagasság az egy dolog, kérdés nem szűkül e befelé a sáv.
A mésik meg az égéstér alakja, ha az nem megfelelő vígan detoláltatja a henger.
Én nemtom neked miylen szetted van, de például simsonosknál szokás csodálkozni azon, hogy miért csörömpöl a moto, ha 42.es furatu hengerre 38as ra való fejet tesznek...
szóval leeht, hogy csak belóg a tömítés (ha van) vagy iylesmi.
eseglet kipróbálhatnál egy kis 100 as benzint, ha azzal kevésbé pöncörög, akor egyszerűen hosszú az előgyula.
Dehogynem, de én sem járok úgy. Persze előzéseknél be-be csusszan a dolog, de a mito, bár sportmotor, mégse teljesen arra való, hogy az utcán száguldozz vele, akkor már valami nagyobb szerintem. Én normálisan járok vele, és nem kell a blokkhoz nyúlnom. Viszont azt pedig látom, hogy akik utazóként beszélnek 120+-os tempóról, azok motorját sűrűn kell szétszerelni.
Szerintetek mi tötrénthetett ezzel a dugattyúval?
A sikeres megfejtő kap egy kitűzőt, meg egy zoknit !
A dugótető teljesen hétköznapi, azért nem is húztuk le elsőre a hengert, mert semmi nem látszott felülről.(gondoltuk hengerfej tömítés ment el, és a tömítetlenség miatt nem indul..)
1 gyűrű volt csak fent a dugattyún, és egy vertex C-s dugattyú! (másik gyűrű eltört felrakáskor, vagy valamikor, valoszinüleg azért az 1 db gyűrű) De miért a furcsa megkopás és a ragadás? Igazából viszont nem ragadt meg a gép, csak egyszer megforralta a vizet, leállt és azóta nem indult be. (amikor szétszedtük, a forgattyús ház televolt vízzel - tényleg megforralta a gépet a srác.) Viszont az nem tiszta, hogy mitől forrt meg a víz ? Mert 1. teljesen normális 120 körüli tempóban közlekedett vele előtte a kollega, és egy városból kiérve gyorsítás közben érte a forralás.
Gyári, nicasilos hengerben üzemelt a dugattyú.
Nekem mostmár majdnem jó a préstávom, 160as hengerhez 1.2mm környéke és 10e fölött huzamosabb ideig terhelve még bedetonál sajnos.. (pedig már 3x 0.5mm hengertalp tömítés van alatta és eléggé elgyengült alsó tartományban) előtte 0.8 környékén volt, ott már 8000től detonált (se a dugón , se a gyertyaképen nem látszódik! a képek a dugóról 0.8körüli préstáv után készült amikor meg lett növelve, akkor lett szétkapva) .. Szóval még a teljes hajtást akarom gyári áttétnél hosszabbra vinni (most gyárinál rövidebb sajna) 14-42 van fent. Vagy 14-38 Vagy 16-38 (de ha 16os,akkor vennem kell még hozzá köztes hátsófogaskereket is nehogy túl hosszú legyen)
Jaa! Majdnem elfelejtettem, hogy... Nagyon gondolkozok , és konzultálok egy 2t mesterrel az ügyben, hogy mi lenne, ha olyan felömlők lennének a mitoban is megcsinálva, mint a honda cr hengereknél (biztos van más hengereknél is, de erről találtam normálisabb képeket csak)
Konkrétan arra a kis plusz beömlőre gondolok, ami be van karikázva. Kitölteni a blokkban lévő kihagyásokat, és belemarni ilyen "ablakot" portot a hengerbe és a blokkba is.
Jaj, és egy mito EVO kipufogót raktam fel rá még.. (picit moddolt persely - nagyon minimális módosítások az ablakokon - finomhangolás?)
A henger kipufogó részénél a 2 belfelé forduló kis ablakokat kimartam, és egyenesen a kipufogóba vezettettem, majd ehhez lett csiszolva a köztes fém kipufogó csonk belseje is . Lesíkoltattam a henger tetőt, és a hengerfejet is, a hengerfej kapott egy kis tisztázást, és viton tömítésekhez való vájatokat (gyári gumigyűrű helyett 2mm vastag viton tömítéseket)
Plusz a blokkban az összes sorja eltűntetve, és a hengerben a szívó ablakok(a membrán felőli felömlőbe és a hengerbe menő 2db nagy ablak) nagyítva lett. plusz a boost port is nagyítást és a felömlők is nagyítást kaptak a blokkban ( és utána a henger hozzá lett marva de nem a hengerhez lett marva a blokk :))) ) Alu szívócsonkot kapott, ami a gyári membránház szűkítőhöz lett marva és méretezve , utána össze lett csiszolva a 2 alkatrész a pontos illeszkedés miatt.
kb 850km-es dugattyúmról is van néhány kép. Ez még a 28as karbival ment .
Utolsó képen pedig egy még gyári kipufogó kiömlőt látni, ami 160as hengeré. (látszik talán, hogy mennyire befordul a 2 segédkiömlője )
A karburátor típusát és árát le tudnád írni?
Sürgősen eladó lenne pár alkatrész ha valakit érdekel esetleg!Van még Far idomom,oldal idom,hasidomom (91-es Mito-ról származnak)
Van egy evo-m és amikor nyitna a power akkor megtorpan a motor nem pörög tovább...kicsit megrángattam a gázt utána nagy nehezen megindult de 10 plafonon 11 ezernél többet nem is pörög gyujtással lehet gáz vagymi a pöcs?
segítséget előre is köszi srácok!
50.000Ft-ért megválok tőle.
Nem konkrétan egy helyen megakadt, hanem szép körkörösen beledagadt a hengerbe.
HA elforrlta a vizet, ez simán lehet elég.
A mésik meg az égéstér alakja, ha az nem megfelelő vígan detoláltatja a henger.
Én nemtom neked miylen szetted van, de például simsonosknál szokás csodálkozni azon, hogy miért csörömpöl a moto, ha 42.es furatu hengerre 38as ra való fejet tesznek...
szóval leeht, hogy csak belóg a tömítés (ha van) vagy iylesmi.
eseglet kipróbálhatnál egy kis 100 as benzint, ha azzal kevésbé pöncörög, akor egyszerűen hosszú az előgyula.
Utána lehet ennek járni, ha leszűkíted.
A sikeres megfejtő kap egy kitűzőt, meg egy zoknit !
A dugótető teljesen hétköznapi, azért nem is húztuk le elsőre a hengert, mert semmi nem látszott felülről.(gondoltuk hengerfej tömítés ment el, és a tömítetlenség miatt nem indul..)
1 gyűrű volt csak fent a dugattyún, és egy vertex C-s dugattyú! (másik gyűrű eltört felrakáskor, vagy valamikor, valoszinüleg azért az 1 db gyűrű) De miért a furcsa megkopás és a ragadás? Igazából viszont nem ragadt meg a gép, csak egyszer megforralta a vizet, leállt és azóta nem indult be. (amikor szétszedtük, a forgattyús ház televolt vízzel - tényleg megforralta a gépet a srác.) Viszont az nem tiszta, hogy mitől forrt meg a víz ? Mert 1. teljesen normális 120 körüli tempóban közlekedett vele előtte a kollega, és egy városból kiérve gyorsítás közben érte a forralás.
Gyári, nicasilos hengerben üzemelt a dugattyú.
Ennyi képet sikerült most így hirtelen felrakni a szerelgetésről..
Konkrétan arra a kis plusz beömlőre gondolok, ami be van karikázva. Kitölteni a blokkban lévő kihagyásokat, és belemarni ilyen "ablakot" portot a hengerbe és a blokkba is.
A henger kipufogó részénél a 2 belfelé forduló kis ablakokat kimartam, és egyenesen a kipufogóba vezettettem, majd ehhez lett csiszolva a köztes fém kipufogó csonk belseje is . Lesíkoltattam a henger tetőt, és a hengerfejet is, a hengerfej kapott egy kis tisztázást, és viton tömítésekhez való vájatokat (gyári gumigyűrű helyett 2mm vastag viton tömítéseket)
Plusz a blokkban az összes sorja eltűntetve, és a hengerben a szívó ablakok(a membrán felőli felömlőbe és a hengerbe menő 2db nagy ablak) nagyítva lett. plusz a boost port is nagyítást és a felömlők is nagyítást kaptak a blokkban ( és utána a henger hozzá lett marva de nem a hengerhez lett marva a blokk :))) ) Alu szívócsonkot kapott, ami a gyári membránház szűkítőhöz lett marva és méretezve , utána össze lett csiszolva a 2 alkatrész a pontos illeszkedés miatt.
kb 850km-es dugattyúmról is van néhány kép. Ez még a 28as karbival ment .
Utolsó képen pedig egy még gyári kipufogó kiömlőt látni, ami 160as hengeré. (látszik talán, hogy mennyire befordul a 2 segédkiömlője )