AAzigeeen! Folyik a javítás :DDD Csak oda figyelj, nehogy az összes javító készleted elfolyjon! (gondolom..pálesz,bor,sör...)
Nekem most egy polini 160as henger , 34es vhsb karbi .. 28as karburátorral(PHBH 28RD) 5 liter körül evett 110es utazóban (persze közben autó előzgetésnél feljebb mentem, de nagy átlagban 110körül mehettem) Most pedig nagyon megnőtt, gondolom az alapjárati fúvóka miatt..(és a főfúvó miatt is..) Az átlagfogyasztásom most 7.3 liter lett ! (igaz most az utolsó 70 km-en végig 140-160 között jöttem, mert siettem már...)
28as karburátorban 155 főfúvóka volt, a 34esben most 148 és nagynak tűnik egyenlőre :) Szóval még nem teljesen beállított a karburációm..(folyamatos gyertyakép ellenőrzés...)
Azt hogy :O Mi van azon a motoron ?:O Valami változtatások vannak ?:O Az én motorom most olyan szinten van hogy jobb egy simson... ( Jó mert meg volt repedve a blokk meg a váltóm is eltört de már folyik a javítás)
VHSB 34LD karburátorba ki mekkora alapjárati fúvókát használ, illetve mekkora bele a normális méret 125ccm-es hengerhez? Mert nekem most ebben a karbiban egy akkora alapjárati fúvóka van bent, hogy ha szivatót akarok húzni hidegindításhoz, nem hajlandó elindulni a motor (ha csak nem húzok hozzá gázt is), viszont ha nem húzok szivatót első pöccre elindul. Ebből gondolom hogy túl nagy lehet benne a fúvóka. Bemelegedett üzemben pedig normálisan tartja az 1800-1500 környéki alapjáratot.
De most komolyan Hurkafej! Ne mond azt, hogy ha egy mitot (vagy akármilyen más motort vennél) nem húznád meg a próbakör alatt a bajszát! (Ezt te a kijelentésedet te se gondolod komolyan)
Ez tényleg érdekesség, mert nekem 1. nincs termosztátom 2. nincs idom a mocin és minimum 60-70 fok között mozog a vízhőmérsékletem . Természetesen , ha meghajtom (7-be 130-140 környékén megyek vele utazóban) akkor leesik nekem is 60 fok környékére.De 60 alá nekem még nem ment sohasem :) Ja, lehetséges hogy amiatt, mert 160as hengerem van.. Egyébként nekem 14-42 és 7500 környékén viszi a 110km\h-t.
Le van áttételezve, ez a gond nagy valószinűséggel. 14-41 a gyári áttétel. 14(esetleg 15)-43-al is sokan használják, szóval ez az átlag.
A viz az érdekes dolog van akinek a 60 fokot is alig éri el, nekem pl 60-70 között van az üzemi hőmérsékletem.
Sziasztok! Most vagyok itt először. A Hétvégén vettem egy cagiva mitot. A régebbi körlámpásat. 94-es évjáratú. Arra lennék kiváncsi hogy miért nem megy többet oylan 125-130 nál pedig itt már 7.be jócskán 11 ezret pörög.
Hali!
Konkrét típus hibákat nem tudok, de érdemes ilyenkor megnézni a láncszettet(hátsó fogaskerék 2 legtávolabbi pontján oda szorítod kézzel a láncot a fogaskerékhez és a lefogási pontok között), mennyire nyúlt, fékek állapotát(fékbetétek kopása, tárcsa vállas-e), a lengéscsillapítók engedik-e az olajat és hogy csillapítanak-e (hirtelen nagy terhelés után libeg-e vagy egyből megáll) , van-e lógása a futóműnek keresztbe/hosszára (rángasd meg minden irányba), működik-e a power (gyújtás ráadáskor 2 zümmögő hang a pozicionálás miatt, aztán álló helyben nyisd fel a tankot, pörgesd fel kb 8-10 ezerre és a bovdenes tárcsának el kell mozdulnia (nyitnia) majd a fordulat csökkenésekor (7250 alatt) visszazár. Alacsony fordulaton van egy jellegzetes hangja, ami a membrán miatt van ezt sokian összetévesztik a csapágyak lógásával. A csapágy hang fémesebb sokkal. Keress olaj folyást a blokkon (a kipunál a mitók 99% engedi, ez megszokott ;) ) Nézd meg az olaj nívót ( ha nem olaj szine van, hanem tej szerű, akkor azt 1 szimering cserével a vízpumpánál orvosolható. Kompressziót úgy ellenőrizd, hogy kb 50-től kihúzod 120-130 ig a legnagyobb fokozatban (bírnia kell). Laikusan állj hozzá, keresd akarva a hibákat és ne a szívedre hallgass egyből. Minden hibára lehet alkudni ;) Gumik állapota stb stb.... ne egyedül menj, hanem 2. magaddal aki szintén körbe sasólja. (a teljesség igénye nélkül én ezeket nézném meg)
üdv.: DT
ui.: Itt fórumon megtalálsz hozzá minden alkatrészt amire szükséged lehet, jó társaság, segítőkész!
Hello mindenkinek. Segítségeteket szeretném kérni abban hogy tapasztalatokat, észrevételeiket osszátok meg velem. Arról lenne szó, hogy ha minden jól megy akkor lehet hozzájutok egy EVO II Mito-hoz. Kérdésem, hogy mikre kell figyelnem a motorra jellemzően amikor már ott vagyok és mik a motor típushibái? Előre is köszönöm a választ.
Szia,
Láttam, hogy Te már újítottál fel Mitót, és volt EVO 2 is a motorjaid közt! Értesz a Mitó 2-höz is, illetve ismersz egy jó szerelőt Hatvan környékén?
Szia, találtam egy fórumost, aki egy képet mutat a power nyelvről és igen csak azt mutatja, hogy bele ér valamibe! Mégis lehet ilyen probléma is? A hozzászóló neve off .
Sajnos a tű állítása még a legmagasabb állásban sem segített.
A motorféknél is maradt a zörej!
Egyébként alapjáraton is igen kopogós a hangja a motornak, ami mit jelenthet?
Az előző tulaj állítólag megnézette egy motor szerelővel és nem talált problémát.Pontosabban azt mondta:" A csapágyak lógását ill. rágását ellenőrizte valamint a dugó és a henger illesztését, és a csapágyak nem lógnak és nem is rágnak, a dugón és hengeren bár már látszódik a használatból eredő kopás, nem igényel beavatkozást, cserét." Nekem még sem tetszik a hangja!
Nekem most egy polini 160as henger , 34es vhsb karbi .. 28as karburátorral(PHBH 28RD) 5 liter körül evett 110es utazóban (persze közben autó előzgetésnél feljebb mentem, de nagy átlagban 110körül mehettem) Most pedig nagyon megnőtt, gondolom az alapjárati fúvóka miatt..(és a főfúvó miatt is..) Az átlagfogyasztásom most 7.3 liter lett ! (igaz most az utolsó 70 km-en végig 140-160 között jöttem, mert siettem már...)
28as karburátorban 155 főfúvóka volt, a 34esben most 148 és nagynak tűnik egyenlőre :) Szóval még nem teljesen beállított a karburációm..(folyamatos gyertyakép ellenőrzés...)