Hát van itthon 2db 28-asom gondoltam felajánlom neki az egyikből, akár azzal a résszel együtt ami alatta van. Ha nem kell neki akkor elboltolhatjuk. Mennyit kérjem az ember egy ilyen apró tűért?:D
Ha a pénz nem akadály, pár nap alatt vehetsz tűt a www.dellorto.com -ról. Van nekik minden, sokszor rendeltem már tőlük. A posta 8 font, és a tű is lesz vagy 12, szóval egy tű esetén 7000 felett lesz a számla.
Te tudod milyen volumenű átalakításokra vagy képes, ez a vázhegesztős téma belőlem vegyes érzelmeket vált ki. Nekem van egy koso fordulatszámmérős hőfokmérős okosságom, főnököm DRZ-re vett sebességmérőset is... Szerintem jók.
tudom..:) de csak elbírja azt a 4 furatot az idomok miatt+ aluhegesztővel egy konzolt faragni a kormánygátlónak.. vagy van más diffi is?.. mert ez ugrik csak be, h. a gyújtáskapcsolónak+ a gátlónak kellene konzol a villanyak belső felénél.. v nem érdemes vele foglalkozni?
másik: utángyártott digit ford.számmérővel volt már tapasztalatod? esetleg ajánlat..?
Értelek, a henger+dugó drága dolog (50ropi az új henger+28 ropi egy vertex+tömítéskészlet) Helyileg hol lenne a moci?
itt a mail címem: latino22@freemail.hu
Sziasztok!
A 7végén feldobtam az evo műszerfalamat( korábban mito2-é volt fenn...spirálos fordszám.mérő.c12 blokkhoz.. gondoltam nem lesz vele gond) ,főként az el.jeladós ford.sz.mérő miatt.. azonban teljesen káosz,amit mutat.... a mutató csak ugrál meghatárolatlanul, ahogy változik a fordulat... gyakorlatilag hazsnálhatatlan...
Előfordulhat-e, hogy az akksi hiánya miatt nem működik-e rendesen, vagy próbáljam külön a gyári evo kábelkötegen kívül bekötni?... az órát szétszedtem..és nicns megszakadva a tekercselés kivezetései... az evo kábelezése pedig am is hagy maga után kívánni valót...csak naivan bíztam benne,h. jó lesz..
a spirálos órák pontatlanságát pedig nagyon unom..
SRÁCOK ! Valakinek nincs egy PHBH28BD-hoz X4-es szabályzó tű ? Nagyon fontos lenne és ezer hálám követné azt az embert aki tudna ! Italmondo-nál néztem de hiába van fent nekik csak egy hónap múlva tudnak hozni én meg nem egy hónap múlva akarom össze rakni a motort...
Hát én ki fogtam eléggé akkor az enyémmel... Enyém alig ment/megy ( Még Magyar kollégánál van ezért nem tudni mi sül ki belőle, reméljük jó dolog fog kisülni ; )
A váltótengely szimeringet ki lehet venni a blokkon kívülről? És a cseréhez le kell engedni az olajat igaz?
Üdv.
másik: utángyártott digit ford.számmérővel volt már tapasztalatod? esetleg ajánlat..?
Értelek, a henger+dugó drága dolog (50ropi az új henger+28 ropi egy vertex+tömítéskészlet) Helyileg hol lenne a moci?
itt a mail címem: latino22@freemail.hu
A 7végén feldobtam az evo műszerfalamat( korábban mito2-é volt fenn...spirálos fordszám.mérő.c12 blokkhoz.. gondoltam nem lesz vele gond) ,főként az el.jeladós ford.sz.mérő miatt.. azonban teljesen káosz,amit mutat.... a mutató csak ugrál meghatárolatlanul, ahogy változik a fordulat... gyakorlatilag hazsnálhatatlan...
Előfordulhat-e, hogy az akksi hiánya miatt nem működik-e rendesen, vagy próbáljam külön a gyári evo kábelkötegen kívül bekötni?... az órát szétszedtem..és nicns megszakadva a tekercselés kivezetései... az evo kábelezése pedig am is hagy maga után kívánni valót...csak naivan bíztam benne,h. jó lesz..
a spirálos órák pontatlanságát pedig nagyon unom..