Az olajnak nem "számottevően" nem szabad fogynia, hanem semmennyire sem szabad fogynia:)
A képek alapján bárki uygan erre a következtetésre fog jutni, hogy a motorod vagy eleve hykomollal a benzinben jár, vagy gyönyörűen szipkázza valahol.
A gyertya alapján is ezt lehet gondolni, a kipun keresztül készített kép utánviszont eléggé biztosan mondhatom.
Elhiszem, hogy szakértő rakta össze, viszont nekem is sikerólt már előidézni olaymit, hogy friss összerakás után szelkelt a karter, pedig láttam már 100 méternél k9zelebbről sztbontott motort már többször is:)
Került hozzám pár éve egy motor, amit a gazdája konzekvensen jóféle hajtóműolajjal járatott.
Mert az biztosan jól megvédi a motort vagy nemtom mér...
Úgy ráéget a dugó teljes palástjára, hogy az ég világon semmmi nem vitte le, benzines meg minenféle mosás után teljesen korrekt száraz szénréteg maradt, amit csak lecsiszolni lehetett (volna)
Gyűrűk természetesen már régóta nem funkcionáltak, kb a koxréteg tömített.
HAsonlóan jár a hüvely is, a szenet csak honolással elhetet eltávolítani.
Magyarul, az ombre feltalálta a szénbevonatu hüvelyt és dugattyút:)
Sziasztok!
Ma kicsit szétszedtem a motort, hogy szezonra minden okés legyen. Több problémával is szembesültem, kérem, hogy aki tud irjon rá valamit.
1. A gyertya eléggé fekete színű, de nincs megégve, a kormot éppen le lehet törölni róla. Aki hozzáértő, leírhatná mire lehet következtetni a gyertyaképből. 10es hőértékű NGK
2. Kihúztam a powernyelvet, és így néz ki. Szerintetek hozzáérnek a gyűrűk?
3. Levettem a kipufogót, és benéztem a leömlőnyíláson, de ott nem látszott sérültnek a dugattyú.
4. Karburátort is szétszedtem, megnéztem a fúvókákat, szerintem nem a gyári méretűek. Az egyik el is van törve. Aki esetleg tudna nekem adni egy olyat kérem jelezzen.
Idle jet: 45
Main jet: 140
Sprayer: 274 DV
Idling jet: 65
Power jet: 100
Ezek a fűvókák vannak most benne, nem tudom jó-e a kombináció. Mivel utolsó előtti túlméretes a hengerem, szerintem jobb lenne neki egy nagyobb főfúvóka.
Örülnék ha tudnátok segíteni ez ügyben.
Elnézést a regényért.
Hát nem tudom lehetséges:S de már besem indul szóval marad a szétbontás de ahogy néztem dugó nem sérült szóval marad a hengerfejtömítés remélem más baja nem lesz meg a vízpumpa:/
nem forraltad el a gépet?
Van egy teszt :
Fogd magad ülj rá, menj el vele motorozz egyet. Válts fel utolsó seb. fokozatba, és olyan 50ről kezdj el gyorsítani egészen 100-120km\h-ig. Aztán ugyanezt csináld meg úgy, hogy végig elforgatod . Ha ugyanúgy gyorsul (tehát érdemben teljesen mindegy hogy 7-ben gyorsulsz , vagy elforgatod minden sebességben) akkor a hengerfej tömítésed ment el valoszinüleg, és átdolgozik a víztérbe a mocid. Rosszabbik eset, ha a víz át is folyik a hengerbe. De kitudja :)
Üdv mindenkinek!
Ma szétszedtem kitakarítotam a gyertyát és a karbit is. megpróbáltam beindítani alapjárat nincs rajta erőtlennek tűnik de kompresszió van benne és nagyon hamar felmelegszik a víz.. és leálldogál:/ tanácstalan vagyok "apám szerint megfőztem a motort..." mert hogy 180at nem mehet a motor...
Sziasztok
Még mindig keresek Dellorto 28-as karburátorhoz úszóház tömítést. Elég fontos lenne, vagy ha adnátok tippet hogyan oldjam meg, örülnék.
A probléma az, hogy elöregedett a gumi, meg nagyon összenyomódott, és az alu-aluval érintkezik már, egy helyen meg is van szakadva.
Lehet az szimmering, vagy repedt motorház, begyűrödött blokktömítés vagy akármi.
A képek alapján bárki uygan erre a következtetésre fog jutni, hogy a motorod vagy eleve hykomollal a benzinben jár, vagy gyönyörűen szipkázza valahol.
A gyertya alapján is ezt lehet gondolni, a kipun keresztül készített kép utánviszont eléggé biztosan mondhatom.
Elhiszem, hogy szakértő rakta össze, viszont nekem is sikerólt már előidézni olaymit, hogy friss összerakás után szelkelt a karter, pedig láttam már 100 méternél k9zelebbről sztbontott motort már többször is:)
Mert az biztosan jól megvédi a motort vagy nemtom mér...
Úgy ráéget a dugó teljes palástjára, hogy az ég világon semmmi nem vitte le, benzines meg minenféle mosás után teljesen korrekt száraz szénréteg maradt, amit csak lecsiszolni lehetett (volna)
Gyűrűk természetesen már régóta nem funkcionáltak, kb a koxréteg tömített.
HAsonlóan jár a hüvely is, a szenet csak honolással elhetet eltávolítani.
Magyarul, az ombre feltalálta a szénbevonatu hüvelyt és dugattyút:)
Ma kicsit szétszedtem a motort, hogy szezonra minden okés legyen. Több problémával is szembesültem, kérem, hogy aki tud irjon rá valamit.
1. A gyertya eléggé fekete színű, de nincs megégve, a kormot éppen le lehet törölni róla. Aki hozzáértő, leírhatná mire lehet következtetni a gyertyaképből. 10es hőértékű NGK
2. Kihúztam a powernyelvet, és így néz ki. Szerintetek hozzáérnek a gyűrűk?
3. Levettem a kipufogót, és benéztem a leömlőnyíláson, de ott nem látszott sérültnek a dugattyú.
4. Karburátort is szétszedtem, megnéztem a fúvókákat, szerintem nem a gyári méretűek. Az egyik el is van törve. Aki esetleg tudna nekem adni egy olyat kérem jelezzen.
Idle jet: 45
Main jet: 140
Sprayer: 274 DV
Idling jet: 65
Power jet: 100
Ezek a fűvókák vannak most benne, nem tudom jó-e a kombináció. Mivel utolsó előtti túlméretes a hengerem, szerintem jobb lenne neki egy nagyobb főfúvóka.
Örülnék ha tudnátok segíteni ez ügyben.
Elnézést a regényért.
Van egy teszt :
Fogd magad ülj rá, menj el vele motorozz egyet. Válts fel utolsó seb. fokozatba, és olyan 50ről kezdj el gyorsítani egészen 100-120km\h-ig. Aztán ugyanezt csináld meg úgy, hogy végig elforgatod . Ha ugyanúgy gyorsul (tehát érdemben teljesen mindegy hogy 7-ben gyorsulsz , vagy elforgatod minden sebességben) akkor a hengerfej tömítésed ment el valoszinüleg, és átdolgozik a víztérbe a mocid. Rosszabbik eset, ha a víz át is folyik a hengerbe. De kitudja :)
Ma szétszedtem kitakarítotam a gyertyát és a karbit is. megpróbáltam beindítani alapjárat nincs rajta erőtlennek tűnik de kompresszió van benne és nagyon hamar felmelegszik a víz.. és leálldogál:/ tanácstalan vagyok "apám szerint megfőztem a motort..." mert hogy 180at nem mehet a motor...
link
Még mindig keresek Dellorto 28-as karburátorhoz úszóház tömítést. Elég fontos lenne, vagy ha adnátok tippet hogyan oldjam meg, örülnék.
A probléma az, hogy elöregedett a gumi, meg nagyon összenyomódott, és az alu-aluval érintkezik már, egy helyen meg is van szakadva.
A karburátorod megvan még esetleg? érdekelne, az enyémmel az a para h baszakszik rajt az alapjárat, nem nagyon lehet beállítani....