125/50es mito nem ér sokkal többet 120-nál, lévén, hogy hamarosan mehetnek a levesbe, ha úgy gondolja a hatóság. Hameg megfognak nagy a büntetés, nem néz ki ez a gép 50-esnek.
1db 100 x 1,5 "O" gyűrű (nekem 100x2-es van, az is elfér)
és 1db 69 x 1,5 "O" gyűrű (ha csak 68x2 vagy 70X2 -eset találsz akkor összeszerelésnél vigyázzál, nehogy valahol kiforduljon, de ha ügyes vagy akkor nem lesz gond... enged annyit aza a gumi amennyit kell! )
Mit tanácsoltok Vételkor? Mit érdemes átnézni, meghallgatni, kipróbálni rajta?
Meg még annyit szeretnék a Sünök mennyire vannak ráállva erre a 125/50 es témára? Gondolom millió ilyen kérdés érkezett már a topicba nincs időm keresgélni! Valaki írhatna-segíthetne nekem e témákban!
zsoltrocky@freemail.hu az elérhetőség
Képet emailre tudok küldeni,van ám jó állapotú termosztátom is nem érdekel mellé?
Bocs am írtam már 1x de valamért nem küldte el énmeg nem figyeltem csak azt ha emailen jön válaszoltak a hozzászólásra...
Mindegy, hogy össze van-e a kötve, a lényege az lenne, hogy borulásnál a plusz benzint elvigye, mondjuk a hátsó kerék felé. Ahol nincs forró alkatrész.
Váltótengely az, ami a blokkban van benne, és amiben mennek a léptető villák.
Vagy te arra a váltótengelyre gondolsz, amit lábbal kapcsolgatsz fel-alá? Annak a végén (váltókar felőle) kell lennie egy laposabb alátétnek(ami nem engedi a szimeringbe bemenni a kicsi zéger gyűrűt, ami a tengelyen van ). Nekem max 1-2mm a mozgástere. De inkább 1mm..
Lassan már én fizetek, ha ajánlottként adom fel:) De egye fene, legyen jó a mocid!:D írj egy mailt a címeddel én meg visszaküldöm, hogy hova utald a pénzt. danilolz@freemail.hu
Hali
A nem füstölést abból szűrtem le, hogy álló helyzetben húztam egy kövér gázt (meleg motornál, kb 7-8e ig), és nem volt fehér, szürke füstje, sőt igazából semmilyen. Én keverem az olajat, és lehet néha több megy bele (1:30), de úgy vagyok vele inkább ez mint hogy keveset kapjon.
A hozzászólás után javítottam, 3e. km a helyes.
Azért bontottam le a powert, mert az egyik csavarjánál elromlott a menet. Láttam, hogy nem okés a nyelven a kopásnyom, ezért néztem be a kipun keresztül.
Ez nem füstölt számottevően? Látszik, hogy folyik az olaj a kipufogóban. Miért gondoltad, hogy 3 km után szét kell szedni a motort, hogy rendben legyen? Volt valami gyanús jele annak a sok csúfságnak, amit lefényképeztél? Különolajozóval mész, vagy előre kevered?
Ez 1000 km után fényképezett dugattyú! (picit detonált, és sokat kapott.. a sok koksz is látható a túl sok olaj miatt is ) http://www.sportmotor.hu/motor...
Uj alkatrész ára nem hasonlítandó egy használthoz...amugy kb egy hónapja adtam el egy hibátlan 28as BD-t 7ezerért...és az komplett karbi volt. De a multkor is volt fent kettő is 7-8 ezerért tehát
és 1db 69 x 1,5 "O" gyűrű (ha csak 68x2 vagy 70X2 -eset találsz akkor összeszerelésnél vigyázzál, nehogy valahol kiforduljon, de ha ügyes vagy akkor nem lesz gond... enged annyit aza a gumi amennyit kell! )
Érdeklődnék esetleg ha valaki erről a motorról tud valamit az írja le nekem nyugodtan :) http://motor.hu/motor_vpage.js...
Mit tanácsoltok Vételkor? Mit érdemes átnézni, meghallgatni, kipróbálni rajta?
Meg még annyit szeretnék a Sünök mennyire vannak ráállva erre a 125/50 es témára? Gondolom millió ilyen kérdés érkezett már a topicba nincs időm keresgélni! Valaki írhatna-segíthetne nekem e témákban!
Köszönöm szépen
Képet emailre tudok küldeni,van ám jó állapotú termosztátom is nem érdekel mellé?
Bocs am írtam már 1x de valamért nem küldte el énmeg nem figyeltem csak azt ha emailen jön válaszoltak a hozzászólásra...
Igen, az utóbbira gondoltam. Szerencsére vettem másik szimeringet oda, bele tudok nézni, miért mozog annyira.
Vagy te arra a váltótengelyre gondolsz, amit lábbal kapcsolgatsz fel-alá? Annak a végén (váltókar felőle) kell lennie egy laposabb alátétnek(ami nem engedi a szimeringbe bemenni a kicsi zéger gyűrűt, ami a tengelyen van ). Nekem max 1-2mm a mozgástere. De inkább 1mm..
Igen van,párban tudom adni..írj egy mailt és megbeszéljük:
mitozozi@citromail.hu
A nem füstölést abból szűrtem le, hogy álló helyzetben húztam egy kövér gázt (meleg motornál, kb 7-8e ig), és nem volt fehér, szürke füstje, sőt igazából semmilyen. Én keverem az olajat, és lehet néha több megy bele (1:30), de úgy vagyok vele inkább ez mint hogy keveset kapjon.
A hozzászólás után javítottam, 3e. km a helyes.
Azért bontottam le a powert, mert az egyik csavarjánál elromlott a menet. Láttam, hogy nem okés a nyelven a kopásnyom, ezért néztem be a kipun keresztül.
http://www.sportmotor.hu/motor...