Érdekel bárkit is levámolt (de még nem forgalomba helyezett) mito 1-es alváz, és motor(szám)? Egyik ismerősömnek van egy ilyen motorja, és elbontotta. Ha esetleg érdekel bárkit is, kérem adjon egy árajánlatot a következő e-mail címre : nrgpower01@citromail.hu
Komárom-Esztergom megyében található az alváz, de a szállítás megoldható.
Jó utazó szerintem is 100-110 körül van, ahol még nem pörög annyit a gép. 11kW-os mitokat részesitsd előnybe, mert hiába van Ak-d, attól arra olcsóbb a biztositás, és eladni is könyebb lesz ha úgy döntessz. Jót találni nem egyszerű, mert ugye a belsejébe mégse látsz bele. :)
Én nem elméletre hajazok, hanem a gyakorlatra. Nekem nem feküdt fel rendesen a hengerre , ezért kimarattam a vájatokat akkorára, amekkora a papírokon nekem le van írva. (1.5*2,8 viszont elrontottam, mert a magassága 1.5 szélessége 2.8) Így tökéletesen tömít, és nem áll feljebb. (arról nem is beszélve, hogy 0.3mm-el több volt a préstávom vitonokkal gyári hengerfejben, ha pedig gumival raktam össze, 0.3mm-el kevesebb préstávot mértem... érdekes :) ) Viszont az is lehet, hogy az én hengerfejemből már szedettek le síkból ez előtt (talán 0.1-0,2mm-t)
Ha nem tévedek, akkor a gumi rugalmas és igazodik az adott helyre és csak a víznek van szüksége rá. Az hengerfejnél a sík illesztés tömíti az égés teret mert az ÉGÉSI csúcsnyomás 2T motorok esetében általában 25-40 bar ( a sűrítési csúcs pedig 8-12 bar). E mellé még párosul egy akkora hőterhelés mint a 4T motorok esetében (égési csúcs hőmérséklet 2000-2500 c, de a fémek hőelvezetése miatt ezt az érték 300-400 c az égésteret határoló elemek felületén ---- dugattyútető, hengerfal és a hengerfej) .
Szerinted, ha kitartana a gumi tömítés, akkor egész véletlen nem fújna ki a hengerfejnél? Érdekes módon kb 2-300km alatt semmi nyomát nem láttam kifújásnak.
(adatok: Végh Róbert - Belsőégésű motorok I-II c. főiskolai jegyzet )
Szerintem nem jó a 2mm vastag, nekem nagyon durván kiállt belőle, és nem is tudtam lehuzatni normálisan a gyári vájatokba..Látszott, hogy nincs síkban a hengerfej és a henger .. De ha azt mondják befér, akkor befér! (2mm vastagsághoz : 1.5mm széles, 2.8mm magas vájat kell. 1.5mm Ogyűrűk vájata : 1,x mm széles, 2,3mm magas)
Elektronikája válogatja, de tapasztalatom szerint egy mito2-es hengernek túl korai a 7250 ! 8000, de inkább 8500 kell .
Több féle fajta power elektronika van, és akad köztük ami 7250nél és 8000(vagy 8500?)nél nyit... Szerintem. De biztos van nálam okosabb is, majd kijavít, ha tévedek! Én ilyeneket láttam .
utazó kb 110 ha power alatt kis fogyasztással akarsz menni, de a 130-140et is szereti, csak ott 1,5x annyit eszik. akár 15-20 ezret is elmegy egy generállal de 8-10e körül érdemes szétszedni.
Végülis igazatok van AK -s jogsim van azzal vezethetem ha jól tudom .. az a plusz 35e kiadás (átírásra cakk-pakk) megér annyit mint h azon reszkessem mikor támadnak be a Sün bácsik!
Ezeknek a MITO-knak mi az utazója amit kényelmesen szeret hosszútávon?:)
Rendszámosok is vannak 180-250 közt!
Meg mondom őszintén nem akartam rendszámosat de kérdezősködtem több fele és nagyon lebeszéltek erről a 125/50 es dologról!
Nekem nagyon tetszenek a MITO-k csak (olasz) és félek h a gatyám is rámegy ... Aki ír nekem segítséget annak köszönöm szépen!
Sajnos el kell adnom a motoromat jogosítvány letétele miatt!
Teszek fel egy két képet róla, minden működik rajta és van még egy pót szívócsonkom ami hibátlan állapotú.
Nem rég vettem hátra egy michelin pilot gumit a felni ki is lett centirozva, ezen felűl olaj csere, gyertya, levegőszűrő plusz egy új aksit amire van még egy év jótállás!
A motor rendszeresen karbantartott és szakszerűen szervizelt! A 3-ik tulaja vagyok Magyarországon forgalomban nem volt csak segéd motorkerékpárként fut jelenleg is papírjai nincsenek, de ebből problémám nem volt belőle hiába írja egy kettő, hogy 125ccm motor 50-es papírral persze ami már volt forgalomban annak utána tudnak nézni. Egy írány árat tetteszek ki hozzá akinek megtetszik az írjon nyugodtan bármikor kipróbálható a motor! Ár.: 225.000FT
A hirdetés megtalálható az adatlapomon!
Nem vészes, a műanyag takaróidomot a lánckeréknél leszeded, a váltórudazatot, meg egy zégergyűrűt kell még. A szimeringet roncsolással kívülről is ki tudod húzni. Csak a hornyát és a tengelyt ne sértsd meg!
Ennyi pénzért simán találsz Rendszámos mitot is !
De szerintem ha normálisan közlekedsz általában, nem lesz gondod a rendőrökkel. Legalábbis nekem még nem igazán volt velük gondom (kb 4 éve van mitom)
Speckó mito problémák általában :
1. Power elektronika nem működik (nem nyit a power 8000-8500 környékén)
2. Olajpumpa megléte és működése..
Általában mint minden motornál :
1. Gumik, fékbetétek állapota,
2. Lánc és fogaskerekek állapota,(30-40e egy szett)
3. Ha elengeded menet közben a kormányt, nem húz semerre sem(volt-e törve?)
4. Nem -e ráz fordulaton a motor? Nem csörög-zörög a blokk ? (alapjáraton és fordulaton?)
6. Legnagyobb seb. fokozatban olyan 3.000es fordulatról gyorsítva egyenletesen és normálisan húz? Van benne erő alul is, nem csak fordulaton?
7. Benzint nem engedi a karbi(szívócsonk vagy bármi) a blokk nem engedi sehol sem az olajat ? Blokkfeleknél, hajtásnál,váltótengelynél...
hirtelen ennyi jutott eszembe..
Érdekel bárkit is levámolt (de még nem forgalomba helyezett) mito 1-es alváz, és motor(szám)? Egyik ismerősömnek van egy ilyen motorja, és elbontotta. Ha esetleg érdekel bárkit is, kérem adjon egy árajánlatot a következő e-mail címre : nrgpower01@citromail.hu
Komárom-Esztergom megyében található az alváz, de a szállítás megoldható.