Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem torpant meg semennyire akor valszínűleg gyertya lessz köszi a válaszokat
A féknyeregbe akkor úgy vághatták a menetet meg akkor valószínű a villába is nagyobb menetet vágtak mert amit láttam képeket az alsó csavar az összesnél vékonyabb volt itt meg az alsó csavar vastagabb benne.
Az alsó csavarnál menet csak a villába van, a tovább kilógó része csak azért van, hogy ne mozogjon a nyereg, ott már nincs menet. A felső csavarnál meg talán csak a féknyeregbe van menet, de ez nem biztos, mert már nem emlékszem arra pontosan. Lehet mindkettőbe is. DE az alsó olyan mint leirtam.
Ha nem volt erősebb torpanás, csak kigurultál, mintha levetted volna a gyúgjtást, akkor én inkább a gyertyára tippelnék. Nekem egy nem elég alapos gyertyapucolás után csulált egyszer hasonlót a motor. Ha azóta sem volt ilyen, akkor kisz jött, kosz ment, talán többször nem is lesz vele baj.
megragadni? hát uj benne minden most lett bejáratva és csak full szinti olajjal szalad a kicsikém de most megy ugyan ugy de hát inkább szétbontom ujra csak ne legyen valami komolyabb baja
Kicsit meg ragadt a motor... Szerintem mielőbb szed szét.
Heló
Valaki tud mutatni mito1 gyári első fék nyereg felfogatást? Az első fék nyeregnek az alsó csavrjához menet van vágva a féknyeregbe meg a villába és egy vastag csavarral van felfogatva fixen ez gyári? A felső az csúszós felfogatás az alsó is olyan gyárilag?
Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem hogy ma gurultam a kis mitoval és mentem olyan 150et 8ezren forgott a motor utánna gyorsítotam volna de hirtelen megált megszünt az elektronika minden aztán kiengedtem a kuplungot finoman lelassítva és beindult mi lehet az oka tudna valaki segíteni?
Mai gurulás...
beteg...:D
Hali! vkinek nincsen légszűrő szűkítője véletlenül?
Annyira érvényes "magyar" (olasz) papírjai vannak a fiúnak.....kicsit el van tévedve az árral, blokk nélkül 150 e ft-ért akarja eladni a mocit....?!
Szerintem már sehogy, lehet megszűnt már, nem tudom. Nem foglalkozok már a mitoval kb 3 éve rá se néztem csak áll.
Srácok ! Mi nap vettem egy hatos váltót Misoc/Dolce eladótól és nem lett jó a blokkba mert teljesen más az egész váltó... Milyen váltó lehet az ? ( Direkt mondtam neki hogy mibe kell )
Ha valakinek kell papiros váz meg lehet próbálni: http://www.kepesmotor.hu/cagiv...
Ha kipucoltad normálisan akkor nem lehet probléma.
Azt honna tudom,hogy milyen fajta hengerfejem van? Merre vana jelölés? én csak egy 1-est láttam rajta
szia! engem érdekelne a papíros váz megvan-e még? Ha igen azonnal fizetek!
Én gondolkoztam rajta csak nem jutottam el odáig hogy meg vegyem... Kíváncsi lennék rá hogy milyen lenne tőle a mítosz :)
Nekem tervben van, de lehet hogy a nagykarbi miatt elmarad :D (fém szívócsonk miatt..)
Senki nem próbált még soha vákumdobot a miton?
cagiva maradék alkatrészek:
be árazva minden!
ha valami kell irj:spmito@freemail.hu
Amikor raktam össze, nekem beleért. Ráállítottam a powernyelv állító kis csavarkával és már jó.
Gyári 200G jelölésű hengerfejben 0.67-0.68 mm körül van ez a lépcső.