Korábban, mivel a motor sokáig állt a benzintank alján bezselésedett kosz volt amit kitakarítottam, de a karbinak az egyik fúvókája is el volt dugulva. Ilyen dugulások is okozhatnak ilyen problémát?
Mielőtt állítanák a súbertűn!
No persze én csak találgatok, úgy hogy azt teszem, amit javasoltál!
Még egyszer köszi!
Te merre laksz?
Én Hatvan környékén!
köszönöm! igen tudom hogy 1,2-1,4 mm kéne legyen! esetleg azt nem tudja valaki,hogy a hengerfejben lévő kis "lépcső" mekkora az égéstérben? mert sztem azis több mint 1 mm er
No ez jobban hangzik! Viszont, most van baj, mert igaz már a karbit ki tudtam pucolni, de korábban írtam, hogy nem vagyok szerelő!
Viszont az a beleérés igen durva lenne, így laikusként is!
Nos, milyen tűt? A karbiban az úszóét?
..és lehet feljebb?
Hülyeséget kérdeztem?
Bocs, de nem lenne egyszerűbb telefonon?
Próbáld meg a tűt egyel feljebb rakni. Gondolom akkor hallod azt a "csattogást" mikor tartod a gázt. Ha húzod neki akkor megszűnik.Ha javul akkor rakd még feljebb a tűt. Na ilyenek miatt szar a mitó mikor rá mondják h. biztos a lánc csattog :D Meg h. bele a póver a dugattyúba. Az csak egyszer fog beleérni és tuti észre veszed.
Szerintem teljesen jó az ónos megoldás, az 1.7mm nagyon sok ! Nekem is volt pont ilyen problémám egy ugyanilyen A0401-es hengerrel, tömítés nélkül lett összerakva (kb 1.2mm a préstáv) . Gyári adatnak számít ez. Az 1.7-el nagyon erőtlen lesz a motorod, főleg alsó fordulatszám tartományban (7-8ezerig) . Minden apró emelkedőt észrevesz majd, és sokat fog enni (erőtlenséggel függ össze) . Jövő hétre én is tudok mindani egy ugyanilyen A0401-es hengerről méretet.
Hello! Épp a motorom összerakásával szórakozunk,préstávot szeretném normálisan beállítani.Megvettem hozzá a tömítéskészletet ebből most a legvékonyabb van bent.Próbáltuk mérni ezzel az ónos módszerrel ,de nem igazán nyomta össze az ónt a dugóm,legjobb esetben is 1,7 mm ert mértem. A felömlőket teljesen kinyitja a dugó alsó holtpontban. Egy olyan kérésem lenne hogy akinek tuti jól van összerakva és jó a préstávja esetleg meg tudná e mérni nekem a dugó távolságát ugy hogy felső holtponton van és csak a gyertya helyén dugja be a tolómérőt! ez nekem így 28 mm! előre is köszönöm és bocsi hogy ilyen hosszú lett !
1.Detonál, tehát durran, robban a benzin?
2.A karburátor fő fúvókája?
3.A power nyelv beleér a dugóba? Ez hogy állítható?
Azt nem tudom, hogy a karbi cserélt-e?
Na és a lényeg, nem igazán értek a motorszereléshez!
1. Vagy detonál
2. Vagy keveset kap (kicsi főfóvúka?)
3. Vagy beleér a power nyelved a dugóba (nálam is gondot jelentett, de be tudtam normálisan állítani)
Mitosok!
Segítségre lenne szükségem!
Azt tapasztaltam a nem rég vett motoromnál, hogy amint úgy kb. 100km/h felett kinyit a power szelep és visszaveszem a gázt, valami csörgést hallok nagyjábból, ahogy ép zár a power szelep. A motor környékéről jön a hang, amennyire a bukóban ezt jól érzékelem. Van, aki azt modja, hogy a lánc csöröghet és van, aki szerint a dugó, csapszeg.
Van, akinek van ilyen tapasztalata?
Illetve egy hozzáértő szaki közületek?
Szívesen vennék egy jó szerelőt is! (Heves megye Hatvan környékeről vagy Pest megye Aszód környékéről! Esetleg B.pest!)
Kérem, segítsen valaki, aki valóban ért is hozzá!
2 dugót vettem bele össze kellene rakni, apránként majd nekem is alakulnak a dolgok, mert fogyasztani kellene a súlyát (üvegszálas idomok alu segédváz olajzás kikötése stb...)
Én is parázok egy kicsit , Svanda mondta már elszállt 1-2 embernek.
Bár olcsóbban jutottam hozzá mint az új ára , majd meglátjuk mi lesz , eddig még nem volt gond(kop kop) :D
http://www.kepesmotor.hu/cagiv...
Tavaly idáig jutottam el..de azóta szerencsére nem az elkapkodott, gagyi oldlaidom van már rajta... hanem rendes sablonnal készült másolat
Én kínai pit bike-gyujtást raktam rá most , ebayen van 6 ezerért(vadonat új) és valami 3-4 ezer mellé az előgyujtás vezérlős elektro . a lendkerék valami 80-90 gramm.
Idén jön a phase 2... tavalyi elkapkodott fényezés + normális oldalidom pótlása.... apróbb műszaki hiányosságok orvoslása... Uh. lesz miről képet tolni...csak lassan haladok vele:( 2hetente jutok haza, a győri kolis-albis egérlyukba pedig nem tudom felrángatni...
fogaskoszorúra én is gondoltam am..+ ledobálok róla minden "felesleges" kiegészítőt még... jövőre lejár a műszaki az amúgy sem tiszta papírjairól... azt nagyvas helyett sztem utánfutó+kecsó+kakucsring a terv... te h állsz az rs-sel?
Dobhatnál képet hogy áll a lucky-s evo. Belső rotoros gyújtást varázsolnék rá a helyedben, nem olcsó, meg nem plug&play de egyik sem lesz az. Szedd le a fogaskoszorút és nyersz pár grammot.
Mielőtt állítanák a súbertűn!
No persze én csak találgatok, úgy hogy azt teszem, amit javasoltál!
Még egyszer köszi!
Te merre laksz?
Én Hatvan környékén!