Szia!
Ha nagyon kell, lehet rendelni a www.dellorto.com -ról, csak elég húzós. A kiírt ár mellé 8 font postával kell számolni. Ezzel 7000Ft körülre jönne ki egy tű...
Nem tudom, biztos sok a rossz tapasztalat, de én még minden nap munkába járok a Cagivámmal (ok, nem Mito, N90, de közeli a rokonság) és semmit nem szerelek rajta csak amit a szervízkönyv megkövetel 3 illetve 5 ezrenként. Havi 1000 km-t teszek bele városban, néha túrán és mindíg pöccre indul, soha nem hagyott ott sehol. Persze a blokkot magamnak tettem rendbe kb 10000km-rel ezelőtt, de 94 óra van a családban a motor (legalábbis a blokk... ). Nem kell ezeketa motorokat leírni, mert nem rosszak ezek, ha vigyáznak rá. Az tény, hogy ezeket a kis motorokat valóban szét lehet hajtani, de nekem eszem ágában sincs.
Szia!
PHBH 28-hoz a tudomány jelenlegi állása szerint éppen 87 féle tű van a dellorto kínálatában. Nem vicc, csináltam róla egy AutoCAD rajzot, hogy megpróbáljam szemléltesebbé tenni a táblázatokat és megtaláljam A Tökéletes Tűt. Milyen kéne neked?
Erre a besülős dologra eszembe jutott valami! Volt nekem egy elég lelakott 1-es mitom, repedt forgattyúsházzal, falsot szívott (nem is kicsit), fehéren égetett ki. Ez már magában indok lett volna a besülésre. Az alapjárat 3 ezer volt, ami hirtelen felpörgött 5-6 ezerre és szépen lassan visszaejtette és ezt ismételte. Gyönyörű egy dolog volt Jó 5-6km huzatás után állok a pirosnál, a hőfokmérő jó 3/4-nél járt... Pörgött szépen 3-6 ezer között, aztán egyszer csak hopp 14 ezer és tartotta, levettem a gyújtást, de semmi nem történt... Jó 10-15 másodpercig biztos ment max fordulaton, majdnem 0 olajzással, kiakadt hőfokmmérővel. Aztán félretoltam, vártam pár percet és már ment is. Na ehhez mit szóltok?:D
Teljesen jól teszed ,ha csak 1 250es bármi /japánt / veszel már is tudod élvezni a motorozást és nem azon agyalsz hogy mit kéne kicserélni /+ mennyiért/
Én ma feltettem képesmotorra. 350 rugó. 11 kW-os papírokkal, csomó tartalék alkatrészzel (idomok, telószárak, lámpatartókonzol, karbi, powermotor), frissen fényezett kasztnival. Motorikusan is helyre lett hozva. 70%-os Metzeler kétkomponensű kumikkal.
Ha eladom veszek egy Yamaha TTR600-at. Kb kimegy a világból Mito-hoz képest.
Mito-t egy dologban nem lehet überelni, ez pedig a formaterv. Ezér van oda érte csomó ember.
igen igaz hogy a motorok baját a tulajok /is / okozzák és persze lehet szidni a barmolókat.DE a mitóhoz szerelőnek kell lenni .HA nem szerelő a tulaj cseszheti a mitóját.Ennél szervizigényesebb motort még nem láttam ,és teljesen 1et értek veled azzal hogy vmi mindig van.Tehát 2 logikus lehetőség van:vagy mitó szerelő vagy Vagy 95% hogy szopni fogsz a tipussal. Majd valaki irja h a többit is kell szerelni -Igen pont tized ennyit./kb 10 mitóm volt rövid ideig , 1 darab szinte új kivételével./
Ha rám hallgatsz elviszed egy ismerősödhöz, aki határozottan tudja mihez kell nyúlni. (és közben figyeld meg mit csinál és legközelebb te is meg tudod csinálni ;) ) Mert csavarozni mindenki tud, de ha rosszul rakod össze és/vagy rosszul állítod be akkor rendeles dolgok történhetnek (pl.: a kemény nyelv beleérhet az alu dugóba vagy le se zár, vagy ki se nyit stb stb. ) Szerintem nem akarsz egy esetleges hengercserét beiktatni
De ha nem tudlak visszatartani akkor könyörgöm egy service manuált szedjél le és legalább a képeket nézd meg benne!
Lehet hülye kérdés, de a mitomon a powerszelepet szeretném kitisztítani, de nem tudom, hogy hol van vagy mennyire macerás megcsinálni sajnos még nem tettem ezt meg a tisztítást, de szerintem már ráférne!
Ha meg tiszta is de legalább tudom, hogy hol van meg meggyőződtem róla!
Hali! Figy a gyári 28-as karbihoz való, a nyakrésznél egy picit töredezett, de nincs átszakadva v ilyesmi (nem szív falsot) Működő mociról lett leszedve, képet, csak esetleg hnap tudnék mert a szerelőmnél van a moci. Neked mit érne meg?
Nekem se szokott csak úgy megakadni.Pedig én azért használom is. Mindig amit bír úgy megyek vele akár utcán akár pályán és mégse akad meg.Egy hengerem se baszódott szét. Eddig egyszer volt hogy, a hajtókar hullott szét.De már hetekkel azelőtt lehetett hallani h. itt probléma lesz. Csak ugye "hallani" kéne a motort.
Aki hosszasan szeretne motorozni/túrázni, az ne ilyet vegyen. Vagy szánjon rá többet, 300.000 Ft alatti hirdetésekre rá sem szabad kattintani. Az "olcsó húsnak hig a leve" itt is igaz. Én az Evomnak megdupláztam a vételárát (300-ba vettem) és kb most tartok ott hogy frankó. Bár a powerszelep csigájánál a gumisapka alól most is nyomja kissé kifelé az olajat. Ilyen és ehez hasonló apró hibáik mindig vannak. Az egész kipufogó rögzítés egy vicc szerintem. Yamaha TT600R-en gondolkozom most. Csak sajnálom Mitot eladni, mert a ráköltött pénzt sohe nem látom viszont. Viszont ha megtartom akkor meg egy állandó pénztemető, míg egy TT600R kb kimegy a világból Mito-hoz képest...
Nekem ez a véleményem.
Szakértelem hiánya az való igaz, én igyekszem megadni mindent amit enged a pénztárca, csak kezdek rájönni hogy ezzel az erővel a kukába is szórhatnám a pénzt.
Mert szerinted én mit csináltam vele? Csiszolópapírral nekiestem a henger belsejének?Castrol r2 volt csak benn! Járattam rendesen, folytás volt benn. Vagy szerinted mit csináltam vele?
Ha nagyon kell, lehet rendelni a www.dellorto.com -ról, csak elég húzós. A kiírt ár mellé 8 font postával kell számolni. Ezzel 7000Ft körülre jönne ki egy tű...
PHBH 28-hoz a tudomány jelenlegi állása szerint éppen 87 féle tű van a dellorto kínálatában. Nem vicc, csináltam róla egy AutoCAD rajzot, hogy megpróbáljam szemléltesebbé tenni a táblázatokat és megtaláljam A Tökéletes Tűt. Milyen kéne neked?
Ha eladom veszek egy Yamaha TTR600-at. Kb kimegy a világból Mito-hoz képest.
Mito-t egy dologban nem lehet überelni, ez pedig a formaterv. Ezér van oda érte csomó ember.
De ha nem tudlak visszatartani akkor könyörgöm egy service manuált szedjél le és legalább a képeket nézd meg benne!
Ha meg tiszta is de legalább tudom, hogy hol van meg meggyőződtem róla!
Adnál róla pontos méreteket?
Nem töredezett a gumi?
D:)
A legtöbb motor tipushibája maga a felhasználó"
ehhez még hozzá lehet tenni, hogy és az ácskapoccsal és hdegvágóval dolgozó fuser.
Nekem ez a véleményem.
Szakértelem hiánya az való igaz, én igyekszem megadni mindent amit enged a pénztárca, csak kezdek rájönni hogy ezzel az erővel a kukába is szórhatnám a pénzt.