Helló!
ha 5500-as fordulatnál 7. sebességbe megy 90 körül akkor 11000-nél 180-at megy szerintem.(Nem pontosak az adatok, csak a szemlélet miatt írtam le.) Több emberrel is beszéltem akiknek volt ilyen motorjuk, és mindegyik azt állította, hogy többet/állandóan volt velük baj(ergo akkor mindegyik otthon kókányolta össze és ezért volt sz@r.)
Egyszerűen nincs több pénzem, sem energiám, hogy foglalkozzak vele, ha valakinek kell akkor megveszi és költ még rá párezer forintot, hogy elvigye egy profi szerelőhöz és akkor lesz egy jó motorja. Én tuti nem fogok vele menni, csak a műszakira meg vissza(remélem kibírja).
Mennyi hülyeséget hordotok itt össze...ha normálisan van összerakva nem szakértelem nélkül összebaszva akkor nincs vele gond soha.Hiába költ rá az ember százezreket ha hozzáértés nélkül összegányolja valaki...Nekem még sosem olvad át a dugóm, nem verte szét a powernyelv és nem hagyott ott soha sehol...Ez a 2t-4t összehasonlítás meg örök vita.Egyik erre való másik arra kész...
Gondoltam nagyba is felrakom :) Valakinek hátha jol jön, csak játszani kell a kép méretezéssel h pont akkora legyen mint az eredeti számlap , de azt megoldja akinek kell szerintem!
nem ertem h miert fikazza sok ember a mitot neke tokeletesen megfelel 27eves letemre a mito ugy turazasra mint munkaba jarni v csak siman csavarogni nem azt kell nezni 7-esbe nem huz v also tartomanyba nem huz hat konyorgom mire talaltak fel a valtot arra h vissza is valtson az ember nem csak felfele amugy meg 90-100 koruli sebesseget siman viszi utazonak es meg nem is erolkodik neki es husszu ezer kilometereket megyen ugy h hozza sem kell a motorhoz nyulni komolyan nem ertem akkor miert is szar...
az semmi a prima forumon is van aki azt allitja h 5litert eszik egy kis prima aval indokolva h nagyfordulatu motor sokan mintha nem is ezen a bolygon elnenek....
Arról nem is beszélve, hogy szerintem okosabb döntés. Legalábbis SZERINTEM Azért mondom, mert lehet hogy mondjuk túrázásnál kellhet a többlet erő, ami egy 600asból csak fordulaton jönne ki, amit pedig egy ezres már alsó tartományban is tud.. Szerintem fogyasztás ügyileg ha valaki ésszel használja, jobb döntés a nagyobb.
Nekemis kezd kevés lenni a Mito, pedig nagyon birom a gépet, tényleg! Csak lehet jobb lenne valami 400as, mert hosszú túráknál csak jobb, vagy 750-es srad :D csak aztmeg kihasználni nem tudnám... :D
Persze, valamit valamiért. 3x annyiba kerül, de a teljesitmény is az, ez van ha sportmotorod van. Munkába járni meg hasonló dolgok nem mito való, bár a fogyasztások nagyon eltérőek, 7liter felett már azért kriminálisan el van állitva valami szerintem utcai használatnál. Legfeljebb fejben. :)
Rendes szerelő be tudja állitani, akinek van valami köze is a szakmához. Kiváncsi lennék milyen képlettel számoltad a végsebességet :D Kétlem, hogy túl sokat forogna már 7.be
Helló!
Szeged felé lakok. A 350-ből nem engedek egy árva forintot sem, akkor inkább megmarad, ha annyiért nem kel el. A műszakit is még csak valamikor a jövőhéten intézem, addig nem siettetem a dolgot.
Igaz, hogy a 125-4t nem egy erőgéb, de nem is kell, mászkálósnak tökéletes, és nincs is meg az emberben az ideg, hogy tépje neki annyira, mert tudja, hogy 15 lóerővel nem kell erölködni...
Én egy 4t biztos megunnám az életem! Fiatal vagyok,de átment pár motor már a kezemen.. 14 évesen hajtottam 140 4t supermoto pibikeot 1 év alatt kevés lett... Ez a 125 2t is csak amolyan átmeneti dolog, ha lenne korom Ak-hoz, akkor valami 600-ast vennék. Néha karikázok egyet apáméval, hát valami isteni :) Amúgy ha rendesen be van lőve a mito és nincs tuningolva nem eszik sokat. 13literrel 350 kilómétert mentem és még falsot is szívott.. Aki 10 litereket mond, annak a motorjával nagy gáz van... Összeszedem a pénzem, aztán ha eresztessz egy picit lehet megbótoljuk :D Hol laksz?
Helló!
Szerintem az evo1-nek 175 a végsebessége, http://www.motorrevu.hu/motor/_cagiva_mito_evo_1997-
legalábbis ez alapján, fordulatszám alapján is ki lehet simán számolni ha nem hiszed.(Azt már nem tudom, hogy az órája mennyit csal, ebbe nem mennék bele.) A szerelésről annyit, hogy a motorszerelő is "beállítja" aztán ugyanakkora az esély rá, hogy besz@rjon ráadásul a pénzt is elteszi. Abban biztos vagyok, hogy nem lett volna szabad megvennem, ha jó ha nem jó. Sajnos ezek a motorok még a régi üzemanyag árakhoz voltak csinálva, manapság szinte megfizethetetlen, ráadásul nem mész sokmire vele, hogy 34Le, persze jól gyorsul, meg 150Km/h fölött megy, de semmi értelme, mert szétforogja magát, ha megszámolod kb. 3x annyiba kerül 1km a mitoval mint mondjuk egy cbr125-tel, és végül ugyanoda fogsz menni(jampizni tökéletes a mito, de napi használatban ráfizetés, és sajnos erre nem jöttem rá korábban.)
Ha a másik tulaj löveti csak be normálisra a karbit, és a próbakör alatt lesz valami mit csinálsz? Időzitett bombát azért ne adj el. :)
A gyári végsebesség inkább 164, úgy rémlik :)
Nem bántani akarlak, de nem a 2T technológia a hibás azért, mert a motor összepakolása szakértelem nélkül történik, és ilyenkor máris jön a duma, hogy szar Cagiva vagy fos 2T. Ha valaki ért hozzá össze lehet rakni jól is, de azért nem olyan egyszerű az egész mint a lego. Nyilván ezért is van annyi előitélet ezekről a motorkról, mert minden fiatal srác megpróbálja szerelgetni.
Helló!
Nem is gondoltam, hogy vissza fog jönni az ára. Legutóbb amikor megnéztem, hogy mit megy végre akkor 140km/h volt, de azóta már a másik henger van rajta. Az tuti, hogyha 90körül 7.be elkezdem húzni akkor nem akar menni csak morog, vissza kell dobálni és amikor nyit a power akkor már bír gyorsulni. Az új hengerszettel nem mertem még megtépni, mert ahhoz drága volt, hogy 10km után elolvadjon a dugó. Valamilyen szakemberhez kéne elvinni belőni a karbit meg a gyújtást, de én már nem akarok rá költeni, majd a következő gazdija elviszi beállíttatni. A gyári adat 175km/h, ha be van lőve akkor annyit megy. Pbe, a CR-ed nagyon szép kis masina...esetleg gondolkoztam, hogy becserélem egy 125ös csodára(cbr, vagy xt), de most elegem lett egy kicsit a motorokból. A kétüteműek nagyon elásták magukat nálam...
Nehogy már elkérd a vevőtől a te átiratásod árát Amúgy amit beleköltessz sose fog visszajönni. MEnnyit megy amugy végre? Régebben elég gyenge volt a kicsike És hol laksz?
Az biztos, hogy meg fogom hirdetni, az eredeti rendszámtábla tartó ocsmányul néz ki szerintem, az eredeti index is eléggé otrombán nézett ki rajta. Nekem már lassan benne lesz 400eFt-ba és akkor még nem néztem a "hivatali rablást".
ha 5500-as fordulatnál 7. sebességbe megy 90 körül akkor 11000-nél 180-at megy szerintem.(Nem pontosak az adatok, csak a szemlélet miatt írtam le.) Több emberrel is beszéltem akiknek volt ilyen motorjuk, és mindegyik azt állította, hogy többet/állandóan volt velük baj(ergo akkor mindegyik otthon kókányolta össze és ezért volt sz@r.)
Egyszerűen nincs több pénzem, sem energiám, hogy foglalkozzak vele, ha valakinek kell akkor megveszi és költ még rá párezer forintot, hogy elvigye egy profi szerelőhöz és akkor lesz egy jó motorja. Én tuti nem fogok vele menni, csak a műszakira meg vissza(remélem kibírja).
melyik jó mitóba?
Rendes szerelő be tudja állitani, akinek van valami köze is a szakmához. Kiváncsi lennék milyen képlettel számoltad a végsebességet :D Kétlem, hogy túl sokat forogna már 7.be
Szeged felé lakok. A 350-ből nem engedek egy árva forintot sem, akkor inkább megmarad, ha annyiért nem kel el. A műszakit is még csak valamikor a jövőhéten intézem, addig nem siettetem a dolgot.
Igaz, hogy a 125-4t nem egy erőgéb, de nem is kell, mászkálósnak tökéletes, és nincs is meg az emberben az ideg, hogy tépje neki annyira, mert tudja, hogy 15 lóerővel nem kell erölködni...
Szerintem az evo1-nek 175 a végsebessége, http://www.motorrevu.hu/motor/_cagiva_mito_evo_1997-
legalábbis ez alapján, fordulatszám alapján is ki lehet simán számolni ha nem hiszed.(Azt már nem tudom, hogy az órája mennyit csal, ebbe nem mennék bele.) A szerelésről annyit, hogy a motorszerelő is "beállítja" aztán ugyanakkora az esély rá, hogy besz@rjon ráadásul a pénzt is elteszi. Abban biztos vagyok, hogy nem lett volna szabad megvennem, ha jó ha nem jó. Sajnos ezek a motorok még a régi üzemanyag árakhoz voltak csinálva, manapság szinte megfizethetetlen, ráadásul nem mész sokmire vele, hogy 34Le, persze jól gyorsul, meg 150Km/h fölött megy, de semmi értelme, mert szétforogja magát, ha megszámolod kb. 3x annyiba kerül 1km a mitoval mint mondjuk egy cbr125-tel, és végül ugyanoda fogsz menni(jampizni tökéletes a mito, de napi használatban ráfizetés, és sajnos erre nem jöttem rá korábban.)
A gyári végsebesség inkább 164, úgy rémlik :)
Nem bántani akarlak, de nem a 2T technológia a hibás azért, mert a motor összepakolása szakértelem nélkül történik, és ilyenkor máris jön a duma, hogy szar Cagiva vagy fos 2T. Ha valaki ért hozzá össze lehet rakni jól is, de azért nem olyan egyszerű az egész mint a lego. Nyilván ezért is van annyi előitélet ezekről a motorkról, mert minden fiatal srác megpróbálja szerelgetni.
Nem is gondoltam, hogy vissza fog jönni az ára. Legutóbb amikor megnéztem, hogy mit megy végre akkor 140km/h volt, de azóta már a másik henger van rajta. Az tuti, hogyha 90körül 7.be elkezdem húzni akkor nem akar menni csak morog, vissza kell dobálni és amikor nyit a power akkor már bír gyorsulni. Az új hengerszettel nem mertem még megtépni, mert ahhoz drága volt, hogy 10km után elolvadjon a dugó. Valamilyen szakemberhez kéne elvinni belőni a karbit meg a gyújtást, de én már nem akarok rá költeni, majd a következő gazdija elviszi beállíttatni. A gyári adat 175km/h, ha be van lőve akkor annyit megy. Pbe, a CR-ed nagyon szép kis masina...esetleg gondolkoztam, hogy becserélem egy 125ös csodára(cbr, vagy xt), de most elegem lett egy kicsit a motorokból. A kétüteműek nagyon elásták magukat nálam...