350 az kb reális, bár annyiért már újabb is van. A kormánysúly, izzó stb mint 1-2ezer forintos alkatrészek, az első gumi lassan cserés, az 5000km-es dugó is max erre a szezonra elég. A mini index nem is tudom drágító körülmény-e, inkább olyan mintha az eredetiekkel történt volna valami... Egy szónak is 100 a vége, szerintem kb annyit érhet. Ha komolyan elakarod adni lehet boltolunk majd Bár tudván mennyi bajod volt vele nem vagyok benne olyan biztos
Hali!
Tanácsot szeretnék kérni, hogy mennyiért lenne érdemes meghirdetni a Evo mitomat. Van rajta hátul egy zsír új pirelli gumi, elől kb 60%-os, a láncszett jó állapotban van, a fékek is rendben vannak, friss műszaki van rajta, mini indexek, egyedi rendszámtábla tartó, kormánysúly, 5000Km-es alapméretes, nicasilos henger vertex dugóval, vadi új izzók elöl, a blokkba friss repsol olaj. Ajándék 4l benzin közé való Castrol power1 racing 2t olaj, egy-két apróság. Egyébként 1996-os évjárat, 10Kw a forgalmiban és 27000Km van benne. Az idomok nincsenek összetörve, összekarcolva, szépen egyben van. (Én olyan 350eFt körül gondoltam, vélemény?)
150/60r17 - 120/60r17 Dunlop Sportmax D207!
Javítás,repedezettség mentesek!
Az első 95%os, a hátsó:90% os garantált állapotúak!
Csak egybe eladóak!
Ára: 30.000Ft
tel:06702465353
A felhesználó szempontjából valóban z a lényeg, hogy ha nem kívánja, hogy a gyertya elektródája látogatást tegyen a karterban, akkor megkeresi hol falsol a cucc.
zsoktk erre alkalmazni féktisztítós fujkálást, ahol falsol aféktisztítót oda fujva a motor felpörög (a legenda szerint) én inkább a habzós módszerrben hiszek (szappanos víz, vagy szivárgásjelső spré)
Szia!
Azt hiszem, most mindent megtudtunk a szegény keverék rossztulajdonságairól. Bevallom eddig nem volt ilyennel dolgom, és szaktudásom is csak olvasáson alapul, amit saját motorom szerelésén próbáltam ki. A konkrét hasonlat sem tőlem származik, hanem Ken OConnor profi motorépítőtől.
Mindenesetre az volt a kérdés, hogy a szélsőségesen szegény keverék okozhat-e lukat a dugó tetején. Közös álláspontunk, hogy igen.
Ne haragundj, de ez amit leírtál igen udvariasan fogalmazva is zöldség.
A szegény keverék NEM ég melegebben, ellenben sokkal lassabban:)
Nagyon szegény keverékes üzemben rendellenes égés, detonálás keletkezik be.
ennek az égési sebessége két nagyságrenddel nagyobb mint a normál üzemi égésé.
A helyi deonálás szúrólángot hoz létre, az lukasztja ki a dugattyút.
Ez a jelenség sokka inkább hasonlít egy hegesztőpiszotoly által létrehozott szúrólánghoz, mint egy fujtató által táplált tüznél.
(szép si lenne, ha szúrólángot lehetne létrehozni légmozgással, az erdőtüzzel ha nagy szél van lehetne hegeszteni D:)
A rendellenes égést , rézsleges detonálást ez a kettősség jellemzi, hogy az égés igen lassan indul, majd hirtelen igen gyorssá, robbanásszerűvé válik sé ez az ami lukaszt
A detonálást pont hogy az égés elhúzdása, lassúsága váltja ki, mvel a nehezen gyulladó szegény keveréket a lassú láng maga előtt túlhevíti, ettől ég el a maradék robbanásszerűen.
bocs! Italmondon van csak. Most látom, elnézésed kérem most látom hogy tényleg nincs ezeknél! Ott is csak ilyen, de meg kell kérdezni ezeket a boltokat, hogy mennyiért tudnának beszerezni neked gyári szívócsonkot... Jobb ötletem nincs. (vagyis saját elképzelés, mivel van egy VHSB 34LD karbim... fém csonkot fogok magamnak hegeszteni hozzá..és egy gumi csővel összekötöm őket)
Link italmondos-hoz : http://italmondo.hu/shop/36-uz...
Szia!
Azért lukadhat ki a dugó, ha falsot szív, mert a szegény keverék sokkal melegebben ég, mint a normál és a túl nagy hőterhelés kiolvaszthatja a dugó tetjét. Kicsit olyasmi a folyamat, mintha raksz egy tüzet és ég magában, vagy jössz egy fújtatóval és még adsz neki egy csomó levegőt, amitől a tűz sokkal melegebben és gyorsabban fog égni. Ezért, ha kiolvadt a dugó teteje, nem elég újat tenni bele, meg kell keresni hogy mi okozta az extrém hőmérsékletet. Álatlában hibás karburáció (túl szegény), vagy bejutó fals levegő szokott lenni az oka.
Had kérdezzem meg hogy miért lyukad ki a dugó ha falsot szív? nekem is egy ideje ez a szivócsonk repedés a bajom és nem esik vissza fordulat. így ne hajtsam akkor?
Tanácsot szeretnék kérni, hogy mennyiért lenne érdemes meghirdetni a Evo mitomat. Van rajta hátul egy zsír új pirelli gumi, elől kb 60%-os, a láncszett jó állapotban van, a fékek is rendben vannak, friss műszaki van rajta, mini indexek, egyedi rendszámtábla tartó, kormánysúly, 5000Km-es alapméretes, nicasilos henger vertex dugóval, vadi új izzók elöl, a blokkba friss repsol olaj. Ajándék 4l benzin közé való Castrol power1 racing 2t olaj, egy-két apróság. Egyébként 1996-os évjárat, 10Kw a forgalmiban és 27000Km van benne. Az idomok nincsenek összetörve, összekarcolva, szépen egyben van. (Én olyan 350eFt körül gondoltam, vélemény?)
Javítás,repedezettség mentesek!
Az első 95%os, a hátsó:90% os garantált állapotúak!
Csak egybe eladóak!
Ára: 30.000Ft
tel:06702465353
mi kellene pontosan hozzá?
irj emailt: spmito@freemail.hu-ra
A felhesználó szempontjából valóban z a lényeg, hogy ha nem kívánja, hogy a gyertya elektródája látogatást tegyen a karterban, akkor megkeresi hol falsol a cucc.
zsoktk erre alkalmazni féktisztítós fujkálást, ahol falsol aféktisztítót oda fujva a motor felpörög (a legenda szerint) én inkább a habzós módszerrben hiszek (szappanos víz, vagy szivárgásjelső spré)
Azt hiszem, most mindent megtudtunk a szegény keverék rossztulajdonságairól. Bevallom eddig nem volt ilyennel dolgom, és szaktudásom is csak olvasáson alapul, amit saját motorom szerelésén próbáltam ki. A konkrét hasonlat sem tőlem származik, hanem Ken OConnor profi motorépítőtől.
Mindenesetre az volt a kérdés, hogy a szélsőségesen szegény keverék okozhat-e lukat a dugó tetején. Közös álláspontunk, hogy igen.
A szegény keverék NEM ég melegebben, ellenben sokkal lassabban:)
Nagyon szegény keverékes üzemben rendellenes égés, detonálás keletkezik be.
ennek az égési sebessége két nagyságrenddel nagyobb mint a normál üzemi égésé.
A helyi deonálás szúrólángot hoz létre, az lukasztja ki a dugattyút.
Ez a jelenség sokka inkább hasonlít egy hegesztőpiszotoly által létrehozott szúrólánghoz, mint egy fujtató által táplált tüznél.
(szép si lenne, ha szúrólángot lehetne létrehozni légmozgással, az erdőtüzzel ha nagy szél van lehetne hegeszteni D:)
A rendellenes égést , rézsleges detonálást ez a kettősség jellemzi, hogy az égés igen lassan indul, majd hirtelen igen gyorssá, robbanásszerűvé válik sé ez az ami lukaszt
A detonálást pont hogy az égés elhúzdása, lassúsága váltja ki, mvel a nehezen gyulladó szegény keveréket a lassú láng maga előtt túlhevíti, ettől ég el a maradék robbanásszerűen.
http://www.robogowebshop.hu/mo...
Link italmondos-hoz : http://italmondo.hu/shop/36-uz...
Azért lukadhat ki a dugó, ha falsot szív, mert a szegény keverék sokkal melegebben ég, mint a normál és a túl nagy hőterhelés kiolvaszthatja a dugó tetjét. Kicsit olyasmi a folyamat, mintha raksz egy tüzet és ég magában, vagy jössz egy fújtatóval és még adsz neki egy csomó levegőt, amitől a tűz sokkal melegebben és gyorsabban fog égni. Ezért, ha kiolvadt a dugó teteje, nem elég újat tenni bele, meg kell keresni hogy mi okozta az extrém hőmérsékletet. Álatlában hibás karburáció (túl szegény), vagy bejutó fals levegő szokott lenni az oka.
motoroswebaruhaz.hu
Lehet, hogy nagy hülyeséget kérdek, de új szívócsonkot hol tudok venni?