Asszem te akkor 4t motorolajakat írtál, ha azt tennék bele, akkor alap, hogy full szintentikus, de ez pedig amit éegutóbb irtál kb a kapható legjobb 2t váltóolaj, ez más mint azok.
Amit kitettem az egy fél szintetikus olaj nem full és kicsit lejeb mész ott egy srác meg azt írta, hogy full szintetikus kell bele akkor most melyik jó bele mert a Motul az jó azt tudom azt használom keverőnek is!
De akkor Motul-ba fél vagy full ?
Különleges többfokozatú, észter összetevőkkel javított, félszintetikus hajtóműolaj, amely még nagyon kemény körülmények mellett is sima váltást eredményez.
Megfelel külön hajtóműkenésű motorokhoz és olajos kuplungokhoz.2
Sziasztok!
Van egy 2 körlámpás mitóm, és az a problémám vele hogy elfogy 130 körül, de addig megy mint a golyó, felváltok és nem pörög tovább inkább lassul!
Visszaváltok megy mint a golyó megint 130 ig......
perselyezett henger van rajta, új dugó friss fúrás kb. 800 km-t futott.
A felső sűrítési nyomása 8 Bár.
Valakinek valami ötlete mi lehet a baja? köszi Pityu
Pbe!
Nemrég írtad, hogy érdekelne az én mito-m, csak sokallottad érte a 350eFt-ot. Mit szólnál hozzá, ha azt mondanám, hogy lejárt műszakival odaadom 320eFt-ért.(Abban már az útiköltséged is megtérül.) Esetleg ha érdekel akkor e-mailben tárgyalhatunk.
Jó gép a mito, meg jó a 2t is, csak oda kell rá figyelni. Az a baj a legtöbb ilyen kategóriájú motor olyan embereknél van, hogy azt elmondani nem lehet... Valamelyik nap megkérdeztem egy sráctól, hogy karbis vagy injektoros a motorja? válasz: Az mi? Nah, kb ilyeneknél :)
prox katalógusban keress felső csapszeget (hozzá zégereket is!) és általában bármely nagyobb netes webáruházban találsz tűgörgőt! (ugyanitt be tudják szerezni a kívánt méretű márkájú csapszeget is, ha tudsz mondani cikkszámot vagy méreteket.) http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
például ez. De ha jól tudom, akkor italmondo-n is találhatsz.
Gyári idomcsavarokat honnan szerezhetnék? Ki akarom cserélni mindet, mert az anyákon a gumiházak már kezdenek szétmállani :)
(nem érdekel semmiféle hekkelés, csak csavarokat akarok venni :D)
Illetve még mindig keresek gyári matrica szettet, a múltkor említett srác MSN-en nem reagált!
hello,
a fórumot olvasgatva ezt ki kell írni magamból:
az én kis MITO-m és igen csupa nagy betűvel, pedig van mellette más is megéri az árát
szerelése szakszerűen van végezve, saját műhelyben, olajat azt kapja amit kell stb
sajnos egy kis benzinszivárgás miatt pár éve sikerült felgyújtanom , de akkor sem adtam el, mert azóta is élvezeti faktor pl kakucson, ahol messze verni lehet vele a nagyobb gépeket
ha vki odafigyel rá és tisztában van mi a 2T igénye ( normál bemelegítés ) akkor mindenkinek csak élményeket nyújthat, még olyan állapotban is mint az enyém, amin a kormányon, tankon és a slick-keken kívül nincs más
ja, és nem csak nekem jön be a haveri körben, pedig nem vagyunk már "gyerekek"
Üdv mindenkinek!
Vadonatúj, még dobozos VERTEX domború tetős dugattyúm eladó (persze nem a bolti áron :D ) (A-55,96), vagy cserélném(sík vagy domború tetős) B55.97 esetleg C55.98-asra.
Power elektronikát keresek. Akinek van tesztelt jó áron az írjon :) Esetleg csere valamire. (komplett bontott mitom van)
Előre is köszi: Márk
Azért kérdeztem, hogy most mi van!
De akkor Motul-ba fél vagy full ?
Motul Transoil Expert 10W-40 - Technoszintetikus váltóolaj
mot_expert-gear-oil_160x300.jpg
Különleges többfokozatú, észter összetevőkkel javított, félszintetikus hajtóműolaj, amely még nagyon kemény körülmények mellett is sima váltást eredményez.
Megfelel külön hajtóműkenésű motorokhoz és olajos kuplungokhoz.2
Szabvány: API GL4
Kiszerelés: 1 literes flakon
Ára: 3460 ft / db
Van egy 2 körlámpás mitóm, és az a problémám vele hogy elfogy 130 körül, de addig megy mint a golyó, felváltok és nem pörög tovább inkább lassul!
Visszaváltok megy mint a golyó megint 130 ig......
perselyezett henger van rajta, új dugó friss fúrás kb. 800 km-t futott.
A felső sűrítési nyomása 8 Bár.
Valakinek valami ötlete mi lehet a baja? köszi Pityu
Nemrég írtad, hogy érdekelne az én mito-m, csak sokallottad érte a 350eFt-ot. Mit szólnál hozzá, ha azt mondanám, hogy lejárt műszakival odaadom 320eFt-ért.(Abban már az útiköltséged is megtérül.) Esetleg ha érdekel akkor e-mailben tárgyalhatunk.
http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
például ez. De ha jól tudom, akkor italmondo-n is találhatsz.
(nem érdekel semmiféle hekkelés, csak csavarokat akarok venni :D)
Illetve még mindig keresek gyári matrica szettet, a múltkor említett srác MSN-en nem reagált!
a fórumot olvasgatva ezt ki kell írni magamból:
az én kis MITO-m és igen csupa nagy betűvel, pedig van mellette más is megéri az árát
szerelése szakszerűen van végezve, saját műhelyben, olajat azt kapja amit kell stb
sajnos egy kis benzinszivárgás miatt pár éve sikerült felgyújtanom , de akkor sem adtam el, mert azóta is élvezeti faktor pl kakucson, ahol messze verni lehet vele a nagyobb gépeket
ha vki odafigyel rá és tisztában van mi a 2T igénye ( normál bemelegítés ) akkor mindenkinek csak élményeket nyújthat, még olyan állapotban is mint az enyém, amin a kormányon, tankon és a slick-keken kívül nincs más
ja, és nem csak nekem jön be a haveri körben, pedig nem vagyunk már "gyerekek"
Vadonatúj, még dobozos VERTEX domború tetős dugattyúm eladó (persze nem a bolti áron :D ) (A-55,96), vagy cserélném(sík vagy domború tetős) B55.97 esetleg C55.98-asra.
ui.: És még keresek 6lapos membránt :P
Köszönöm!
http://italmondo.hu/shop/27-mo...