Sziasztok, a motorom sajnos elkerült tőlem de maradt egy pár idom, amire már nincs szükségem, ha valakit érdekel akkor jutányos árun oda tudom adni. Fórumot nem irom mindig nézni, ezért küldjetek e-mailt és akkor ott megbeszéljük, köszi( b.peti.93@freemail.hu )
Hehe :D hát csak igy h nem látom nem akarok neki állni, feleslegesen kidobni a lovét :) am is csak gondolkoztam rajta, közel se biztos :D csak kiváncsi lennék rá :D
Van itt valaki esetleg aki probálkozott már mitot naked bike / streetfighter -re átalakitani? gondolok itt fejidom, és kormány modositásra... Én gondolkozok rajta csak egy képet se találtam , hogy hogy nézne ki.
Úgylátom eléggé vesgyes érzelmeket vált ki a dolog. Am csak azért tettem fel a kérdést mert az enyém kopott egy kissé és így már nem szeretném összerakni...gondoltam jó lett volna egy kis teljesítmény nővelés is ha már itt tartok, de sztem marad a hónolás..apropó azt mennyiért csinálják mostanában? Mégis mire számíthatok..
Azért megérne egy misét, hogy ki nincs megelégedve a vashüvelyes hengerrel (ami ugye nem acél:) azok esetleg mennyire tudták beállítani...
Ugyan ez vonatkozik a 160-as hengerre is, aléggé biztos vagyok benne, hogy a be nem válás oka, azalapvető ismerethiány.
Helló!
Nicasilos hengert vettem 5000km-es vertex dugóval...Sajnos nem ért annyit amennyit fizettem érte, elég rossz üzlet lett. A régi hengerem meg elviszem, aztán meghónoltatom és rakatok bele dugót is, jó lesz tartaléknak. Azt írtátok, hogy a perselyes hengernek kell nagyobb illesztést hagyni mint a nicasilosnak, nálam ez pont fordítva van. Már mindegy, nemsokára kész lesz, viszem műszakira aztán meg új gazdát keresek neki...
Kapisgálod Tibor! Nem hülyék a mérnökök akik ezt kitalálták ennek igy kell lennie és a gyakorlatban is jobb.Precízebb igy a motor.Rendes értékre lehet illeszteni a dugót nem kopik el idő előtt meg amiket leirtál.50 ezerböl veszel rá egy arrow rezót amivel ha jol összehangolod a 125ös kikerüli a 160ast...Ennyi
A persely megléte vegyes érzelmeket vált ki, ha jól meg van csinálva akkor nincs semmi gond, de sok helyen bénák, ezértisvan belőlük sok rossz tapasztalat. A Te esetedbe a gond az, hogy 125-ös hengert akarnál átalakitani, ami tök értelmetlen, túl sokat le kell venni a hengerből, sokminden mérete megváltozna. Lehet akkor már jobb választás a polini, de attól még hülyeség a 160as henger, jobb nem lesz. Hameg gyorsabb motor kell akkor venni kel nagyobbat
Rengeteg motor fut gyárilag acél hüvely-alu dugattyú kombinációval gyárilag, nem értem miért lenne miért lenne megbízhatatlanabb. Viszont a hajtókaron énis elgondolkoztam, hogy bírná-e vagy hogy hogyan is bírja...minden esetre énis kíváncsi vagyok a további véleményekre hozzászolásokra..
1. A kipufogó, karburátor, főtengely, tengelykapcsoló 125ccm-re van tervezve, méretezve, szóval a 160ccm-es nem tudja leadni az igazi erejét, mert a kipu+karbi "folytja" (tény, hogy így is jobban megy). Ezt lehet orvosolni egy-két cserével
2. Az acél hüvely és az alumínium dugó hőtágulása nem ugyan olyan, szóval valószínűbb, hogy megragadhat + eég nehéz tökéletesen méretezni/illeszteni (de nem lehetetlen)
3. Az acél-alumínium siklási tulajdonsága sokkal rosszabb mit a Nicasil-Alu paramétere (Sokkal jobban kopik, rövidebb élettartam)
4. Biztos van más is, amiért az olasz mérnökök így oldották meg.
Szerintem ezekre gondol Magyar kollega (Amennyiben tévedek javíts kérlek )
160 as vasperselyes hengert ha hozzám vágnák se tenném rá nemhogy még 50ezret adjak érte... annyiért lehet venni tuti állapotú gyári nikasilos hengert ami 100x többet ér
Helló!
Egy srác akitől vettem hengert azt mondta, hogy lehet csinálni és mindenestől kb. 50eFt-ért csinálják meg. Nekem van most egy hengerem amit át lehetne így alakítani, csak sajnos pénz híján nem foglalkozom vele(eladó). Szerintem Gerecse motornál is csinálnak ilyet, de máshol sem elképzelhetetlen, hogy vállalkoznak rá, körbe kell telefonálgatni...
Sziasztok!
125-ös Raptorhoz pár dologra lenne szükségem, de nem tudom, melyik egyezik a Mito-éval. Tudtok segíteni? Amire szükségem lenne:
- tömítés szett, ami henger csere esetén kell
- fékbetét első
- fékbetét hátsó
- teleszkóp szimmering
- gyertya (esetleg javaslat a típusra)
- kuplung bowden
Segítségeteket előre is köszönöm.
150/60r17 - 120/60r17 Dunlop Sportmax D207!
Javítás,repedezettség mentesek!
Az első 95%os, a hátsó:90% os garantált állapotúak!
Csak egybe eladóak!
Ára: 31.000Ft
2k + posta.
Ár megegyezés szerint! OLCSÓN, csak vigyétek
lábtartó párban van, plusz van még 2 pót gumi lábtámasz hozzá
MOTORBONTÓK FIGYELEM!
Eladó egy CAGIVA PLANET gyári kipuf. rendszer. Teljesen jó állapotban. Motor hiánya miatt adom el.
ÁR MEGEGYEZÉS SZERINT! Csere is okés műszaki cikkre, vagy autós kütyükre, hangszóróra, hangfalakra, hangtechnikás kütyükre mindig vevő vagyok :D
Kellemes húsvétot és széles utat!
Ugyan ez vonatkozik a 160-as hengerre is, aléggé biztos vagyok benne, hogy a be nem válás oka, azalapvető ismerethiány.
Nicasilos hengert vettem 5000km-es vertex dugóval...Sajnos nem ért annyit amennyit fizettem érte, elég rossz üzlet lett. A régi hengerem meg elviszem, aztán meghónoltatom és rakatok bele dugót is, jó lesz tartaléknak. Azt írtátok, hogy a perselyes hengernek kell nagyobb illesztést hagyni mint a nicasilosnak, nálam ez pont fordítva van. Már mindegy, nemsokára kész lesz, viszem műszakira aztán meg új gazdát keresek neki...
1. A kipufogó, karburátor, főtengely, tengelykapcsoló 125ccm-re van tervezve, méretezve, szóval a 160ccm-es nem tudja leadni az igazi erejét, mert a kipu+karbi "folytja" (tény, hogy így is jobban megy). Ezt lehet orvosolni egy-két cserével
2. Az acél hüvely és az alumínium dugó hőtágulása nem ugyan olyan, szóval valószínűbb, hogy megragadhat + eég nehéz tökéletesen méretezni/illeszteni (de nem lehetetlen)
3. Az acél-alumínium siklási tulajdonsága sokkal rosszabb mit a Nicasil-Alu paramétere (Sokkal jobban kopik, rövidebb élettartam)
4. Biztos van más is, amiért az olasz mérnökök így oldották meg.
Szerintem ezekre gondol Magyar kollega (Amennyiben tévedek javíts kérlek )
Egy srác akitől vettem hengert azt mondta, hogy lehet csinálni és mindenestől kb. 50eFt-ért csinálják meg. Nekem van most egy hengerem amit át lehetne így alakítani, csak sajnos pénz híján nem foglalkozom vele(eladó). Szerintem Gerecse motornál is csinálnak ilyet, de máshol sem elképzelhetetlen, hogy vállalkoznak rá, körbe kell telefonálgatni...
http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
Hátsó fékbetét:
http://motoroswebaruhaz.hu/spl...
Henger tömítés:
http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
Bovden: http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
Többit szint úgy meg találod ezen az oldalon :) Remélem tudtam segíteni :)
125-ös Raptorhoz pár dologra lenne szükségem, de nem tudom, melyik egyezik a Mito-éval. Tudtok segíteni? Amire szükségem lenne:
- tömítés szett, ami henger csere esetén kell
- fékbetét első
- fékbetét hátsó
- teleszkóp szimmering
- gyertya (esetleg javaslat a típusra)
- kuplung bowden
Segítségeteket előre is köszönöm.
Javítás,repedezettség mentesek!
Az első 95%os, a hátsó:90% os garantált állapotúak!
Csak egybe eladóak!
Ára: 31.000Ft