Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rendes vagy!
A harmadik tipp, hogy áss neki egy jó nagy jelöletlen gödröt lehetőleg a sárga földig, ezután locsold körbe benzinnel, a tankba is tegyél egy benzinnel beáztatott rongyot, ha ezek megvannak akkor borítsd bele a gödörbe és gyújtsd meg, vigyél magaddal szalonnát, hogy az ásás fáradalmait/energiaveszteséget pótold, esetleg barátokat is hívhatsz(ez esetben több szalonna kell, hogy tudjanak segíteni elásni a "motort"). Bár így belegondolva lehet, hogy a benzin többe kerül, mint amennyit a motor ér, de mégiscsak ez a legolcsóbb megoldás, hidd el ez a lehető legolcsóbb megoldás...
Ezek mindd újak...és a kompresszió is bőven jó...
Első tipp : Blokkfelek közti tömítés, vagy hengertalp tömítés .
Második tipp : 1. Kompresszió van elegendő? 2. hengerfej tömítések jók?
Vízpumpa szimering:
8x16x10 (CFW kék vitonos)
vízpumpa csapágy:
Faq HK0808A
A szimering:8x16x10
Hellósztok!
Nos újra itt. Most raktam össze a motort ami ugye freccia c10-es, főtengely csapágy csere után vagyok..Szóval az a problémám, hogy nem indul a motor..hogy kizárjam a karbit nyomtam a hengerbe egy kis benzint és még csak nem is pöffent, kint volt szikra, próbáltam több gyertyával is, de számomra nem volt túl meggyőző a szikra...Ezért erre gyanakszom, nem jól raktam valamit össze? Hogy kell ezen gyújtást állítani? Esetleg van valami jelölés? Minden ötleltet szívesen fogadok!
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni egy amatőrnek tűnő kérdéssel:
A cagiva mito-k vízpumpa szimeringje (8x16x10) 2 rugós szimering?


Köszi!
Új Cagiva Mito MC10014 HENGER, ára: 50.000Ft
Ugyan ez polini 160cc 60.000Ft, mindkettő új sosem használt nicasil bevonatos.
06306051630
hello: szivocsonk 28-as karbira való-
ha kell küldj emailt:spmito@freemail.hu
Engem a a szivócsonkok érdekelnének. egyforma méretűek? Miylen állapotban vannak?
Semmi baj
:D
au.. látom! bocsi
Pippo90 tudod ha rányomnál az én hozzászólásomnál az előzmények című gombra akkor tudnád hogy nem a feltett képekhez írtam és most hülyeséget írtál......
Zsilobali! Természetesen nicasilos henger gyári méretű dugoval. Képet is küldök ha komolyan érdekel. 70/7734798 ezen a számon eltudsz érni ha bármi kérdésed lenne.
Ami ott van csonk , egy ezresért , annnak hanyas a belső átmérője?
cagiva mito maradék alkatrészek eladok:
érd:spmito@freemail.hu
Nemnem ! Nekem nem kell, én csak próbáltam belőni, hogy kb mennyit érhet egy ilyen karburátor! Szerintem..
Helló!
Úgy látom a karburátorra pippo kolega eléggé réígért, sajnos annyiért nekem sok.
Én látok benne fantáziát, méghozzá azt, hogy ez tökéletesen jó lenne perselyezni, saját használatra.
Ha zomtibi nem viszi (ő volt az első jelentkező), akkor veled megalkuszunk mailben, te vagy a második befutó érte. De mégis így tisztességes. Esetleg írd meg a giocatore@freemail.hu címre, hogy mit ér neked ez. Természetesen a hozzá tartozó power nyelv is megvan, az hibátlan.
Angol oldalakon láttam olyat, ahol ezt felhegesztik, nicasilozzák, de az annyiba kerül postával együtt, hogy majdnem újat kapsz belőle, szóval felejtős.
Kérlek adj valami elérhetőséget, vagy írj ide : pippo17@citromail.hu !
Engem érdekelne így ahogy van a henger.
Szia!
Te vagy az első, ha a képek láttán még érdekel a dolog írj!
Üdv!
Srác, fogd fel hogy használhatatlan hengerről van szó! Perselyeztetni lehet, a képek alapján nicasiloztatni nem .. az anyaghiányból gondolom :)
A nagy érdeklődésre való tekintettel hoztam képeket a hengerről. DE CSAK ISMÉTELNI TUDOM MAGAM, EZ A HENGER MÁR ÁTMENT EGY TŰGÖRGŐHALÁLON, AMI MIATT EBBEN A FORMÁJÁBAN MÁR SZAR. Javításra és új dugóra szorul, mert mély nyomok vannak benne. A régi dugója szerintem már kukában is végezte, legalábbis nagyon rég nem látam itthon. Ha így is kell, megegyezünk, de érkezési sorrendben. Ha jól láttam már van egy két nevező az első említésre.