A belső átmérő ugyebár 1,48mm és az enyémnek a belső oldalon a pereme be volt valahogy ütve, ezáltal csak 1,35mm volt az átmérője(nem az egész belső fal, csak az egyik végén volt neki ilyen pereme).
Na, ilyen hengerem nekem is van otthon. Haverom vette a motort, nagy volt az öröm, új 160-as henger van rajta, megy mint a golyó! Legalábbis két tankot aztán egy indulás után röviddel, alsó tűgörgő halál. Ha valakit érdekel, elviheti a hengert-hengerfejet valami nagyon baráti áron, a dugója már nincs meg, de szerintem nem is érdekes.
Nekem is van egy "jó" állapotú hengerem, dugóval, hengerfejjel. Csak ez előtt elfogyasztott egy hajtókar alsó tügörgöt (hiába, 160as henger, kb 30e-t futott főtengellyel elment 5e km-et) :)
Csak az elrettentő példák miatt teszek róla egy képet :D Már gépmühelyben van a henger (perselyes) új dugó és fúrás a sorsa..
pippo17@citromail.hu
A mikuni karbit miért adod el és mennyiért?
Mi lenne az ára annak a hengernek? Hengerfej van hozzá?
Ha a mocid üresben leforgott, akkor valoszinüleg a fúvókád miatt semmi gond nem volt.
Az lehetséges, hogy a 148 as főfúvókam be volt ütve ezért kevesebb benzint kapott és ezért nem bírt nagyobb sebességnél kipörögni?
Csak az elrettentő példák miatt teszek róla egy képet :D Már gépmühelyben van a henger (perselyes) új dugó és fúrás a sorsa..
Van 1jó állapotú használt hengerem vertex dugóval. 40ezer HUF