Szia!
Tegyük rendbe kicsit a dolgokat, mert kaptál pár kevésbé használható tanácsot. Az a kis pöcök az alapjárati levegő bevezetéséért felel, gyrilag 4mm-es cső kell rá. A karbin feljebb vannak még hasonló csak egy számmal kisebb kivezetések, azok valóban szellőzők és 3mm-es cső kell rá. A csövek azért vannak ezeken a nyílásokon, hogy ha eldől a motor (esetleg elestél), akkor az úszó már nem teszi a dolgát, és a benzin bele tud folyni a karbiba, majd ezeken a nyílásokon távozik. Ha a cső nincs rajta, akkor a blokk környékére folyik a banzin, ami veszélyes. Ha szépen ki van vezetve, akkor a motor mögé folyik, kisebb veszélyt okozva.
Az alapjáratod azért magas, mert vagy falsot szív a motorod, vagy eldugult az alapjárati fúvókád, vagy csak túl szegényre van keverve. Ha a fényképen látható csövecskét befogod akkor azért még fals levegő mellett is nagyot tudsz dúsítani a rendszeren, azért áll le. Alapos fals levegő ellenőrzés kell, beleértve a hangertalpat, szívócsonkot, karbi rögzítését és a karbit magát. Ne menj ha falsot szívhat a motor, mert szélsőséges esetben lukas dugóval végzed... Mióta van ez a hiba, és történt-e bármi említésre méltó, ami előidézhette?
hello. nekem van kuplung kosaram evo mito-é egyenes fogasáú.
ha kell többi egybe kopot fogas kerék is meg van a hajtóműnél.
maga csak a kuplung kosár=10e nincs be verődve!
Van néhány apróságom mitóhoz ha valakinek kell jelezze!
Kidobni sajnálom vkinek hátha pont ezek kellenek.
Power nyelv bowdennel kompletten
öninditó,/kb 3 éve leszerelve motorról ,akkor működött/
hengerfej ,láncvédő.
váltórúd.
Körlámpáson volt.
4 e vihető az összes tétel.
Szevasztok! Keresek a motoromhoz (mito evo) kuplungkosarat! Akinek esetleg van elfekvőben kérem jelezze! Előre is köszi Ja és még egy olyan kérésem lenne hogy ha valaki tudja az evo telószimeringjének számát legyen szives írja meg nekem! előre is köszönöm
Nem csak az h lassan esik, hanem nem is esik vissza.. megáll 3-4 ezernél és csak kis idő mulva, vagy ha rányomom a szivatot esik vissza normálisan. A tűn már állítottam, teljesen leraktam a kis pöcköt de akk sincs változás.
Tegyük rendbe kicsit a dolgokat, mert kaptál pár kevésbé használható tanácsot. Az a kis pöcök az alapjárati levegő bevezetéséért felel, gyrilag 4mm-es cső kell rá. A karbin feljebb vannak még hasonló csak egy számmal kisebb kivezetések, azok valóban szellőzők és 3mm-es cső kell rá. A csövek azért vannak ezeken a nyílásokon, hogy ha eldől a motor (esetleg elestél), akkor az úszó már nem teszi a dolgát, és a benzin bele tud folyni a karbiba, majd ezeken a nyílásokon távozik. Ha a cső nincs rajta, akkor a blokk környékére folyik a banzin, ami veszélyes. Ha szépen ki van vezetve, akkor a motor mögé folyik, kisebb veszélyt okozva.
Az alapjáratod azért magas, mert vagy falsot szív a motorod, vagy eldugult az alapjárati fúvókád, vagy csak túl szegényre van keverve. Ha a fényképen látható csövecskét befogod akkor azért még fals levegő mellett is nagyot tudsz dúsítani a rendszeren, azért áll le. Alapos fals levegő ellenőrzés kell, beleértve a hangertalpat, szívócsonkot, karbi rögzítését és a karbit magát. Ne menj ha falsot szívhat a motor, mert szélsőséges esetben lukas dugóval végzed... Mióta van ez a hiba, és történt-e bármi említésre méltó, ami előidézhette?
http://www.kepesmotor.hu/cagiv...
Ár:160.000FT
Nekem van ilyen rugom!
ha kell irj:atex05@freemail.hu
üdv
Az indítómotorokban benne vannak a kis fogaskerekek is?
Eladó :)
érd:spmito@freemail.hu
ha kell többi egybe kopot fogas kerék is meg van a hajtóműnél.
maga csak a kuplung kosár=10e nincs be verődve!
Kidobni sajnálom vkinek hátha pont ezek kellenek.
Power nyelv bowdennel kompletten
öninditó,/kb 3 éve leszerelve motorról ,akkor működött/
hengerfej ,láncvédő.
váltórúd.
Körlámpáson volt.
4 e vihető az összes tétel.
(magyarul pofáraestél:)
Valaki tudna nekem segíteni, hogy ilyen rugót hol tudok beszerezni? Sebváltó tengelyen volt.
Az meg akkor van ha kevesel.
isolatorból például eléggé csapkodni kellett a múltkor.