Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, hogy lehet-e Cagiva Mito-hoz új 125-ös hengert beszerezni.
A bakonymotor.com-ot próbáltam de nem jártam sikerrel, nincs se új se használt hengerük. Illetve, hogy ha valahol találok új hengert akkor milyen dugattyút kellene venni hozzá, mert tavaly 1 Vertex dugót sikerült még bejáratás alatt megfőznöm(a benzinhez is volt keverve olaj :D).
Helló!
A kifli idomokat tartó kis lemez hiányzik róla(az idomok megvannak, csak nincsenek felrakva.) A hűtőn a lamellák el vannak ferdülve, de ilyen idős motornál nem új dolog, amikor az idomot teszi vissza az ember akkor elkerülhetetlen. Az idomoknál néhol van repedés, ahol a csavar fogja, előző gazdi nyilván nagyon megtépte. A szívócsonk kicsit meg van repedezve, de nem lyukas. A víztartályon felül kéne lennie egy kivezető csőnek, de az enyémen ki van szedve. Most így ennyi jutott eszembe.
Ha jó árat mondanál,engem érdekelne!
Írj rám,ha komolyan gondolod!
mail és msn címem is egyben:
lenartfeco@freemail.hu
Csak minél előbb,mert nem tudom mit kezdjek pontosan a mocimmal!
Tudnám cserélni vagy megtartani,ha lenne nem túl drága váz,vagy csak 50-esként!
Így a napokban szeretnék a sorsáról dönteni!
Jó lett, úgy látom nagy Rossi fan vagy Az enyémre már référ kis vérfrissités, sajnos egy jobb középső idomom kicsit tört, nekem száguldott egy nyúl...
Csak sötét képem van, a sérülés másik oldalon van, de nem nagyon látszik, aztán majd lesz másik idom ha jól állok.
Castrolt jobb elfelejteni. Kocsiba jó, de motorba semmilyen téren sem ajánlanám. Motult kell venni.
Castrol láncspray is egy vicc... Erre a célra szintén Motult ajánlanám.
Tel: 06203117614
Érdeklődni szeretnék, hogy lehet-e Cagiva Mito-hoz új 125-ös hengert beszerezni.
A bakonymotor.com-ot próbáltam de nem jártam sikerrel, nincs se új se használt hengerük. Illetve, hogy ha valahol találok új hengert akkor milyen dugattyút kellene venni hozzá, mert tavaly 1 Vertex dugót sikerült még bejáratás alatt megfőznöm(a benzinhez is volt keverve olaj :D).
Azér kíváncsi lennék, mi ebből az igazság...
A kifli idomokat tartó kis lemez hiányzik róla(az idomok megvannak, csak nincsenek felrakva.) A hűtőn a lamellák el vannak ferdülve, de ilyen idős motornál nem új dolog, amikor az idomot teszi vissza az ember akkor elkerülhetetlen. Az idomoknál néhol van repedés, ahol a csavar fogja, előző gazdi nyilván nagyon megtépte. A szívócsonk kicsit meg van repedezve, de nem lyukas. A víztartályon felül kéne lennie egy kivezető csőnek, de az enyémen ki van szedve. Most így ennyi jutott eszembe.
Írj rám,ha komolyan gondolod!
mail és msn címem is egyben:
lenartfeco@freemail.hu
Csak minél előbb,mert nem tudom mit kezdjek pontosan a mocimmal!
Tudnám cserélni vagy megtartani,ha lenne nem túl drága váz,vagy csak 50-esként!
Így a napokban szeretnék a sorsáról dönteni!
Rendszámos vázat papirokkal forgalmival, milyen árba lehetne továbbadni!? (tipus még nem ismert, vagy evo vagy régi 2es mito!?)
Köszi!
Előre is köszi!
Polírozott tompító
Kapcsolók a kormányon
Légszűrőház
Olajpumpa.
15 lenne a pár!
Moci
pbe az enyém aktuális még, friss műszaki van rajta, ha érdekel akkor lehet szó a 320eFt-ról.
http://www.kepesmotor.hu/cagiv...
Elérhetőséget mondjam?
Csak sötét képem van, a sérülés másik oldalon van, de nem nagyon látszik, aztán majd lesz másik idom ha jól állok.
Motult kell venni.
Castrol láncspray is egy vicc... Erre a célra szintén Motult ajánlanám.
A szívócsonk az gyári karbira kell!