Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

NEMZETKÖZI MOTOROS TALÁLKOZÓ KOMÁROM/KOPPÁNYMONOSTOR

ÁPRILIS 20-21-22


Gyertek sokan aztán ott tali!
Hát igen, a motor ritkán hibásodik meg
Szerintem elég kicserélni a vezetékezést, és lepróbálni. lehúzott powernél is elforog 8 fölé, úgyhogy ilyen szempontból no para. aztán ha hallod\látod hogy nyit zár akkor jó.. nem ? Egyébként pedig.. előbb tönkre fog menni a power elektronikád, mint hogy motort kelljen cserélni. Legalábbis az én tapasztalatom ez.
csak próbával tudod szerintem... Nem olyan nehéz végülis kiszedni a régit, igy a legegyszerűbb :)
Kinek van egy sárga Mito motorkerékpárja Nyíregyházán? Mert ma láttam egyet a városban.
Jaaahh... Bocs félre értettem :)
Okés hát azt értem Azt mondom h a Mitonál a csonkon nincs olajzófurat...ugyh gyártani kell egyet a karbira
Nem tudom nekem , a DT-men nem a karbiba ment :)
hoppá :O Miféle beállítások ?:D
Karbin mindenképp lenni kell olajzófuratnak ha különolajzással használja az illető mert a szívócsonkon egyiken sincs.Meg lehet oldani utólag amugy...
Szia, köszi a választ! Nem részleteztem eléggé a történetet: Van a mocimban powermotor, azzal nincsen semmi probléma, teszi a dolgát ahogy illik. De ma vettem tartaléknak egy powermotort, és ki szeretném próbálni, h műxik-e... Ezért a motoromból nyem akarom kivenni... Gondoltam tápegységet ha rákötöm akkor forog, vagy valami, de meg sem nyekken, 5 vezeték lóg ki belőle, ezér arra gondoltam, hogy léptetőmotor, aminek nem mindegy, hogy hogyan kapja a feszkót. Hogyan tudnám letesztelni?
Szia! Amikor ráadod a gyújtást, hallanod kell a power motor megzizzenését. Ha az nem hallatszik, akkor gáz van.
Ma volt alkalmam egy kiváló útszakaszhoz, és gondoltam megnézem most végre mi a végsebessége, 170-et mutatott a mutató.

Más:
Powermotor az léptetőmotor? 5 vezeték lóg ki belőle, de 12 Volt-ra sehogyan sem reagált... Hogyan lehetne kipróbálni h műxik-e egyáltalán? Köszi!
Menesztőgumi. Google a barátod
Mert a 28-som szarrá van kopva... Vettem ezt mint mito-ra való karbit de úgy tünik nem is gyári mikuni karbi...ajhh....
Miért cseréled le a karbid?
Elméletileg a blokk ugyanaz ... Tököm tele van már ezzel a motorral...
Meghát neked EVO-d van, nekem 1es mito lehet neked máshogy van valami :)
Hát nekem a DT-men volt ilyen, de azért várd meg hátha ír még valaki.
Tehát akkor ez DT-re való ? Nagyon remek...
Nekem a DT-n volt ilyen ha jol emlékszem, de azon nem a karbiba megy az olaj, hanem a szívócsonkon volt neki 1 lyuk, a miton pedig a karbiba megy, de ha meglehet oldani, és jo rá, beállitod, és jol csinálja a dolgát akkor szerintem jo :) De biztos irnak majd okosabbak is , aki jobban ért ehhez.
SRÁCOK ! Jó ez a karbi a mítoszomhoz ?
Köszi a segítséget srácok, ma jobban megnéztem és valóban az első fékkarnál le vannak a törve a saruk:( hátul meg eleve nincs egy darab se :D ha vkinek van felesleges kapcsolója írjon: latino22@freemail.hu
Szia ha le van törve amire csatlakoztatni kéne akkor újat kell venni helyete.
Szia nem látom a sarukat