Szerintem elég kicserélni a vezetékezést, és lepróbálni. lehúzott powernél is elforog 8 fölé, úgyhogy ilyen szempontból no para. aztán ha hallod\látod hogy nyit zár akkor jó.. nem ? Egyébként pedig.. előbb tönkre fog menni a power elektronikád, mint hogy motort kelljen cserélni. Legalábbis az én tapasztalatom ez.
Szia, köszi a választ! Nem részleteztem eléggé a történetet: Van a mocimban powermotor, azzal nincsen semmi probléma, teszi a dolgát ahogy illik. De ma vettem tartaléknak egy powermotort, és ki szeretném próbálni, h műxik-e... Ezért a motoromból nyem akarom kivenni... Gondoltam tápegységet ha rákötöm akkor forog, vagy valami, de meg sem nyekken, 5 vezeték lóg ki belőle, ezér arra gondoltam, hogy léptetőmotor, aminek nem mindegy, hogy hogyan kapja a feszkót. Hogyan tudnám letesztelni?
Nekem a DT-n volt ilyen ha jol emlékszem, de azon nem a karbiba megy az olaj, hanem a szívócsonkon volt neki 1 lyuk, a miton pedig a karbiba megy, de ha meglehet oldani, és jo rá, beállitod, és jol csinálja a dolgát akkor szerintem jo :) De biztos irnak majd okosabbak is , aki jobban ért ehhez.
Köszi a segítséget srácok, ma jobban megnéztem és valóban az első fékkarnál le vannak a törve a saruk:( hátul meg eleve nincs egy darab se :D ha vkinek van felesleges kapcsolója írjon: latino22@freemail.hu
ÁPRILIS 20-21-22
Gyertek sokan aztán ott tali!