Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A jó idő örömére
szeva Pomázról Zoli vagyok .Köszi h irtál itt már jövő héten a 600 as sportmotorokat alázzák a mitóval.Ha meg furcsálod a 190et akkor kötegszel.Plussz a széria mitó leveri a 400as sportgépeket
A sárga mitó a tiéd volt a gsxr400- mitó vidin?
Oké, oké, én kérek elnézést D:)

Jaja, nemsokára idény, lehet törni zúzni a vaskat, kezeket, lábakat:)
jóóóó van, ne haragudj! úgy látszik a motorozás meg a versenyzés hiánya komoly károkat okoz a fejembe. de nemsokára megyünk!
Gábor nemá, humor volt nem g' cizés
Valamiféle faviccet próbáltam elsütni, aminek az a lényege, hogy annyira szar, hogy már jó:)
nincs valakinek gyári kipufogója mito evóhoz?
Szevasztok!

Eladó egy hibátlan Mito 1 komplett kipufogo rendszer, minden tartozékkal. Akit esetleg érdekelne emailben várom az ajánlatokat : gajdos_gergo@hotmail.com.
Cagiva mito megmaradt alkatrészeim olcson eladóak!
érd:06702384053
Illetve:atex05@freemail.hu
neked külön gratulálok! he he he de igazad van rosszul írtam "egy, két"
12 verseny, az jó sok.
egy csomó embernek fogalma nincs a mito ról! itt az ényémnek a padolása. gondolkodjatok el kicsit! pedig ez a motor nyert 1 2 versenyt!
Nem tudsz vmi kipufogó gyártót a kornyéken?
váá ... ÉS TÉNYLEG :DDD
ez mekkora ötlet ! nem jutott eszembe...
szerintem elég csak elfordítani a karbit.
köszi mégegyszer mindenki segítségét ...holnap rá is nézek akkor :)
Tank felnyit.. 4membránház (szívócsonk) csavar kicsavar, és már kint is a karbid.. Arról a csöveket , bovdeneket lehúzod és kivehető a karbi. Nem nagy hiszti, talán fél óra szét és összerakással együtt. Lehet az is, hogy csak meg kellett volna picit ütögetni-kocogtatni a karbid oldalát, mert előfordul hogy fennakad valami miatt.
Ugy ahogy mondod kioperálni a karbit nehezeb mint kicserélni a tüszelepet.
Italmondo.hu-n van hozzá tűszelep, ez olyan 2-3e ft árban mozog. Akár Te is ki birod cserélni, nem egy nagy mutatvány, egy óra alatt simán megvan. A nehezebb része inkább a karburátor kioperálása a motorból.
nincs mit
jaaa értem okés azért kösz :)
Rendszámos evo vázat veszek sürgősen!
Tel.:06/20 239 2864
nem tudom nekem van egy másik karbim itthon abbol tettem átt az jo volt.
Sziasztok nekem megvan a 93as motor katalogus amelyben benne van a körlámpás mito amiben megvannak a gyári adatai és ott 170km/h végsebbességet ir.ÉN az enyémmel nem mentem még 130nál többet nem azért mert nem menne csak nem szoktam száguldozni.Amugy a mito simán veri gsxr 400at gyorsulásba lásd you tube.
köszönöm szépen a segítséget kezd akkor körvonalazódni a hiba oka ...tűszelep csere kb mibe fog fájni munkadíjjal kb?
Szia nekem ugyan ez volt a bajom nem is olyan régen irtam a forumon hogy mi lehet a baj ugyan azt a választ kaptam mint te.Azután megnéztem a benzincsapot meg a tüszelepet kiderült hogy a csap zárt helyzetben is engedi a benyát kicsit azután jött a tüszelep az se zárt el igy aztán telefolyt a henger benyával és nem indult kicseréltem a tüszelepet és azota megszünta probléma a moci 1 pöcre indul.