Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kérlek szépen ott kapcsoló sincs ! http://www.viktormotor.hu/port... ilyen kis "bigyónak" kellene lenni mellette amire rá megy két vezeték :)
Itt a kép a hátsó fékmunkahengerről....(én személy szerint nem látok rajta egy darab vezetéket v csatlakozót....) sztem a hátsó fékre nincs is rákötve
Sziasztok!

Lenne egy kérdésem hátha valaki tud nekem segiiteni elég kezdő vagyok ezekbe a dolgokba még! Vettem egy Mitot de a lánckerék elkezdett lötyögni rajta és ledobta a láncot! Mi kell nekem a lánckerék mögé vagy mi rögziiti?Nem a csavar hiányzik mert az megvan! Van valakinek valami ötlete?

Köszönöm a válaszokat
Üdv mindenkinek!
Hátsó kerék,lánckerék alatti gumi alkatrészt honnan tudnék venni?
Szevasztok Mitosok!

Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy valaki tett már 1es Mito-ra bukogombát? Ha igen akkor hova rakta fel? Szeretnék tenni rá, de sajnos ez teljesen bevan burkolva, idomot kilehetne vágni de hova lehetne fogatni?
Nekem a 160as hengerben fel van húzva teljesen. Nincs ezzel semmi gond, de tény hogy alul többet eszik így. Viszont van egy trükk, de azt inkább le se merem írni ! Olajpumpát meg nehogy kikösd.
Persze, a különolajzó a fordulat és a gázkar állásának függvényébe adagolja az olajat. A viz és olajtartájat csak fűrésszel tudod szétválasztani, de ez marhaság.
Helló!
Egybe van öntve a két tartály, nem javasolt szétvágni, mert akkor nem maradna a helyén. Elméletileg szét lehet vágni, de semmi értelme sincs...
Köszönöm a válaszod! Csak egy felvetés volt ismerősöm mondta hogy valaki már látta hogy hallották, hogy valaki kikötötte ugy h egy ponton nyitott alatta nem volt ereje de felül igen... és ezt gondoltam hogy nincs jó hatással a motorra.
Még kérdés a keverékre... tudom örök vita hogy külön vagy önálló olajozás, de az olajzás kivételével, a viz és olaj tartály szétválasztható e!? Valamint az igaz e hogy nem minden fordulaton ugyanugy adagolja az olajat a külön olajzó!? (a tank alatt ezek egybe vannak vagy csak ugy néz ki?) Köszi!
Szia!
Gondolhatod, hogy szarabb lesz tőle. És hogy szeretnéd rögzíteni? Nyitva, vagy csukva? Ha csukva rögzíted, akkor nem lesz felül ereje, gyártottál magadnak egy pofásabb 125ös MZ-t. Ha nyitva rögzíted, akkor meg alul lesz halott, sőt, akkor a kipufogónak kevés lesz a fojtása az alacsony fordulatoknál, ami miatt a keverék ki fog szaladni a kipufogódba, ami nem csak nagyobb fogyasztással jár, de szegényedik tőle a keverék, ennek minden negatív hatásával együtt.
Köztes állásban nem rögzíteném, mert akkor aztán tényleg rossz lesz. Miért akarod kikötni egyáltalán?
én úgy vagyok vele, hogy nem látom a sarukat a képen, amire rá kéne csatlakoztatnia a vezetékeket. Te látod ? :)
Szia! köszi a segítségedet. de én azt vettem észre, h a vezeték vége az sarus csatlakozó, és mintha be lenne törve az a 2 pácika amit rá kellene csúsztatni( ergo nincs mire rácsatlakoztatni...)ilyenkor mizu?
Szia az a két kis csavar a fékkarnál az fogja fel a kapcsolot annak van két kis pöcke és arra kell rácsusztatni a kábeleket és ha jo a kapcsolo akkor működni fog.
Sziasztok!

Az előző kérdésemre várom még a szives válaszotokat, valamint BONTÓSOK! EVO(vagy ha egyezik vele bármilyen más mito) HŐFOKVISSZAJELZŐ GOMBÁJÁRA LENNE SZÜKSÉGEM! Akinek van kérem irjon! Köszönöm!
Hahó valali ! nem tud valaki sűrgősbe kiváló állapotú kuplunglamella szettet? Nagyom kellene mert műszakira kellene vinnem !
Sziasztok!

Egy szaki leirná nekem pár mondatban hogy ha miben változtatja meg a motor viselkedését, ha teljesen kiiktatom a powert, illetve fix fordulatra kikötöm (ha lehet ilyet és hogyan?) illetve árt e ez hosszútávon a motornak!?

Köszönöm szépen a válaszotokat!
Én meg úgy jártam, vettem újat, de nem olyan elven működik (NAGYVAS-ról) ahogy amito-é kéne. Benyomással müxik, és épp hogy kihúzással kéne működnie.....
de azért gondolhatod h. nem nagyon kéne érintgetni mindenhova
szal ha rákötöm akkor elvileg működni kéne ? (áram lehet benne, mert ha gyújtáson van a moci és a két vezetéket hozzáérintem vmi fémhez akkor szikrázik, sajnos nem vok vmi nagy elektronikus szakember)
Azért a hátsó fék kapcsolók csak úgy vannak, ritka ami működik is! Tavaly beraktam az újat a motoromba, és mire odaértem műszakiztatni, már nem is működött...
A hátsó fék munkahengerről csinálnál egy képet, amin rajta van a lábtartó és a működtetője is ? mert valoszinüleg mindkettő érzékelőt kiszerelték, én ezen a képen nem látom az elsőfékhez tartozó mikro kapcsoló saruit sem, amire rá kéne dugnod. De igen, jól mondja kollega, csak rá kéne kötni a fékkarhoz, jól mutatod a rajzon.
Tedd rá azokra a csatikra azt a 2 vezetéket és ha jó a kapcsoló működni fog...
mellékelek egy képet a vezetékekről
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni egy piti dologban. A II-es Mitomon nem műxik a féklámpa. (tehát se első féknél, se hátsó féknél nem reagál semmire.) sztem lehet h nincs bekötve, mert 2 vezeték lóg a fékkar alatt....vki tudna egy képet küldeni a fékkarjáról és onnan már tudni fogom h mi a helyzet. ( am a mocin a világítás meg minden elektronikai kütyü okés)
Szét volt szedve, azért van picit széthúzott hézag rajta :) és köszi