Lenne egy olyan kérdésem, hogy az mitől lehet , hogy 1-2-3.-ba szépen pörög minden de ha 4.be olyan 7-8ezren vagy az alatt vagyok és huznám neki nem gyorsul sehova szinte és feljebb a többi sebességben sem. Visszaváltok kipörgetem jol akk meg megy faszán.
(Cagiva Mito 1, 1991)
Azt mondod, hogy csak a biléta az ? No, akkor itt van még egy kép, minap nézegettem a kiput, és hát eszembejutott a TE hozzászólásod
Méghogy nem gia tompito : )))))
Érdekelne, hogy miféle Leo kipufogót árulnak eme csodára ? Vagy milyen az a kipufogó ? Esetleg van róla linked? (gyártótól?)
"Extra: LeoVince kipufogó, piros felnicsík és kormányvég."
Tegnap egy szép nagy olajtócsát találtam a mito alatt. Úgy néztem, hogy ez első lánckerék bordástengelye mellől, a bordák közül folyik ki, ha forog a tengely. Van ötletetek, mi adta meg magát, és hogy orvosolható?
Lenne egy olyan kérdésem, hogy az mitől lehet , hogy 1-2-3.-ba szépen pörög minden de ha 4.be olyan 7-8ezren vagy az alatt vagyok és huznám neki nem gyorsul sehova szinte és feljebb a többi sebességben sem. Visszaváltok kipörgetem jol akk meg megy faszán.
Szia szerintem is vidd el szerelőhőz aki ért is hozzá mert ha jo a moci hidd ell nagyon sok örömöd leled majd benne és nem fog 50 km után meghalni. tavaly 485kmt mentem egyhuzamba a srácokkal két mágállásal ami anyi volt hogy tankoltunk meg ittunk eg kávét és semmi baja nem volt a mitomnak.
Helló. Kellene nekem egy kis infó hajtókarról kéne a méretei! ha van valakinek kiszedve és letudná mérni pl: egy órás vagy digis tolómérővel írjamár le nekem. Hajtókar 1. hossza. 2. szélessége. 3. alsó csapszegnél belseje. 4. felső csapszegnél belseje. 5. fal vastagsága. 6. maga a csapszegek vastagsága. szóval minden adat kellene rólla. aki cserélt hajtókart és megvan a régi mérjemárle . Nagyon megköszönném.
Vidd el szerelőhöz. Azért mondják az olasz motorokra, monjuk Mito-ra, hogy szar, mert mindenki otthon bas*zogatja, mert azthiszi, hogy ez csak egy 125-ös, egyszerű és meg tudja csinálni. Nem. Ha jól meg van csinálva akkor nem akad meg, és a km-ek múlásával kell időben felújitani. De már ott lehetett volna gondolkozni, hogy 12 litert evett, szóval valami nem okés a géppel. Vidd el egy szerelőhöz, aki ért is a motorokhoz, a préssáv 1.2+ legyen.
Hali!
Egy motorszerelő ember azt állította, hogy azért olvadt el a dugattyú a motorban, mert benzinben szegény keveréket kapott és ezért nem hűtötte a benzin eléggé a dugattyút. Van ebben igazság, vagy csak találgatás?
Az a baj, hogy már elveszítettem ebből a motorból a bizalmamat, mert már 2 km-nél messzebbre nem merek elindulni vele, nehogy sokat kelljen tolni. Esetleg próbáljam meg a power nyelvet messzebbre állítani, vagy a karburátoron állítsak, vagy mindkettőt?
Hengertalp tömítésen állítsak? A kipufogó nincs eltömődve.
(Másik szerelő brigád azt állította, hogy maga a konstrukció miatt nem bír semmit...megjegyzem nem olasz motorokat javítanak és lehet, hogy csak magukat kívánták fényezni.) Nagyon kezd zavarni, hogy 50km-nél nem bír többet a dugó.
Persze baráti áron!