Íme a konkrét megfogalmazás. Nem tudtam volna ennyire kivesézni a dolgot! Köszönöm szépen ! Nekem is akad ilyen hengerem :D még 160as polini volt, egyenlőre nicasilos.
A balosról ahogy látod a gyűrűt :)) így sikerült lehántani. belevolt gyógyulva szegény. Ennek a hengernek a sorsa... szét lesz vágva! víztér, felömlők méretei miatt.
Úgy értem, ha kicsit megcsípi neki a szívó oldalon, az még kb akármiylen okból is lehet.
Pesze, ha nem volt rutonos, és rendesebben megakazstotta, akkor körbegyalulhatja akárhol, mert belcipósodik hengerbe.
(épp van nálam kibontva egy jóképepséű vertex amit nem lehet megmérni mekkora volt, mert nincs rajta két szemben épen lévű felület:)
Szóval ha hagyta, hogy szépen megfogja akkor is simán lehet, hogy csak elkeveselt neki.
Pláne, hogy mint kiderült a karbival még nem kötött közelebbi ismeretséget.
úgy értem, hogy KEVÉS ANYAG-ot kap. Benzint. érti ?
Járatási v illesztési ragadás az lenne, ha a dugó "4 oldalán" látszana ragadás, és nem egymással szemben. Kipufogó oldalon akkor ragadna a dugó, ha lukas lenne a kipufogód, vagy leesne esetleg.. Vagy nem megfelelő a hűtés.
Alapvetően minden ragadás a szívó oldalon jellemző normál frogsáirányú motornál mivel ugye ez a terhelt oldal, lefelé amikor gázerő van, oda szorul neki a dugó.
A kipuoldalon ragad, az rég rossz, és kipugondod jelez, ha meg oldalt, az nagy valószínűséggel alakhiba, a dugóé vagy a hengeré, féloldalasan meg párhuzamossághiba.
Teháthogyszóval a szívó oldali ragadás az alaap, örülni kell neki:)
A power nem bír egyszerűen beleérni, mert legalább 2 mm-re van a henger falától. Mit értesz a karbi belövés alatt? Kap-e elég olajat, vagy mi? Egyébként mióta nálam van nem volt a karbi állítva.
Nem lehet hogy a powernyelv beleért, és az nyomat arrébb a dugót is.. amikor a dugó olyan 100ford\mp-ket zúz fel - le amíg a power nem nyit.. lehet ilyen probléma bőven ! Nekem is alá kellett hézagolni a powernek, hogy ne érjen bele a dugóba. (perselyes gyári hengernél)
Hali!
Ma már nem csinálok képet. majd holnap. Egyébként a power nyelvnél van ívesen a kopás nyom és a szemközti oldalon is kb. ugyanúgy Olyan mintha a dugó megolvadt volna és attól fogta össze a gyűrűket.
Hali!
Ma mentem a mitommal, aztán egyszercsak megállt. Szétszedtem, a dugó felső pereme a gyűrűknél szét volt kenődve valamint a henger falán is volt és a gyűrűk nem tudtak mozogni, ezáltal elment a kompresszió és ezért állt meg.
Kb 70fokos volt a víz, de már máskor is csinált ilyet, és 30km-re rá megint. A power nyelven volt állítva, de nem ért bele a dugóba.
Azt gondoljuk, hogy a power lehet, hogy nem megfelelően van beállítva és valahogy az égéstér megváltozik, ezért a dugattyú nem egyenletesen melegszik és ez lehet az oka. A másik elképzelés az, hogy a henger nem nikasolisos, és a dugó pedig nicasilos hengerhez van gyártva, ezért nem bírja a dugó a strapát.
Olajat kap rendesen(Castrol power 1 racing 2t olaj), ami szerintem jó minőségű. Van valakinek esetleg ötlete, hogy mi okozhatta, mert már nincs kedvem a héten harmadjára szétszedni.:S
Hello
Hátsó fékhez volt használva. Méretet nem tudom meg mondani most,de holnap lemérem.
Csatolok egy képet.
500Ft-ért tied+ posta (de azt nem tudom mennyi pontosan)
vagy személyesen
Helo
Ma levettem a karburátort, megnéztem a fúvókákat, és szerintem egyik sem volt gyári (nekem PHBH 28 ND van rajta.) Esetleg aki tudja, nem írná le, hogy a feltöltött képen melyik fúvókának mi a szerepe?
A másik képen meg egy törött fúvóka van, ha esetleg van valakinek gyári méretű belőle, arra szükségem lenne.
És valaki próbálkozott már 12es első lánckerékkel?
Jót kérdeztél!
Megmondom őszintén fogalmam sincs!
Nekem az is jó,ha már rendszámos vagy ha le lehetne vizsgáztatni!
Szerintem a kínálat majd megmondja,mennyi is lehet az ára,habár nem mindenáron akarom levizsgáztatni az enyémet!
Ha nagyon sokba lenne,akkor ott eszi meg a rozsda!
Postai utánvéttel elküldöm akár holnap is.
500Ft+posta
A balosról ahogy látod a gyűrűt :)) így sikerült lehántani. belevolt gyógyulva szegény. Ennek a hengernek a sorsa... szét lesz vágva! víztér, felömlők méretei miatt.
Úgy értem, ha kicsit megcsípi neki a szívó oldalon, az még kb akármiylen okból is lehet.
Pesze, ha nem volt rutonos, és rendesebben megakazstotta, akkor körbegyalulhatja akárhol, mert belcipósodik hengerbe.
(épp van nálam kibontva egy jóképepséű vertex amit nem lehet megmérni mekkora volt, mert nincs rajta két szemben épen lévű felület:)
Szóval ha hagyta, hogy szépen megfogja akkor is simán lehet, hogy csak elkeveselt neki.
Pláne, hogy mint kiderült a karbival még nem kötött közelebbi ismeretséget.
Járatási v illesztési ragadás az lenne, ha a dugó "4 oldalán" látszana ragadás, és nem egymással szemben. Kipufogó oldalon akkor ragadna a dugó, ha lukas lenne a kipufogód, vagy leesne esetleg.. Vagy nem megfelelő a hűtés.
A kipuoldalon ragad, az rég rossz, és kipugondod jelez, ha meg oldalt, az nagy valószínűséggel alakhiba, a dugóé vagy a hengeré, féloldalasan meg párhuzamossághiba.
Teháthogyszóval a szívó oldali ragadás az alaap, örülni kell neki:)
Ma már nem csinálok képet. majd holnap. Egyébként a power nyelvnél van ívesen a kopás nyom és a szemközti oldalon is kb. ugyanúgy Olyan mintha a dugó megolvadt volna és attól fogta össze a gyűrűket.
Nekem is perselyes henger-nicasilos dugó páros van, és egyszer sem ragadt (igaz, kb másfélszer annyi olajat kap mint kéne.).
Ma mentem a mitommal, aztán egyszercsak megállt. Szétszedtem, a dugó felső pereme a gyűrűknél szét volt kenődve valamint a henger falán is volt és a gyűrűk nem tudtak mozogni, ezáltal elment a kompresszió és ezért állt meg.
Kb 70fokos volt a víz, de már máskor is csinált ilyet, és 30km-re rá megint. A power nyelven volt állítva, de nem ért bele a dugóba.
Azt gondoljuk, hogy a power lehet, hogy nem megfelelően van beállítva és valahogy az égéstér megváltozik, ezért a dugattyú nem egyenletesen melegszik és ez lehet az oka. A másik elképzelés az, hogy a henger nem nikasolisos, és a dugó pedig nicasilos hengerhez van gyártva, ezért nem bírja a dugó a strapát.
Olajat kap rendesen(Castrol power 1 racing 2t olaj), ami szerintem jó minőségű. Van valakinek esetleg ötlete, hogy mi okozhatta, mert már nincs kedvem a héten harmadjára szétszedni.:S
Hátsó fékhez volt használva. Méretet nem tudom meg mondani most,de holnap lemérem.
Csatolok egy képet.
500Ft-ért tied+ posta (de azt nem tudom mennyi pontosan)
vagy személyesen
Ma levettem a karburátort, megnéztem a fúvókákat, és szerintem egyik sem volt gyári (nekem PHBH 28 ND van rajta.) Esetleg aki tudja, nem írná le, hogy a feltöltött képen melyik fúvókának mi a szerepe?
A másik képen meg egy törött fúvóka van, ha esetleg van valakinek gyári méretű belőle, arra szükségem lenne.
És valaki próbálkozott már 12es első lánckerékkel?
Központi teleszkóp: 6500Ft
Akkumulátor gumi: 600Ft
Fordulatszám meghajtó: 1000Ft
Bowden: 500Ft
Relé: 500Ft
Jobb dekni: 2000Ft
Blokk+alkatrészek (Csak egybe) : 10000Ft
Lengővilla+tengely: 3000Ft
Váz: 5000Ft
Hátsó fékmunkahenger: 2500Ft
Hátsó fékolajtartály: 500Ft
Fékpedál: 1000Ft
Fém fékcső: 500Ft
Első fék (brembo): 5000Ft
Tartály+munkahenger(első): 2500Ft
Kuplungkar: 1500Ft/darab
Fékkal: 1500Ft/darab
Első féklámpakapcsoló: 500Ft
Légszűrőház: 2000Ft
Membrán+ szívócsonk: 2500Ft
Jobb kormánycsutka+gázkar: 1500Ft
Vízhőfokmérő(Nem próbáltam!): 1500Ft
Power motor (Nem próbáltam!): 3500Ft
Lámpabúra:1000Ft/darab
Első teleszkóp: 8000Ft/darab
Kormánykifli: 2000Ft
Első keréktengely: 1000Ft
Képeket kérésre küldök!
Megmondom őszintén fogalmam sincs!
Nekem az is jó,ha már rendszámos vagy ha le lehetne vizsgáztatni!
Szerintem a kínálat majd megmondja,mennyi is lehet az ára,habár nem mindenáron akarom levizsgáztatni az enyémet!
Ha nagyon sokba lenne,akkor ott eszi meg a rozsda!