Sziasztok!
egy olyan kérdésem lenne, hogy nemrég vásároltam egy cagiva mito 125-ös mocit. Egy a problémám vele, hogy 50-es papírokkal vettem, forgalmija nincsen sajnos. Szerintetek így is forgalomba tudom helyezni ? rendkívüli eredetvizsga,műszaki stb....
Maga a telószimering nem nagy összeg. Kb 3000 Ft. Inkább a munkadíj lehet több, ha szerelővel csináltatod. 5-6 ezer Ft munkadíjat biztosan felszámolnak. Ha a telószárakon vannak karcok, kopások, akkor érdemes felpolírozni a szárakat mielőtt az új szimeringgel összerakod.
40 mm átmérőjű athena teleszkópszimering kell bele. Kimondottan fordított telóba. Ha kopottak a telószárak, akkor vehetsz egy mérettel kisebb szimeringet is, akkor valószínű megfogja. Porvédő helyére tehetsz hidraulikaszimeringet is, akkor duplán van szimeringezve, így egy csepp olajat sem fog ereszteni.
evo 2-es elsó telóhoba szimmeringet tud valaki jó áron mert veri az olajat nekem eléggé.
Meg az mért van hogy ha van benne bőven üzemanyag is meg olaj is mégis világit a benzin visszajelző meg az olaj is fel-fel gyullad? segítsséget előre is köszi
Értem. Hát én a hengerbe nem szívesen faragok bele. Két emberrel 145 a vége. Nem rossz az egy 125-östől... Egyedül még nem próbáltam ki, hogy mi a végsebessége. Szerintem 160 körül biztosan megy. Gyorsulása is korrekt, 6-7 alatt van 100-on
Amúgy nekem valamiért a régi 60433-as henger van rajt, gyári Evo hengerrel lehet jobb lenne. Ha lesz egy törött SP525, akkor arra majd lecsapok, és átteszem a motorját az enyémbe.
Most csak ez az olajcsorgás böki a csőröm... Szerintem ez tervezési hiba. Egy 25-ös RM-nek is rugúk tartják a leőmlőjét, de egészen máshogy csatlakozik a hengerre...
Padka alatt most nem tudom hirtelen hogy mit értesz. Az a rombusz alakú tömítés szintén ki lett cserélve ami a csonk meg a henger között van. Tehát ott nemhinném nem ereszt, meg ott két bazinagy csavar szorítja rá a csonkot a hengerre...
Jah a külső átmérőjük egyformák. Nekem 39re van felesztergálva mert ami csináltam csövet annak akkore a leömlője. De a hengerbe is érdemes után munkálni h. ne legyen benne"padka". Neked is érdemes lenne megnézni. Össze akarom rakni gyárira gyári kipufogóval kegyetlen szar:SSS.Alig forog vele, erőtlen mindenhol.Egy szar.Csinálnom kell egy normálisat rá h. felmenjen az idom.
Nekem a 35-ös (vastag falú) kipufogócsonk lett felesztergálva 38-asra, így tökéletesen beleül a leömlőbe. Nem láttam még gyári 38-as kipucsonkot, de feltételezem, hogy a külső átmérő megegyezik a 35-ösével.
Csak az böki a csőröm, hogy kinyaltam csili-vilire az idomokat, mert mikor vettem kb bele volt kövesedve az olajsár. És ennyi hercehurca után, megint össze fogja rondítani az egészet...
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne, sajnos tegnap észrevettem , h a Mitomba valami( 93-as) a kuplung felőli oldalon alapjáraton elkezdett csörömpölni. Ez szerintetek se normális ? váltóolaj ok.
egy olyan kérdésem lenne, hogy nemrég vásároltam egy cagiva mito 125-ös mocit. Egy a problémám vele, hogy 50-es papírokkal vettem, forgalmija nincsen sajnos. Szerintetek így is forgalomba tudom helyezni ? rendkívüli eredetvizsga,műszaki stb....
evo 2-es elsó telóhoba szimmeringet tud valaki jó áron mert veri az olajat nekem eléggé.
Meg az mért van hogy ha van benne bőven üzemanyag is meg olaj is mégis világit a benzin visszajelző meg az olaj is fel-fel gyullad? segítsséget előre is köszi
Amúgy nekem valamiért a régi 60433-as henger van rajt, gyári Evo hengerrel lehet jobb lenne. Ha lesz egy törött SP525, akkor arra majd lecsapok, és átteszem a motorját az enyémbe.
Most csak ez az olajcsorgás böki a csőröm... Szerintem ez tervezési hiba. Egy 25-ös RM-nek is rugúk tartják a leőmlőjét, de egészen máshogy csatlakozik a hengerre...
http://www.kepesmotor.hu/motor...úszó
CAGIVA MIT II-ES MEG MARADT ALKATRÉSZEIM OLCSON ELADÓ!
KOMPLETT IDOM SZETT(PLEXI NINCS)!
-KOMPLETT KUPLUNG
-JÓ ÁLLAPOTÚ HENGER FEJ
-KIPUFOGÓ DOB
-KOMPLETT VÁLTÓ
-0 KM ES FELUJITOTT FÖTENGELY
-FOGAS KOSZORÚ
-SEGÉD VÁZ
-BLOKK FELEK
-VIZ+OLAJTARTÁY
-levegő szürő
KIS APRÓSÁGOK KÉRDEZ BÁTRAN,IDOM KÜLÖN-KÜLÖN IS ELADÓ
ÉRD:atex05@freemail.hu
képet emalion tudok küldeni
üdv
Csak az böki a csőröm, hogy kinyaltam csili-vilire az idomokat, mert mikor vettem kb bele volt kövesedve az olajsár. És ennyi hercehurca után, megint össze fogja rondítani az egészet...
http://www.kepesmotor.hu/idomo...
Tel.: 06 70 318 52 37
Írj mail-t! xbombs@citromail.hu
Egy kérdésem lenne, sajnos tegnap észrevettem , h a Mitomba valami( 93-as) a kuplung felőli oldalon alapjáraton elkezdett csörömpölni. Ez szerintetek se normális ? váltóolaj ok.