Sziasztok! A kérdés az lenne,hogy Mitoba milyen fötengely szimeringet érdemes venni?A sima csapágyboltba van értelme?Kösz! A másik Mitovázból évjáratot hol lehet kiolvasni?P8 mit jelent?
Az új mitó nem nyomja ki az olajat a heng -kipu találkozásánál valószinüleg a millió fel-le szerelés /is/ az oka hogy a tömités ellenére is kiköpködi.
Am úgy nem olyan rossz az rs mint állitod csak kissé elvakult vagy
dehát szereted a motorod ami viszont jó.
Én még nem raktam össze, meg nemis vettem még gyűrűt bele. De a tavaly a paszta is jó volt, mármint nem volt vészes a csöpögés. De igyis-ugyis fog valamennyit szerintem. :S
Asszem Te kérdezted a múltkor a kipufogócsonk felőli tömítést. Jelentem, hogy minden úgy van ahogy az a "nagy könyvben" meg vagyon írva (38 milisre felesztergált kipufogócsonk, 2 gumigyűrű a leömlőben, gyári rugókkal felfogatva). Ennek ellenére mégis kinyom némi olajat... Egy hete tettem fel az oldalidomokat, ma néztem, az aljában már ott vannak az olajfröccsök... Tudom, óriási nyomás lehet ott a kipucsonknál, de ennek ellenére mégsem értem, hogy ha két b@szomnagy rugó húzza a rezót a csonkra, + benne van a két gumigyűrű, akkor hogyan tud mégis kifröcsögni az olaj...
Nektek mi a tapasztalat?
Ma délután Mitozgattam, aztán elém keveredett egy RS125, hát finoman szólva az egy fing a Mito-hoz képest... Először azt hittem 50-es mert olyan gyér hangja volt...
Am úgy nem olyan rossz az rs mint állitod csak kissé elvakult vagy
dehát szereted a motorod ami viszont jó.
Nektek mi a tapasztalat?
Nekem van,ha erdekel irj:atex05@freemail.hu
emailon megbeszéljük!
üdv
ELADÓ ! Csere lehetőség is adott. Sőt, akár nem járóképes mitot, freccicát is beszámítok !