Mai napig megy a 160as hengerem, viszont semmit sem tudok a dugó előéletéről, csak hogy 64.3mm átmérő :) Perselyes 160as hengerben van benne nekem.. Első 1 ezer km-en nagyon vigyáztam rá , és nagyobb illesztési hézaggal is kértem. Erő van benne rendesen, kompresszio is.
zakhana!
Mint régebben írták valószínű, hogy kopott a henger, kevesebb erő van benne, vagy csak egyszerűen nem bír pörögni, mert nem nyit a power szelep és nem kap elég benzint
Lenne egy olyan kérdésem, hogy az mitől lehet , hogy 1-2-3.-ba szépen pörög minden de ha 4.be olyan 7-8ezren vagy az alatt vagyok és huznám neki nem gyorsul sehova szinte és feljebb a többi sebességben sem. Visszaváltok kipörgetem jol akk meg megy faszán.
(Cagiva Mito 1, 1991)
Ha leszeded a lánckereket, simán kihúzható az acél gyűrű és elvileg jön vele az O gyűrű is. Ha nem így tenné, egy műszerészcsavarhúzóval/ vékony dróttal kipiszlálható. A szimmeringet a gyűrű kiszedése után felszabaduló helyen el lehet érni egy csavarhúzóval. Nem nehéz kifordítani a helyéről, de biztosan tönkre fog menni, ezért legyen másik.
Arra figyelj, hogy természetesen az olaj elindul kifelé, he elkezded bontani ezt a tömítést, úgyhogy vagy döntsd meg a motort, vagy eleve engedd le az olajat.
Régen pl MZ-kbe tökéletesen megfelelt ez a kategória, de egy ilyen kihegyezett motorhoz felejtsd el. Dobj még rá egy kis pénzt, hónoltasd meg a hengert, kérj a hónolás után századra pontos méretet a hengerről és ehhez vegyél átmérőben kb 5-6 századdal nagyobb prox/vertex/wössner stb dugattyút!
Saját tapasztalat: robogóban PHIX (PROX liszensz) 2 hónap után megragadt. Utána csere PROX-ra, 2 éve megy...
Sziasztok!
Egy kérdés/kérés:
Valaki meg tudná nekem mondani, hogy a lánc középvonala pontosan mennyire van a motor középvonalától?
Ez, ha jól emlékszem egybeesik a blokk középső osztásával, tehát egy kint lévő blokknál elég egyszerű lemérni.
Előre is köszönöm!
Ui.: Láttátok azóta a motoromat, regelt itt a tulaj?
Szerintem nem a szimering ment tönkre, mert ugye az a persely a tengely körül elvileg nem forog. Az O-gyűrű szállhatott el, mert a persely, és a fogak közt jön az olaj, ha forog a tengely.
A kérdés inkább a gyűrű kiszedésére vonatkozott.
Attól függ :) Ha roncsolással szeded ki a szimeringet, akkor nem. (szét ütöd mondjuk és úgy veszed ki..) Viszont akkor szimering csere mindenképp. Vagy széthúzod a blokkot, és szépen szakszerűen ki kocogtatod és kijön. Viszont ekkor szétkell húznod a blokkot.
Szia!
Két dolog tömít a kihajtás alatt. Kívül van egy szimmering (mérete 35-26.2-7), ami a tengelyre húzott acél gyűrű körül tömít. Az acél gyűrű és a tengely között egy O gyűrű van (mérete 20,35x1,78). Ha ezekkal a tömítőalkatrészekkel betárazva közelíted meg a problémát, aligha érhet meglepetés. Szimmeringboltban mindkettő kapható. Remélem tudtam segíteni.
Sziasztok!
Nem tudjátok esetleg h Mito 2höz hány fogas a hátsó gyári lánckerék? mert nekem gilardoni 1-es 160as henger van rajta+ a nagy hátsó lánckerék és 100nál már 8000-et forog. (igen sok)
Sziasztok mitosok! A véleményeteket szeretném kikérni. Dugattyú vásárlás elött állok és az lenne a kérdésem, hogy kinek mi a tapasztalata az utángyártott 16.000 Ft-os magyar dugattyúval kapcsolatvan?
Eladó szeretett kis sportmotorom vagy ahogyan a hirdetésben szerepel csere is érdekel!
Regényt nem írok csak akit érdekel!
http://www.kepesmotor.hu/cagiv...
A motor ugyan úgy nézz ki mint a képeken ha nem jobban ezt csak azért írom ki mert volt aki írta, hogy tükrözi-e a valóságot!
Mint régebben írták valószínű, hogy kopott a henger, kevesebb erő van benne, vagy csak egyszerűen nem bír pörögni, mert nem nyit a power szelep és nem kap elég benzint
Kérdésem lenne Mito hátsókerék ügyben.
Lenne egy olyan kérdésem, hogy az mitől lehet , hogy 1-2-3.-ba szépen pörög minden de ha 4.be olyan 7-8ezren vagy az alatt vagyok és huznám neki nem gyorsul sehova szinte és feljebb a többi sebességben sem. Visszaváltok kipörgetem jol akk meg megy faszán.
(Cagiva Mito 1, 1991)
Az e-mail címem: zomtibi@gmail.com
Arra figyelj, hogy természetesen az olaj elindul kifelé, he elkezded bontani ezt a tömítést, úgyhogy vagy döntsd meg a motort, vagy eleve engedd le az olajat.
Honolást Kb mennyiért csinálnak és hol? (egyenlőre csak érdeklődök)
Saját tapasztalat: robogóban PHIX (PROX liszensz) 2 hónap után megragadt. Utána csere PROX-ra, 2 éve megy...
Egy kérdés/kérés:
Valaki meg tudná nekem mondani, hogy a lánc középvonala pontosan mennyire van a motor középvonalától?
Ez, ha jól emlékszem egybeesik a blokk középső osztásával, tehát egy kint lévő blokknál elég egyszerű lemérni.
Előre is köszönöm!
Ui.: Láttátok azóta a motoromat, regelt itt a tulaj?
A kérdés inkább a gyűrű kiszedésére vonatkozott.
Két dolog tömít a kihajtás alatt. Kívül van egy szimmering (mérete 35-26.2-7), ami a tengelyre húzott acél gyűrű körül tömít. Az acél gyűrű és a tengely között egy O gyűrű van (mérete 20,35x1,78). Ha ezekkal a tömítőalkatrészekkel betárazva közelíted meg a problémát, aligha érhet meglepetés. Szimmeringboltban mindkettő kapható. Remélem tudtam segíteni.
Egy e-mail címet tudnál adni? (kéne egy kis segítség :P )
üdv.: Tibi
Nem tudjátok esetleg h Mito 2höz hány fogas a hátsó gyári lánckerék? mert nekem gilardoni 1-es 160as henger van rajta+ a nagy hátsó lánckerék és 100nál már 8000-et forog. (igen sok)
Regényt nem írok csak akit érdekel!
http://www.kepesmotor.hu/cagiv...
A motor ugyan úgy nézz ki mint a képeken ha nem jobban ezt csak azért írom ki mert volt aki írta, hogy tükrözi-e a valóságot!
Mito2-eshez henger-dugó érdekelne. Akinek van eladó sorban és hajlandó lenne egy képet küldeni árajánlattal e-mailben, azt nagyon szépen megköszönném.
Üdvözlettel: Tibor (dtje@citromail.hu)