köszi a választ először is ...én is tűszelepre gyanakszom elsődlegesen csap ha nyitva van így átengedné a benzint az egész rendszer, hogy kiürüljön a tank? előző motorjaimnál iylen nem fordult elő ez normális lenne? ne mtudom...
Sziasztok!
Bocsi előre is hogy ide írok, de az erre kinevezett fórum halott.
Keresek az ország bármely területén motorbontót, ami olasz gyorsasági motorok bontásával, vagy gyári alkatrész beszerzéssel foglalkozik.( Cagiva Prima 50 em van) Nekem az is bőven megfelel, ha valaki tud nekem alkatrészt ehhez a típushoz, pontosan a következőkre lenne szükségem: vízpumpa meghajtó fogaskerék vmint lapát( ha valaki tudja, hol lehet felújító szettet venni, vagy melyik típus vízpumpája egyezik meg a Cagivaéval az is jó), olajpumpa fedél, és hátsó tankborító ülés.
Köszönöm annak aki végig olvasta.
És azoknak is akik tudnak segíteni, örök hála.
Széles utat.
van egy kérdésem, vettem egy evo-t ma reggel indítottam nem indult megtoltam beröffent és ömlött a benzin a kipufogóból konkrétan az összes üzemanyag onnan jött ki belőle...mi lehet vele?
óóóra szerinti 190km\h. evo órája csaljon 10%ot, ahogy irta itt a srác. Az akkor kb 170körüli végseb. Szerintem ez teljesen reális.
A 400as zxr-re visszatérve. Azt hiszem gyári limit 190km\h, és tenném hozzá hogy.. de ez 4ütem, és sor4 ! Nekünk 1hengervan és 2 ütem... Nem összekeverendő, egy gyári 30 ló körüli géptől teljesen jó hogy valós végsebessége körül 170-180km\h kell hogy legyen. Ha kevesebb, akkor azért mert valami elkopott-használódott, vagy rosszul van beállítva! Esetleg túl meleg van, stb.. apróságok is befolyásolnak 2T-nél..nagyon durván. Viszont ugyanez 4T-re nem jellemző...
JAhogy, oylet beszegelni, aminek a belső mérete mondjuk 1mm-rel kevesebb...
Értem.
Ezzel viszont az a baj, hogy ez a ksiebb szimmering, nem csak a tömítőélen, henem sokszorta nagyobb felületen fog felfeküdni.
Ennek az áldásos hatása szerintem nyilvánvaló.
HA már mindenképpen trükközni kell vleméynem szerint érdemesebb azonos máretet beszerelni, és akasztani a rugón.
Az eredmény ebben az esetben helyesebb geometria, továbbra is egy él fog tömíteni, és nem egy szalag, mint a ksiebb szimmering esetében.
12 littyó az baromi sok. Nézd meg melyik rovátkában van a zéger a karbi tűjénél. (fentről nézve a 2. rovátkában kell lennie gyári 28-as dellorto-nál)
Egyébként aki ilyen mocit vesz az ne sírjon 100.000 Ft miatt.
Én egy év alatt megdupláztam a vételárat, és most tartok ott, hogy végre ki merem jelenteni, hogy mind motorikusan, mind optikailag patent állapotú.
Pippo, megmondom őszintén nem bánom, hogy ez a 60433-as henger van a mocimban. Ez még nincs annyira kiélezve mint az Evo henger. Lehet nem megy két emberrel 170-et, de nem is izgat... Ez egy 125-ös motor... Sztem ha egy emberrel 150-160a-at megy az már bőségesen elég, sőtt a magyar utakon 150-nél egy ilyen géppel már halálfélelem... Még sosem teszteltem le mi a vége, eddig 140 volt a legnagyobb sebesség amennyit mentem vele. Nem ez a lényeg. Hanem az élmény amit nyújt. Mikor forgatod, és üveghangon elzúgatsz, vagy ha csak szimplán bemész a városba 5000-res fordulaton kenyérér, és mindenki utánad néz. Ez az az érzés amiért én Mito-zok!
akkor ott vmi kurván el van baszva. Nagyon szar az egész. Azért eszik sokat mert rossz a motor hatásfoka.Minél jobb egy motor v. egy tuning annál kevesebbet fog enni mert nő a hatásfoka. Persze ezt nem úgy kell gondolni h. /100k-re. Aki értelmesen végig gondolja az úgyis tudja h. mire gondolok.
10-12liter? Én nem tudom, hogy te mondjuk mennyire szoktad neki húzni, de szerintem az ésszerű használat mellett ez rengeteg. Most nem az, hogy más pénztárcáját nézzem, de azért az már 100km-enként több mint 4000Ft... Egyébként ez irreális fogyasztás, és valószinű a rossz karburálástól ragadhatott meg a motorod, főleg ha ennyit evett.
Számomra a "húzom neki" csupán annyi, hogy néha pörgetem csak ki, kigyorsitásoknál húzom, aztán szépen megyek. Egyenesbe nem szoktam például soha "száguldozni", még végsebességig ki se huzattam a motort, az évek alatt.
De én egy 125-östől 170-et hiszek el max
Néha nagyon meglepő dolgokat olvasok erre nem mintha kételkednék, de már igen régóta volt közöm sok 125 ös géphez /nsr
aprilia is/
De 4-,5 ös fogyasztás úgy hogy húztam neki ,190 es végsebességek egyeb finomságok mindig elkerültek.
Azt azért tudjátok h a mitó órája kb 15% csal tehát érdemes visszaszámolni .
Csak a tisztánlátás miatt egy 400 as komoly sportmotor /pl zxr/
tud 200-210 között,.-
Akkor 125 ös lényegesen kevesebbet szerintem ha 1 emberkével
160 at tud az nagyon jó eredmény.
Azigen ! Én 4.5 literes fogyasztást városi használat mellett a 160as hengeressel értem el... ebben is RD karb , 175 körüli főfúvó (nem emlékszek pontosan , vagy 176 vagy 174? esetleg 178? ) Főleg alacsony fordulaton használom, de nem ritka az 1-1 fokozatban való leforgatás majd elváltás :)
Tudom jól, hogy hány mm a megengedett, robogókon nőttem fel, előtte simson (mindegyiket szereltem, sporthenger, aluhenger, racing alu.. stb .) BD karbival, ilyen beállításokkal nem hihetetlen ez a fogyasztás, inkább reális.
Ivadam. Haver mitoja teljesen gyári (2001 v 2002es) picit több mint 13e km-el, semmi se lett benne cserélve. Valamiféle bank által visszavett mocit sikerült vennie, kevés km-el, és a legtöbb km-et ő rakta már bele. Talán ha 3e km volt benne, amikor megvette ?
Szemem láttára mentünk 170et, és nem azért nem ment többet, mert nem bírt, hanem azért, mert fékezni kellett. Jött a kanyar
Hali!
Nekem annyira hihetetlen, hogy ilyen 6-8 literes fogyasztásokat irkáltok, meg 2 személlyel 150-160km/h. Az enyém ha magam ülök rajta se megy többet 140-nél. És szerény tapasztalatom szerint a 10-12 liter is elég kevés neki(de ez csak saját vélemény). Meg annyi kínlódás van/volt már vele, lassan 100eFt-pluszba leszek. Esetleg, ha valakit érdekel csere akkor meghallgatnám, 3,5 liter castrol olaj(ajándék), 80km-es hátsó gumi, 0 km-es hengerrel, és friss műszakival.
Igen, tisztában vagyok vele, hogy vannak Evo-k amik többet tudnak, de kitudja, hogy abban pl. milyen karbi van, mekkora henger, milyen áttétel, stb.... Nekem is meséltek már környékbeli Mito-sok sztorikat... Én úgy vagyok vele, hogy hiszem ha látom.
Nekem a fogyasztás most nagyon jó, vegyes használat mellett kb. 5,5 litert eszik. Teljesen gyári, az egész. Csak a henger nem Evo henger...
Próbáld meg 1.2 körülire rakni, de 1mm alá mitonál nem szabad menni. :)
Egyébként nekem a vegyes fogyasztásom tavaly 4.5-5.5 közé esett, de majd idén lemérem a pontos értéket, ha megkezdem a szezont. Bár nekem BD karbi van rajta, más tűvel, és 110es fő fúvókával. Pontosan nem tudom a tű számát most.
Még annyi, hogy a préstáv egyenlőre 1.7mm , ha lépek haza lehúzom a hengert emiatt, vissza kéne állítani 1.0 mm környékére. Lehet hogy emiatt lenne sok a fogyasztás ? (kisebb emelkedőket is észre lehetett venni vele) Viszont fordulaton meg megy mint a barom
145öt keveslem. Haver 125öse 2 személlyel (kb 150-160kg) 170et tudott óra szerint.. egyedül verte a 190et, neki is evo-ja van. Mondjuk igazad lehet, gyári EVO hengerrel valoszinüleg sokkal jobb lenne. De szerintem az , amit a mocid tud egy 125ös mocihoz képest nagyon jó ! Kíváncsi leszek, hogy az én gyári mitom perselyes hengerrel (A0401) mit fog tudni. Csak nekem a fogyasztása nem tetszik :) 70-90 közötti utazóban megevett 7.6 liter körül, végig 6-7be mentem vele. Szerintetek ez reális lehet ? Vagy sok ? (160as főfúvóka, gyári PHBH 28 RD karb, gyári rezó) Ja, 2-es mito.
hát ez így sokba lenne....plusz átszerelni mindent....mert maga a mocim kurva jó, 160-as zsír polini henger+dugó, felújított főtengely stb....kár lenne érte...
Bocsi előre is hogy ide írok, de az erre kinevezett fórum halott.
Keresek az ország bármely területén motorbontót, ami olasz gyorsasági motorok bontásával, vagy gyári alkatrész beszerzéssel foglalkozik.( Cagiva Prima 50 em van) Nekem az is bőven megfelel, ha valaki tud nekem alkatrészt ehhez a típushoz, pontosan a következőkre lenne szükségem: vízpumpa meghajtó fogaskerék vmint lapát( ha valaki tudja, hol lehet felújító szettet venni, vagy melyik típus vízpumpája egyezik meg a Cagivaéval az is jó), olajpumpa fedél, és hátsó tankborító ülés.
Köszönöm annak aki végig olvasta.
És azoknak is akik tudnak segíteni, örök hála.
Széles utat.
http://www.kepesmotor.hu/cagiv...
eladó a motorom!
http://www.kepesmotor.hu/cagiv...
A 400as zxr-re visszatérve. Azt hiszem gyári limit 190km\h, és tenném hozzá hogy.. de ez 4ütem, és sor4 ! Nekünk 1hengervan és 2 ütem... Nem összekeverendő, egy gyári 30 ló körüli géptől teljesen jó hogy valós végsebessége körül 170-180km\h kell hogy legyen. Ha kevesebb, akkor azért mert valami elkopott-használódott, vagy rosszul van beállítva! Esetleg túl meleg van, stb.. apróságok is befolyásolnak 2T-nél..nagyon durván. Viszont ugyanez 4T-re nem jellemző...
Telóperselyt viszont sajnos nem kapni bele...
Értem.
Ezzel viszont az a baj, hogy ez a ksiebb szimmering, nem csak a tömítőélen, henem sokszorta nagyobb felületen fog felfeküdni.
Ennek az áldásos hatása szerintem nyilvánvaló.
HA már mindenképpen trükközni kell vleméynem szerint érdemesebb azonos máretet beszerelni, és akasztani a rugón.
Az eredmény ebben az esetben helyesebb geometria, továbbra is egy él fog tömíteni, és nem egy szalag, mint a ksiebb szimmering esetében.
Egyébként aki ilyen mocit vesz az ne sírjon 100.000 Ft miatt.
Én egy év alatt megdupláztam a vételárat, és most tartok ott, hogy végre ki merem jelenteni, hogy mind motorikusan, mind optikailag patent állapotú.
Pippo, megmondom őszintén nem bánom, hogy ez a 60433-as henger van a mocimban. Ez még nincs annyira kiélezve mint az Evo henger. Lehet nem megy két emberrel 170-et, de nem is izgat... Ez egy 125-ös motor... Sztem ha egy emberrel 150-160a-at megy az már bőségesen elég, sőtt a magyar utakon 150-nél egy ilyen géppel már halálfélelem... Még sosem teszteltem le mi a vége, eddig 140 volt a legnagyobb sebesség amennyit mentem vele. Nem ez a lényeg. Hanem az élmény amit nyújt. Mikor forgatod, és üveghangon elzúgatsz, vagy ha csak szimplán bemész a városba 5000-res fordulaton kenyérér, és mindenki utánad néz. Ez az az érzés amiért én Mito-zok!
Számomra a "húzom neki" csupán annyi, hogy néha pörgetem csak ki, kigyorsitásoknál húzom, aztán szépen megyek. Egyenesbe nem szoktam például soha "száguldozni", még végsebességig ki se huzattam a motort, az évek alatt.
De én egy 125-östől 170-et hiszek el max
aprilia is/
De 4-,5 ös fogyasztás úgy hogy húztam neki ,190 es végsebességek egyeb finomságok mindig elkerültek.
Azt azért tudjátok h a mitó órája kb 15% csal tehát érdemes visszaszámolni .
Csak a tisztánlátás miatt egy 400 as komoly sportmotor /pl zxr/
tud 200-210 között,.-
Akkor 125 ös lényegesen kevesebbet szerintem ha 1 emberkével
160 at tud az nagyon jó eredmény.
Tudom jól, hogy hány mm a megengedett, robogókon nőttem fel, előtte simson (mindegyiket szereltem, sporthenger, aluhenger, racing alu.. stb .) BD karbival, ilyen beállításokkal nem hihetetlen ez a fogyasztás, inkább reális.
Ivadam. Haver mitoja teljesen gyári (2001 v 2002es) picit több mint 13e km-el, semmi se lett benne cserélve. Valamiféle bank által visszavett mocit sikerült vennie, kevés km-el, és a legtöbb km-et ő rakta már bele. Talán ha 3e km volt benne, amikor megvette ?
Szemem láttára mentünk 170et, és nem azért nem ment többet, mert nem bírt, hanem azért, mert fékezni kellett. Jött a kanyar
Nekem annyira hihetetlen, hogy ilyen 6-8 literes fogyasztásokat irkáltok, meg 2 személlyel 150-160km/h. Az enyém ha magam ülök rajta se megy többet 140-nél. És szerény tapasztalatom szerint a 10-12 liter is elég kevés neki(de ez csak saját vélemény). Meg annyi kínlódás van/volt már vele, lassan 100eFt-pluszba leszek. Esetleg, ha valakit érdekel csere akkor meghallgatnám, 3,5 liter castrol olaj(ajándék), 80km-es hátsó gumi, 0 km-es hengerrel, és friss műszakival.
Nekem a fogyasztás most nagyon jó, vegyes használat mellett kb. 5,5 litert eszik. Teljesen gyári, az egész. Csak a henger nem Evo henger...
Egyébként nekem a vegyes fogyasztásom tavaly 4.5-5.5 közé esett, de majd idén lemérem a pontos értéket, ha megkezdem a szezont. Bár nekem BD karbi van rajta, más tűvel, és 110es fő fúvókával. Pontosan nem tudom a tű számát most.