Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sajnos igazad van .,nincs pénz motorra általában.
Aki vesz kis köböst az is inkább 4t vesz mert úgye 3 litert eszik nem x et...
350ért adnak 2004es pl cbr 125 öst amit nem kell szerelni és mégse 20év körüli .
Tudom az érzés nem ugyanaz de többi tényező egyre jobban felülkerekedik...
Hát nemtom. Nincs pénze senkinek. Itt van ez a mesterségesen manipulált válság is. Ez is rátesz egy lapáttal a pénztelenségre. Én a robogómat 2008-ban 160.000-ér vettem, most TALÁN elviszik 105-ér...
94-ben mutatták be az Evo-t. Sőtt, az én Evomban 93-as telószárak vannak... Tehát már 93-ban készülhettek az átállásra... Mert az Evo első villája eltér a Mito2 villájától.
hm... : ) Elhiszed nekem hogy tavasszal amikor kezdődik ez a B125 jogosítvány oktatás csak fel megy az áruk ?:)
Sziasztok!

Ebbe a Mitoba érdekelne jó állapotú plexi illetve egy pár tükör. Akinek van eladó írjon bátran.
e-mail:latino22@freemail.hu
94-ben adtak ki kétkörlámpás mitot, és ekkor debütált az evo is.
ez meg még fiatalabb is 94 nél most néztem a 94 es katalógus hanem fiatalabb
94 ben 2körlámpás volt meg a régi faridom
Ezen most flesseltem egy nagyot... Ennyire lementek az árak? Rendszámos Evo...
Sosem fogom eladni az enyémet...
Ha teljesen ép, nincsen hegesztgetve akkor adok érte 3000-ret (+ állom a postát).
Ha nem gia, akkor mié lehet ?
Furcsamód a tompító teljesen ugyanúgy néz ki, mint a gianellikhez való, és ugyanúgy 3 csavaros , nem pedig 4....
Ezen csak a biléta Gianelli..más nem
Szia!
Mond mit érne meg neked?Üdv
mutatsz róla 2-3 képet, amin látszik is rendesen, meg tudnám mondani :)
Most nézem h mást linkeltél. Az enyém ilyen. Ezt sem lehet szétszedni? Mert én akárhogy próbáltam, nem jött szét.
Kuplungkosarat mennyiér adnád? Lamellák nem kellenek csak maga az üres a kosár.
Rendben , küldök!
Rendben, és ha lehetséges képet küldjél már róla.
e-mail címem: ftamas7@freemail.hu
7ért tied lehet a komplett műszerfal , spirálokkal.
Holnapra megnézem!
Jaja, ilyen az enyém is... Hát akkor nem lesz gyapotozva...
jaa, hogy neked fémből van az egész? Na ez az a kivitel (mint az enyém is) amit nem lehet szétkapni. Ami a képen van picit lejjebb (gianelli) azt szét lehet szedni.
Amit most linkelek képet, ezt nem lehet szétszedni sehogy :) max szétvágod!
jenel@citromail.hu
Asszed ezt nem próbáltam? Annyit nyüstöltem, de meg sem moccant. Szerintem az évek során már eggyé vált...
Hát sok küzdelem és utánajárás árán sikerült megoldani hogy csak miminálisan nyomja ki az olajat a csonknál.
Amire érdemes odafigyelni: a kipufogócsonk pontosan beleüljön a leömlőbe. Nekem fel kellett esztergálni a 35 milis kipucsonkot 38-asra, csak utána ült bele patent módon a leömlő profiljába.
A leömlőbe 2 gumigyűrű való, ahogy azt az alábbi rajz mutatja.
Tömítésszettben benne van ez a két gyűrű. De csapágyboltban is kapsz hőálló kivitelben. Ha az utóbbi helyen veszed, akkor érdemes magaddal vinni a leömlőt, és belepróbálni a gyűrűt.
Ha ily módon összerakod akkor csak egész minimálisan fogja ereszteni az olajat. De ez mindegyiknek betegsége. Zsír új RS-125 is folyatja valamelyest az olajat. Szerintem ez még mindig ezerszer jobb megoldás mint pasztázni... Paszta az állandó rezonanciától kirepedezik, olyan mintha ott sem lenne. Persze a gumit is illik cserélni évente legalább 1x, mert szétég a fenébe...
4csavar le, és szétcsúszik.