Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sajnos a motor előéletéről nem tudok nyilatkozni. Én kicseréltem, és vastagon bekentem szilikonzsírral + olajjal.
Ki pesze, főleg ahol nagyon hajlik és főleg akkor ha 20 éve látott utoljára olajat.

Az olaj nem csak keni, de a rozsdásodástól is óvja a bowdent.
Kösz, néha, kiszalad ez az:)
Az utóbbi idők legnormálisabb hozzászólása.
Ki tud rolytosodni a bowden. Nekem is olyan volt, ezér cseréltem ki én is.
Ezt olvassa el mindenki alaposan!Mert nyáron szinte minden héten beállít valaki azzal baromsággal a fórumra hogy megragadt a motor mert ELROMLOTT A PUMPA!
Igazad van, elnézést. Javítottam :D
irnék én de az adatlapodon nem látni a cimed, add meg azt dobok mailt
Csáó! Engem érdekelne pl. plexi( 93-as Mitohoz illetve tükrök)
e-mailem-latino22@freemail.hu
Ivadam, nem lehetne csak a lemez? Adok érte 1500Ft-ot, ha előreutalással el tudod küldeni.
cagiva freccia c10,elefánt 3 mechanikus poweres henger eladó (dugó nélkül)ár 10eft
szacsomotor@freemail.hu
06302692998
cagiva mito ,freccia központi telók eladók ár 7eft/db
szacsomotor@freemail.hu
06302692998
cagiva mito fordított első villa eladó(egyik cromszár sérült,de görgőzhető)kiflikkel együtt 15eft
szacsomotor@freemail.hu
06302692998
Szia!
Nekem van lábtartom,kompletten konzolal 4000ft-ért!Ha érdekl irj:atex05@freemail.hu
Helo

Ha tökéletesen működik a power elektronika akkor nekem kelleni fog. De lehet, hogy az egész cucc egyben, még azt kitalálom.
e-mailomra légyszíves írj egy levelet, mert én nem tudtam elküldeni valamiért (nem engedte a freemail)
kitünő állapotú power motor, kifli idomok ( kormányhoz) és egy power elektronika eladó mito evohoz darabonként 4 ezerért, vagy egyben 10 ezer ft ért! dug6unk@freemail.hu
Igen, az "elosztóban" nekem is az a vége van amin gyárilag rajt van a bowdenvég, de ez ugye egy elég nagy bumszli, én ezt szépen lereszeltem olyan méretűre, hogy illeszkedjen az "elosztóba".
Nem tudom hogy jó -e Fekete olaj foltocskák lennének a tetején, ha átdolgozna. Szóval szerintem az oké. Nekem is így van megoldva, ahogy írod ivadam, csak nekem az egyik vége a normál kis henger ami alapból a végén van, és az elosztóba hekkeltem bele egy kis bovden összeszorítót. Abba szorítottam amennyire csak lehet bele, és fogja is mint atom :)
Meglestem a hűtővizet. Enyhén barna színű, gondolod hogy átereszt a tömítésem? Szerintem akkor fekete lenne a víz, de lehet tévedek.
Ez mondjuk tényleg elég rusnya munka... Én nemrégiben kicseréltem ezt a bowdent méretre vágható bicikliváltóbowdenre (az elég puha hozzá). Végére pedig ilyen hernyócsavaros bowdenvéget tettem, nem olyan esztétikus mint a gyári megoldás, de célnak tökéletesen megfelel (kirojtosodott gyári bowdennél minden jobb), és az olajcsövet sem húzza le, mint ahogy azt az előzőekben írták...
Szeva! Nekem van. Lámpatartóval együtt 9.000-ér a tiéd. Külön nem szívesen adnám...
Nincs valakinek eladó hibátlan lábtartója mitóra?mennyiért?
Ez nagyon helyénvaló állásfoglalás. Én úgy értesültem egy barátomtól, aki motorszerelő, hogy 25000 km felett nem biztonságos az olajpumpa. Ez az írás számomra elég támaszt nyújtott, én úgy gondoltam, hogy ha egyszer olajpumpa.. olajban fut :) az nagyon ritkán menne tönkre. Köszönöm szépen a felvilágosítást, nagyon hasznos volt !
Hy!
Valakinek van esetleg eladó kifli idomot tartó lemeze, mert nem nagyon találok sehol sem ilyet.
Hali!
Jelentem ez a kókányolás az én motoromon volt, ez a kép akkor készült, amikor megvettem, azóta a probléma ki lett javítva.
Nem tudom, hogy ki csinálta azt a kókány munkát, de az biztos, hogy nem értett hozzá, mert van neki állítási lehetősége, szóval még nagy szakértelem sem kellett volna hozzá.